V.O.F. P. en H.J. Donk

Goede service, komen afspraken na

D.J. (Dick) van Ommeren. Namens voetbalvereniging FC. Lienden.

Onze ervaring is zondermeer positief, de offerte was er snel, compleet en concurrerend. In de uitvoeringsfase is de vooraf afgesproken planning gehaald en de werkzaamheden vakkundig, snel en naar... Onze ervaring is zondermeer positief, de offerte was er snel, compleet en concurrerend. In de uitvoeringsfase is de vooraf afgesproken planning gehaald en de werkzaamheden vakkundig, snel en naar tevredenheid uitgevoerd.

Mixed Hockey Club Udenhout

Positieve ervaring, men doet wat er afgesproken wordt

Hendrikse Wegenbouw/ Caitewick Western Stables

Doorlopend fijne communicatie gehad met dit bedrijf. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Snel schakelend bij vragen en hobbels op de weg. En fijn is dat alle veiligheidsvoorzieningen in acht worden... Doorlopend fijne communicatie gehad met dit bedrijf. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Snel schakelend bij vragen en hobbels op de weg. En fijn is dat alle veiligheidsvoorzieningen in acht worden genomen.

Reactie Leds Go Eco:

Bedank voor de fijne feedback! Wij zijn erg blij met jullie als klant en dat we jullie locaties hebben mogen verduurzamen met ledverlichting, zonnepanelen en de laadpaal!

Jochum Prins SC Franeker

De samenwerking gedurende het gehele project is prima verlopen. Hierdoor zijn we tot een prima oplossing gekomen bij onze sportclub. Vlotte communicatie en reacties tijdens het project.

Hanaro Europe BV

De contacten zijn goed. Fijne goede gesprekken en duidelijke antwoorden. De ledverlichting is ook netjes aangebracht.

Geerlings

Prima samenwerking!
Snelle communicatie.
Erg netjes werk afgeleverd door derden.

Iris Werre

Ik vond het een hele fijne samenwerking. Er werd meegedacht aan mogelijke oplossingen en alles werd goed overlegd. Fijne communicatie en super vriendelijk!

DVH Tandtechniek & NR Tandprothetiek

Raymond T. / Leds Go Eco is zeer klantgericht en vriendelijk bedrijf. Zij weten waar zij over praten en zijn transparant naar de klant. Denken mee met de wensen van de klant en sturen hierin mee.... Raymond T. / Leds Go Eco is zeer klantgericht en vriendelijk bedrijf. Zij weten waar zij over praten en zijn transparant naar de klant. Denken mee met de wensen van de klant en sturen hierin mee. Ook zeer service gericht indien er iets defect is of hapert. Dat kan tenslotte altijd gebeuren. M.a.w. Leds Go Eco!!!!! ga zo door en help elkaar de wereld iets te verbeteren!!!

Steven Heiwegen | Autobedrijf de Groot B.V.

Op alle vlakken zijn wij uiterst tevreden met de diensten van Leds Go Eco! Raymond is klantgericht, eerlijk en transparant. Er wordt goed meegedacht met de wensen van de klant. Het montageteam vormt... Op alle vlakken zijn wij uiterst tevreden met de diensten van Leds Go Eco! Raymond is klantgericht, eerlijk en transparant. Er wordt goed meegedacht met de wensen van de klant. Het montageteam vormt een goed duo en is een visitekaartje voor het bedrijf. Kortom: Leds Go Eco is een uitstekende partij om mee samen te werken!