Zeer snelle levering, goede prijs, en product is naar wens (light cube die je als tafel kunt gebruiken of zitje bij loungeplek)

Snelle levering en goede prijs

Rudolf Offereins

Trage levering

Product klopt exact met de beschrijving

Houden aan de levertijd

F. Raket

Ik heb hier het beste product gevonden, via internet, en na ontvangst en installatie is dat ook gebleken. Precies wat ik zocht en ook kundig advies hierin gekregen.

Kwaliteit producten en kundig advies

Meer product info op de website

Goede info, telefonisch snel en terzake kundig

Nico De Belder

Snelle verzending en afhandeling.

Goede webshop

Verzending via DPD, betalen voor deze service is niet ok!

Rot ervaring. Had ledstrip besteld, maar was geen stekker bij dus kon m niet gebruiken. Gebeld , het antwoord was ja mw had u beter moeten lezen deze is voor een transformator. Niet echt...

Reactie LEDStripXL.nl:

Deze mevrouw heeft twee losse ledstrips besteld en zelf ervoor gekozen geen bijbehorende transformator te bestellen. Dit is netjes gecommuniceerd maar de teleurstelling was niet meer weg te nemen en dus zullen wij deze 1 moeten accepteren. Wanneer er geen mogelijkheid is voor redelijkheid en dialoog, wordt ons de mogelijkheid ontnomen om een passende oplossing te bieden. Wij staan altijd klaar voor onze klanten en als u een probleem heeft of ontevreden bent met uw bestelling kan u altijd bij ons terecht voor een oplossing.

Correcte afhandeling van de koopopdracht, zoals je dat mag verwachten.

De technische vragen, via email, over ledstrips werden adequaat beantwoord. Helder en duidelijke antwoorden. Goed gedaan.

Duidelijke informatie op de website over de manier van aansluiten. Welk type connector zit er aan een onderdeel of is er sprake van losse draadeinden.

Adam Nurdiansyah

Snelle hulp bij probleem

Super service

Ze helpen echt en hele snelle levering

Bestelling verliep prima