Marc Bosch

Uitmuntend

Vincent van Herkhuizen

Ondanks problemen bij levering van kapotte ledlampen kun je gerust bij hen bestellen vanwege goede telefonische bereikbaar heid en snelle probleemoplossende gerichtheid

Gefrustreerd!

Als je belt beloven ze je van alles..puntje bij paaltje klopt er niks van.Je bestelt A..en ze leveren B af..bel je ze op ..ja sorry ..vandaag word het opnieuw de juiste opgestuurd maar dat word niet... Als je belt beloven ze je van alles..puntje bij paaltje klopt er niks van.Je bestelt A..en ze leveren B af..bel je ze op ..ja sorry ..vandaag word het opnieuw de juiste opgestuurd maar dat word niet nageleefd..voor mij de laatste keer hier waardoor ik me atuk aan erger.Post dus morgen binnen en hoop de juiste spullen!???

Reactie Ledstores:

Bedankt voor uw review, ik zie dat mijn collega's uw probleem al via andere kanalen hebben opgelost. Uw order is inmiddels naar u onderweg en het verkeerd geleverde product hoeft u niet te... Bedankt voor uw review, ik zie dat mijn collega's uw probleem al via andere kanalen hebben opgelost. Uw order is inmiddels naar u onderweg en het verkeerd geleverde product hoeft u niet te retourneren.

Reuzenaar

Goed product en snelle levering

Ruud Verhoeven

Levert altijd snel en correct

Ned de looze

Snelle levering van led lampjes goede kwaliteit