Yvonne

Duidelijke beschrijving van de producten

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn dat er geen verzendkosten werden berekend. De bestelling werd supersnel geleverd, netjes verpakt en met een duidelijke gebruiksaanwijzing

Dick

Tevreden van onze bestelling

Fred

We kochten hier instapverlichting voor onder het bed, de verlichting werd snel geleverd. Echter een van de sensoren was kapot, na contact met de Led strip winkel werd snel een nieuwe sensor...

Frans.

Op zich prima levering en bezorging; echter had ik bij mijn bestelling van de betreffende LED dimmers 12/24 v witte verwacht, deze stonden ook afgebeeld op de website; ik ontving vervolgens 1 witte...

Hoorn 2018

Bij telefonische navraag details led strip perfect geholpen en een goed advies

Beschrijf hier uw ervaring

Heel handige bestel site met info over gerelateerde producten.
Supersnelle levering en diverse goede mogelijkheden tot veilige betaling. We zijn heel blij met de aangeschafte ledstrip en geeft onze tuinoverkapping een luxe uitstraling.

Hans Roosendaal

Top. Scherpe prijs snelle levering zoals afgesproken

Arie Jongejan

Recentelijk bij de Ledstripwinkel te Amsterdam een set instapverlichting voor ons bed aangeschaft. Ik had gekozen voor een set voorzien van een dimmer omdat ik bang was dat het misschien te veel...

Beschrijf hier uw ervaring

Ben zeer tevreden over het snelle afleveren door dit bedrijf, alsmede over de informatie met betrekking tot het tijdstip de levering.

Nick

Prijzen zijn exclusief BTW.
Op de site staat gratis verzenden dit is dus niet het geval.

Jos

Eerste aankoop bij Ledstripwinkel, keurig geïnformeerd of verloop van bestelling en bezorging.
Jammer dat de bezorging door de drukte van BlackFriday 4 dagen vertraging heeft opgelopen.

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas geen sterktepunten echter door vertraging twee maal gebeld en tweemaal antwoordapparaat.
Via chat wel antwoord gekregen.

Herman

Snelle levering en goede prijs

Beschrijf hier uw ervaring

Klantenservice was zeer behulpzaam toen bleek dat de aanbiedingsprijs verlopen was. Ik kreeg het een dag later toc nog tegen de lage prijs. Klasse