Erik

Supersnel geleverd en top led paneel ontvangen, erg blij mee.

Reactie Ledstores:

Beste Klant,
Hartelijk bedankt voor de vriendelijke feedback.
Leuk dat u blij met uw bestelling bent.

Bos

Slecht !! duurt drie dagen voor ik mijn bestelde spullen ontvang binnen de gemeente Amsterdam Ik bestel hier geen artikelen meer want ze doen niet wat ze beloven voor 2345 besteld volgende... Slecht !! duurt drie dagen voor ik mijn bestelde spullen ontvang binnen de gemeente Amsterdam Ik bestel hier geen artikelen meer want ze doen niet wat ze beloven voor 2345 besteld volgende dag leveren ..Heb mijn bestelde spullen nog niet binnen en die klantenservice maakt zich er makkelijk vanaf door te zeggen dat ze een email met track& trace hebben verstuurd wat ze niet hebben gedaan ..ik denk dat ze mijn artikelen niet op voorraad hadden en ergens anders vandaan hebben laten komen ,

kan ik niet bedenken

Reactie Ledstores:

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses voor de vertraagde levering.
In een privé email hebben wij contact met u opgenomen.
Hartelijk Dank

Speeltuin Jonge Kracht

Diverse firma's bezocht op internet maar ze sprongen er wel bovenuit.

Mail gestuurd direct antwoord met goedadvies en daarna gebeld ook daar waren ze vlot mee ook weer uitstekend geholpen en een goed advies gekregen.

Ronald

Ik heb hier een Ledpaneel besteld en ben erg tevreden over de kwaliteit van het Ledpaneel. De webshop is ook mooi overzichtelijk en geeft een goede uitleg bij alle producten.

Goede prijskwaliteit, binnen 24 uur geleverd, instructie/montage video's

Dennis Hofland

Prima makkelijk gezocht, een mooie prijs en snelle overzichtelijke levering.

Prijs, snelle levering

Dorpshuis de Buorkerij Terherne

Heb een hele goede ervaring gehad, kreeg ook erg snel antwoord op al mijn vragen. Ik had per ongeluk een verkeerde keuze gemaakt in mijn bestelling, deze hebben ze binnen een half uur gewijzigd en... Heb een hele goede ervaring gehad, kreeg ook erg snel antwoord op al mijn vragen. Ik had per ongeluk een verkeerde keuze gemaakt in mijn bestelling, deze hebben ze binnen een half uur gewijzigd en de volgende dag werden de juiste artikelen bezorgd! Top service!!

Goede en snelle info via chats-app, vriendelijk en behulpzaam.

SWO Services

Eerlijk is eerlijk ben positief verrast hoe snel mij bestelling is afgehandeld. Gisterenavond rond 21 uur besteld en het ligt nu al bij DPD in de buurt. Dus zal het vandaag bezorgd worden. Echt top

Heel snelle levering

Jan weijers

Goede producten, echt kwaliteit. Levering zonder problemen. Inmiddels de hele bovenverdieping van led strips voorzien.
Elke kamer apart met zijn eigen afstandsbediening. Werkt perfect, zeer mooi

Kwaliteit, snelle levering

Paul Roelofszen

Zeer tevreden over de leveringen en het contact via de app waar je je vragen kwijt kunt.....SUPER !!!!!!!!

Klant vriendelijk, snelle levering doen wat ze zeggen.

Van otterdijk

Ik ben zeer tevreden over ledstore. Goede administratieve afhandeling en per stap op de hoogte gehouden. Aanrader!!

Duidelijkheid en goede prijs