19219 beoordelingen

19219 Reviews

Vincent

Commande une dalle 60x120 reçue 24 h après. Demande d'un renseignement par mail, réponse dans la journée

Bertrand

Colis reçu, produits parfaitement bien emballés. Perte de temps pour la livraison a cause du transporteur.

Djille Groothuis

De levering is niet zoals de site doet vermoeden, veel te laat de materialen geleverd. Als particulier kun je hier prima wat bestellen maar als bedrijf zou ik ergens anders kijken.

Beste Klant,
Bedankt voor uw feedback.
In een private e-mail hebben wij contact met u opgenomen.

Werner

Goed, overzichtelijke site, snelle levering

Dave Geudens

Op de website wordt reclame gemaakt voor 20u besteld, morgen in huis. Ik heb nochtans 5 werkdagen mogen wachten. Adverteer dan ook niet zo.

Beste Klant,
Bedankt voor uw feedback.
In een private email hebben wij contact met u opgenomen.

Chris Hendrik Böse

Von 3 LEP Platte, 1 defekt. Keine Reaktion seitens Unternehen

Danke für das Feedback.
In einer privaten E-Mail haben wir Kontakt mit Ihnen aufgenommen.

TakeData

Schlechte Kommunikation, falsche Ware 3x versendet, immer auf Onlineshop verwiesen, obwohl vorher auch schon per Email bestellt wurde...

Danke für das Feedback.
In einer privaten E-Mail haben wir Kontakt mit Ihnen aufgenommen.

KM

Unzufrieden

Danke für das Feedback.
In einer privaten E-Mail haben wir Kontakt zu Ihnen aufgenommen.

Decubber Jeroen

Reeds 2 maal besteld bij hun, en steeds de dag erna geleverd. Echt een Topservice, en de prijs is ook zeer goed. Kortom deze firma is 1 van de weinige, die zowel sterke prijs als snelle levering kan... Reeds 2 maal besteld bij hun, en steeds de dag erna geleverd. Echt een Topservice, en de prijs is ook zeer goed. Kortom deze firma is 1 van de weinige, die zowel sterke prijs als snelle levering kan waarmaken.

Jan Mager

Het afleveren gaf wat problemen. het pakket was afgeleverd bij een Pickup parcelshop. Maar er stond niet bij waar en welke het was. In Hoogeveen zijn 5 Pickup parcelshops.

Beste Klant.
Bedankt voor uw feedback.
In een aparte e-mail hebben wij contact met u opgenomen.