Andre Schmitz

frans de witte

Super

super

Peter Smits

Ik heb een ledstrip set bij dit bedrijf besteld. Deze werd netjes de volgende dag bezorgd. Ik had nog een aantal vragen over de ledstrip en heb een mail gestuurd. Kreeg snel een reactie terug van de... Ik heb een ledstrip set bij dit bedrijf besteld. Deze werd netjes de volgende dag bezorgd. Ik had nog een aantal vragen over de ledstrip en heb een mail gestuurd. Kreeg snel een reactie terug van de klantenservice. Ben prima geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Voor een mooie prijs heb ik een product van goede kwaliteit ontvangen. De klantenservice was ook zeer behulpzaam. Ik ben zeer tevreden.

Anonym

Schlechter Kundenservice

Mangelhafte Artikelbeschreibung und bei Reklamation meldet sich niemand mehr

Ikke

Ronduit slecht

Beschrijf hier uw ervaring

1 keer iets besteld en nooit meer!! Ik koop speciaal bij hun een volledige RGB set die ip68 waterproof is. Echter toen ik deze toegestuurd kreeg, werkte deze enkel in het rood en de... 1 keer iets besteld en nooit meer!! Ik koop speciaal bij hun een volledige RGB set die ip68 waterproof is. Echter toen ik deze toegestuurd kreeg, werkte deze enkel in het rood en de afstandsbediening geeft wel signaal maar er gebeurt niks.
Ff mailtje naar de klantendienst en die zeggen gewoon dat alles perfect werkte toen het verzonden werd. Wel raar dat ik dan nu de controller en de afstandsbediening heb vervangen door een ander merk en dat de ledstrip wel werkt.
Had ik dit geweten dan had ik gewoon een ledstrip gekocht en er thuis zelf alles aan gesoldeerd. Dan had de ledstrip maar een fractie gekost van de prijs dat ik nu heb betaald.

Johan Christiaens

super

hans van riet BVBA Wand en plafondsystemen

Vriendelijk en behulpvol

Beschrijf hier uw ervaring

Had een probleempje met een bestelling, maar dit werd " a la minute" opgelost.

Jean Pierre Hendriks

Word geleverd zo als vermeld

Top service

Gerrit Kruijer

Eerste koop goede er airing

Beschrijf hier uw ervaring

Product is goed maar de bezorging had iets beter gekund. Pakket in brievenbus gedeponeerd zonder bericht