Reviews

8.8 / 10
14288 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

14288 Reviews

elettropiave srl
5/10

Buongiorno! grazie per la velocità nella spedizione mi servivano con urgenza, peccato che sono arrivati con la cornice colore argento non bianca come li ho ordinati io. anche il telaio per...

Reactie Ledstores:

Gentile cliente,

Grazie per il vostro feedback. È un peccato sentire che la vostra esperienza non è stata all'altezza delle vostre aspettative. Speriamo che non esiti a contattare il nostro servizio clienti.

Cordiali saluti,

Anna.


Michael
1/10

Helaas een slechte ervaring met Ledpaneelgroothanden. 1/8 een bestelling gedaan. na een paar dagen het bericht ontavangen dat de driver niet leverbaar was. hier zou drie weken levertijd op zitten....

Reactie Ledstores:

Beste klant,

Bedankt voor uw eindoordeel. Wat vervelend om te horen dat uw ervaring niet is gegaan zoals u had verwacht. Uiteraard is het annuleren van een order mogelijk, dit kunt u doen door contact op te nemen met de klantenservice over uw order. Wij hopen dat u contact opneemt omtrent resterende vragen en/of opmerkingen.

Met vriendelijke groet,

Anna.


Anonym
10/10

Super Homepage, schnelle Lieferung!


Anonym
9/10

Sehr gute Auswahl, gute Qualität, zu angenehmen Preisen, schnelle Lieferung


Anonym
9/10

Prompte Lieferung alles OK


Anonymus
9/10

Pünktlich, zuverlässig, exakt, Ware wie online gezeigt


Anoniem
10/10

Snelle levering, TOP!!!!


Klustodo
6/10

1e bestelling gedaan. Op de site niet zichtbaar dat lampen niet op voorraad waren dus nu wachten tot in mijn bestelling compleet heb.

Reactie Ledstores:

Beste klant,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de bestelling niet geheel volgens verwachting is verlopen. Wij horen het uiteraard graag als u nog verdere vragen en/of opmerkingen heeft.

Met vriendelijke groet,

Anna.


Schoenmaker Henk
6/10

Zeer tevreden over Product.
zeker niet tevreden over afspraak levering!
ik had opgegeven levering adres Grensstraat 2 A
Indien afwezig Grensstraat 2
Zijn ganse dag thuis...

Reactie Ledstores:

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat de levering niet geheel is verlopen zoals u had verwacht. Wij zullen uw opmerking doorvoeren naar de DPD.
Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij dat uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,

Anna.


Hansjörg
10/10

Sehr schönes Panel, sehr schönes Licht, zu empfehlen - auch die Lieferfirma, absolut seriös. Ich werde hier wieder bestellen.