Etib

bedankt voor uw review

Leuk bedrijf, baalde er alleen van dat niet het gehele assortiment op elkaar aansluit. Ik had een rgwb strip gekocht waar ze niet de juiste connectoren bij verkochten. Dit bleek achteraf. Hierdoor... Leuk bedrijf, baalde er alleen van dat niet het gehele assortiment op elkaar aansluit. Ik had een rgwb strip gekocht waar ze niet de juiste connectoren bij verkochten. Dit bleek achteraf. Hierdoor werkt mijn strip niet naar behoren.

Beste,

Bedankt voor uw bericht.
Wellicht kunnen u wij per email helpen aan een passende connector? U kunt mailen naar info@ledstrip-specialst.nl

Retour procedure is drama

Reactie Ledstores:

Beste, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het retouren niet vlekkeloos verloopt, we hebben getracht dit zo makkelijk mogelijk te maken. Ik nodig u uit ons een mail te sturen zodat we... Beste, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het retouren niet vlekkeloos verloopt, we hebben getracht dit zo makkelijk mogelijk te maken. Ik nodig u uit ons een mail te sturen zodat we het probleem voor u op kunnen lossen.

Goeie service

bedankt voor uw review

Jan H

Ik had "slechts" een adapter nodig voor een verlichte bierreclame die ik had gekregen. De bestelde adapter was de goede en alles doet het.

Vinny

Snel bestellen en snelle levering

Marc Bosch

Uitmuntend

Vincent van Herkhuizen

Ondanks problemen bij levering van kapotte ledlampen kun je gerust bij hen bestellen vanwege goede telefonische bereikbaar heid en snelle probleemoplossende gerichtheid

Gefrustreerd!

Als je belt beloven ze je van alles..puntje bij paaltje klopt er niks van.Je bestelt A..en ze leveren B af..bel je ze op ..ja sorry ..vandaag word het opnieuw de juiste opgestuurd maar dat word niet... Als je belt beloven ze je van alles..puntje bij paaltje klopt er niks van.Je bestelt A..en ze leveren B af..bel je ze op ..ja sorry ..vandaag word het opnieuw de juiste opgestuurd maar dat word niet nageleefd..voor mij de laatste keer hier waardoor ik me atuk aan erger.Post dus morgen binnen en hoop de juiste spullen!???

Reactie Ledstores:

Bedankt voor uw review, ik zie dat mijn collega's uw probleem al via andere kanalen hebben opgelost. Uw order is inmiddels naar u onderweg en het verkeerd geleverde product hoeft u niet te... Bedankt voor uw review, ik zie dat mijn collega's uw probleem al via andere kanalen hebben opgelost. Uw order is inmiddels naar u onderweg en het verkeerd geleverde product hoeft u niet te retourneren.