Barbara van Aarle

Bestelling prima bezorgd, maar wel 1 dag later dan beloofd

Gerard Nieuwendijk

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Perfecte service!

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Gerard,
Hartelijk dank voor de geweldige feedback!

Petra Klaassen

Prima product en snelle levering

Wjm Dekker

Duidelijke website

Ronny Nijssen

Producten, en opvolging is in orde
de levering is nog nooit correct gebeurd
wij hebben het pakket nog nooit ontvangen van de transporteur
wij moeten telkens heel het...
Producten, en opvolging is in orde
de levering is nog nooit correct gebeurd
wij hebben het pakket nog nooit ontvangen van de transporteur
wij moeten telkens heel het industrieterrein aflopen bij alle buren om te zien waar het geleverd werd
bljkbaar is aan de juiste firma afleveren te moeilijk en dumpt men het voor de deur van een lukraak gekozen bedrijf op het industrieterrein

Ger Waalboer

Netjes snel geleverd

Thuis aan Huis

Snel geleverd en scherpe prijzen

Raymond Valencyns

Eric

Top

John Rijkers

Alles goed geregeld snel mijn lampen geleverd