Hultafors Group Netherlands BV

Prima, duidelijk en een mooi eindresultaat

ODG Barneveld BV

Snelle levering, prima service!

Balletschool Désirée Nillesen

Fijn contact, goede zorg. Het resultaat is prachtig geworden!

Expert Barneveld

Betrouwbaar bedrijf met kennis van zaken,komt afspraken goed na en keurig installatie werk.

T.V. Stroe

Heel fijn samengewerkt met Leds Go Eco. Snelle en vriendelijke communicatie en uiteindelijk zijn wij van T.V. Stroe erg blij met de verlichting.

Hondensportclub De Volharding

Ze nemen snel contact op om dan zo snel mogelijk langs te.komen om te kijken naar de mogelijkheden, waarop je vervolgens goed en duidelijke informatie krijg. Tevens kunnen ze indien mogelijk ook... Ze nemen snel contact op om dan zo snel mogelijk langs te.komen om te kijken naar de mogelijkheden, waarop je vervolgens goed en duidelijke informatie krijg. Tevens kunnen ze indien mogelijk ook super snel leveren en monteren. Wij zijn super blij met dit bedrijf, en het eindresultaat.

TV Apollo

Vanaf het begin goed contact met Raymond Tukker van Leds Go. De juiste info gehad met een scherpe offerte.

TV de Hakkelaars

N.a.v. het eerste gesprek met Leds Go Eco (Raymond Tukker) een goed en betrouwbaar gevoel aan over gehouden, parate kennis uitstekend dit heeft ons TV de Hakkelaars Muiderberg, doen besluiten om met... N.a.v. het eerste gesprek met Leds Go Eco (Raymond Tukker) een goed en betrouwbaar gevoel aan over gehouden, parate kennis uitstekend dit heeft ons TV de Hakkelaars Muiderberg, doen besluiten om met Leds Go Eco in zee te gaan .
Vanaf de planning tot uitvoering verliep alles prima, hetgeen heeft geresulteerd in een perfecte oplevering en tevreden leden
wat een mooi licht!!!