de meubelmaker

Vooralsnog lijken de producten goed en goedopelkaar afgestemd. Het kostte echter veel moeite om de juiste configuratie te achterhalen. Via de chatbox is dat uiteindelijk gelukt. Het zou (voor...

Beschrijf hier uw ervaring

de chatbox heeft uiteindelijk (na veel vragen) wel oplossing geboden en na het bestellen werdalles supersnel en volledig bezorgd.

Willem

1 bestelling gedaan waarvan 1 onderdeel na 2 dagen stuk ging.
Gebeld en kreeg meteen iemand aan de telefoon. (geen keuzemenu's) Deze mevrouw kon meteen kundig te woord staan.

Duidelijke site
goede service

Renco

Snelle levering en keurige afhandeling van klacht.

Beschrijf hier uw ervaring

10 meter RGBW ledstrip besteld met profielen en accessoires. Bij ontvangst bleek er 5 meter 5 aderige RGBW kabel niet mee geleverd te zijn. Even een mailtje gestuurd en 2 dagen later lag de vergeten boodschap op mijn deurmat. Keurig geregeld!

Wil Megens

Helaas neemt dit bedrijf zijn verantwoordelijkheid niet bij garantie. Ook na divers overleg komen we er niet uit. Om een slechte review te voorkomen bied men 50 % korting aan ipv een gratis...

Een Belg uit Aalst

Via internet heb ik u kunnen aanspreken en de site is prachtig gedaan . Onmiddelijk de verschillende moelijkheden wat men nodig heeft als accessoires. Snel aan huis geleverd via PostNL

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer goed uitgelegd en duidelijk op de site en zeker met het chatten onder elkander verkoper en klant vind ik ook prachtig. Zeer goede services. Nu nog enkel wachten op de stukken die niet op stock waren, maar wel al betaald zijn,moet ik nog ervaren. Ik bedoel wordt later verzonden als het voorradig is.

donny

Goede producten en vooral een zeer goede service , ook na verkoop.

bij deze beveel ik deze winkel zeker aan.

Daan

Snelle levertijd, alles werkt zoals het hoort :)

Snelle levertijd!

Heel positief

Snel en niet te duur

Etienne

Groot assortiment goede prijs, wel per 2 bestellen

Beschrijf hier uw ervaring

Reageert snel en constructief op berichten

Joop

Top