Kruise

Geen aftercare , niet reageren op email

tot nu toe? geen doen niet wat ze belove

Reactie Ledstores:

Beste Klant,
Bedankt voor uw feedback.
In een privé email hebben wij contact met u opgenomen.

Piet Dijkhuizen

Bedrijf doet wat het beloofd op de website, product geleverd precies zoals het beschreven is, kortom een eerlijk bedrijf

Eerlijkheid en bloftes nakomen

Remco

Zeer snelle levering, en een TOP aftercare!

snel, accuraat, goede kwaliteit, goede nazorg

Mart

Heldere website en snelle levering.

Snelle levering en echt een hele goede prijs kwaliteit verhouding.
Ook de klantenservice was heel goed bereikbaar.

Rene

Fantastisch geholpen

Klantvriendelijkheid, meedenken, prijs

Jos Rosendaal

Goed georganiseerd en geregeld.

punctuele verzending, opvolging daarvan en en exact op de juiste tijd door dpd afgelerd.

Sasha Morrison

Super lange wachttijden. Hiernaast ook nog onvriendelijke klantenservice. Maar dit is nog niet alles: de producten komen van Aliexpress!!! Zoek daar je heil voor een fractie van de prijs en... Super lange wachttijden. Hiernaast ook nog onvriendelijke klantenservice. Maar dit is nog niet alles: de producten komen van Aliexpress!!! Zoek daar je heil voor een fractie van de prijs en waarschijnlijk nog sneller geleverd!

Sterke punten zijn ver te zoeken

Reactie Ledstores:

Beste Sasha,
Hartelijk dank voor uw feedback bij de feedback Company.
U geeft aan niet tevreden te zijn over onze producten, klantenservice en prijzen.
Allereerst onze excuses voor het...
Beste Sasha,
Hartelijk dank voor uw feedback bij de feedback Company.
Allereerst onze excuses voor het feit dat u een dermate vervelende ervaring hebt gehad.
Vanwege de grote drukte en de huidige situatie rond COVID19 virus,
is het mogelijk niet gelukt om de snelle service te beden die onze klanten van ons gewend zijn.
Bij ons staan kwaliteit,
klantgerichtheid en service hoog in het vaandel.
Het is voor ons zeer belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en de kwaliteit op waarde schatten. We betreuren dan ook uw slechte ervaring ten zeerste.
In dat kader nemen wij graag persoonlijk contact met u op om een passende oplossing voor uw probleem te bespreken.

Henk

Super bedrijf, er zat een storing in een ledlight die ik besteld had. Zonder problemen de volgende dag een nieuwe geleverd. Top.

Betrouwbaarheid.

Eerst in Amsterdam naar de led downlight gekeken. Werden zeer vriendelijk geholpen. In de avond besteld en de volgende dag afgeleverd. Aanrader.

Prima service en snelle levering.

Colin Klein Gunnewiek

Absoluut goed, perfecte service. Bestel op dinsdagavond en donderdag in huis. Dank zij het contact met Nicolas prima verlopen.

De service en de snelle levering, top