elettropiave srl

Buongiorno! grazie per la velocità nella spedizione mi servivano con urgenza, peccato che sono arrivati con la cornice colore argento non bianca come li ho ordinati io. anche il telaio per...

Gentile cliente,

Grazie per il vostro feedback. È un peccato sentire che la vostra esperienza non è stata all'altezza delle vostre aspettative. Speriamo che non esiti a contattare il nostro servizio clienti.

Cordiali saluti,

Michael

Helaas een slechte ervaring met Ledpaneelgroothanden. 1/8 een bestelling gedaan. na een paar dagen het bericht ontavangen dat de driver niet leverbaar was. hier zou drie weken levertijd op zitten....

Beste klant,

Bedankt voor uw eindoordeel. Wat vervelend om te horen dat uw ervaring niet is gegaan zoals u had verwacht. Uiteraard is het annuleren van een order mogelijk, dit kunt u doen door contact op te nemen met de klantenservice over uw order. Wij hopen dat u contact opneemt omtrent resterende vragen en/of opmerkingen.

Anonym

Super Homepage, schnelle Lieferung!

Sehr gute Auswahl, gute Qualität, zu angenehmen Preisen, schnelle Lieferung

Prompte Lieferung alles OK

Anonymus

Pünktlich, zuverlässig, exakt, Ware wie online gezeigt

Snelle levering, TOP!!!!

Klustodo

1e bestelling gedaan. Op de site niet zichtbaar dat lampen niet op voorraad waren dus nu wachten tot in mijn bestelling compleet heb.

Beste klant,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de bestelling niet geheel volgens verwachting is verlopen. Wij horen het uiteraard graag als u nog verdere vragen en/of opmerkingen heeft.

Schoenmaker Henk

Zeer tevreden over Product.
zeker niet tevreden over afspraak levering!
ik had opgegeven levering adres Grensstraat 2 A
Indien afwezig Grensstraat 2
Zijn ganse dag thuis...

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat de levering niet geheel is verlopen zoals u had verwacht. Wij zullen uw opmerking doorvoeren naar de DPD.
Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij dat uiteraard graag.

Hansjörg

Sehr schönes Panel, sehr schönes Licht, zu empfehlen - auch die Lieferfirma, absolut seriös. Ich werde hier wieder bestellen.