13654 reviews
Write a review

96% of the customers recommend this company.

OW

In die extra lieferung war wieder 1x led defect

Lieber Kunde,
vielen Dank für Ihre Bewertung. Es tut uns leid zuhören, dass die Nachlieferung nicht einwandfrei geklappt hat. Wenn Sie uns eine E-Mail zukommen lassen, können wir Ihnen eine neue Leuchte zusenden oder eine andere passende Lösung für Sie finden.
Liebe Grüße,
Ihr Ledpanelgrosshandel-Team

Anton

Product snel geleverd .
Transporteur DPD gaat niet zorgvuldig om met de pakketen komen vaak beschadigt aan .En als je in hun busjes kijk snap je ook waarom . Er word gewoon over de pakketten...

Beste klant,

Bedankt voor uw feedback. Dit is voor ons erg behulpzaam en wij nemen uw commentaar mee als verbeterpunt.

Anonymously

Beste. We zijn heel tevreden over het product en de bestelling van hetgene dat we besteld hadden

Beste klant,

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent!

Anonymously

Een vrachtbief bij de zending zou fijn zijn, zeker als het om een deellevering gaat!

Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. Wij waarderen feedback en zullen het meenemen als verbeteringspunt.

Anonym

Alles super und schnell geliefert.
Perfekt

H.v.Aalderen

Spots begin mei besteld maar kreeg mail dat ze momenteel niet leverbaar waren , zou 2 week duren maar het werden er 5. Wel goede communicatie er over gehad

Beste Herman,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat uw verwachtingen niet geheel voldaan werden. Wij zijn blij te horen dat de communicatie goed is verlopen en u tevreden bent.

Anonym

Alles super gelaufen

Jean-françois HAMARD

Première commande sur ce site. Message en retour. Problème de paiement sur votre commande, veuillez nous contacter. Message du site "La commande est cloturée". Je décide de faire une deuxième...

Hervé

J'ai acheté 2 supports de dalle led.
Satisfait de la prestation: livraison rapide, colisage adapte, emballage efficace
Produit commandé adapté au besoin

Cher client,

Merci beaucoup pour vos commentaires positifs. Nous espérons vous voir bientôt dans notre boutique en ligne.

Cordialement,

Anonymously

This frame: https://www.ledpaneelgroothandel.nl/opbouw-frame-white-60-60 would have been a wise suggested purchase