Helaas werkt de ontvangen afstandsbediening niet. Op 1 november heb ik dit per mail kenbaar gemaakt. Eerdere ervaring leverde een correcte aanpassing. Dat verwacht ik nu opnieuw. Reactie is nog niet...

De correcte afhandeling bij strubbelingen is tot nu toe perfect. Ongetwijfeld zal ook nu een aanpassing gaan plaats vinden, waardoor ook op een later moment een wachtwoord kan worden aangemaakt.

In de site gelijk een aanwijzing maken, waar het wachtwoord opgevoerd kan worden.
De mogelijkheid bieden om aanvullend verzoek in te dienen, zoals het testen van het bestelde product.
Nu heeft u alleen maar extra kosten aan verzending. Dat kan voorkomen worden door de test.

Jan Zandvliet

Goede reactie bij vragen

Geeft goede updates over de bestelling

Leo

Snelle en correcte levering

Prima verpakt juiste tijd

Joel van den Brande

Snelle levering en producten zoals beschreven

Duidelijke site

A. Valk

Redelijk snelle levering en een kwalitatief goed product.

Snel beantwoorden van mails.

Nee ik heb geen verbeter tips.

bastings

snelle servies

hebben we niet

Balentina

Goede service en deskundige advies.
En snele levering en goede prijs

Snele levering

Chris

Alles is al gezegd in de vorige reviews. In ons geval zijn we naar de winkel geweest, bijzonder goede uitleg en advies gekregen.

Ook na levering, telefonisch geholpen met de aansluiting! Erg vriendelijk en behulpzaam, men neemt de tijd voor je.

Het betreft niet het bedrijf maar de gebruiksaanwijzing bij het product, wat duidelijker kan. Het gaat om de draadloze dimmer van Mi-Light. Bij ingebruikname moet je deze "koppelen", dit doe je door 3x op "ON" te drukken op dimmer als je voor de eerste keer de stroom toevoer ingeschakeld. In gebruiksaanwijzing kun je dit echt nergens vinden.

Goed snelle levering

er was een strip niet goed, mailtje gestuurd en ik kreeg direct een andere