Leenman

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

Bert

Scherp geprijsde lampen, snelle levering
Scherp geprijsde lampen, snelle levering
De Tl-buizen in de keuken door LED TL warm wit buizen vervangen- prachtig! De 50% energiebesparing is niet duidelijk – de oude (TL) en nieuwe (LED) buis hebben allebei een vermogen van 9 Watt. De 2W extra warm LED Filament Lamp is een aanrader!

Blinkie BV

Goed enkel leveringen altijd met vertraging of in twee keer

Ade

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering

Jerry van Denderen

Levering duurde langer dan verwacht en niet op aflever punt geleverd zoals aangevraagd maar thuis geleverd.

MiodZio

Ze hebben geen LED panelen 60x60 op voorraad ?!?!?!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Nee

Har Ritzen

RCDM

Helaas komen ze de next day delivery niet na.
Na 4 dagen maar contact opgenomen. Kan alleen via chat.
Reactie na 3 dagen was dat de bestelling al verzonden was.
Klopt . Een week te...
Helaas komen ze de next day delivery niet na.
Na 4 dagen maar contact opgenomen. Kan alleen via chat.
Reactie na 3 dagen was dat de bestelling al verzonden was.
Klopt . Een week te laat dus.
Doordat de productbeschrijving niet helemaal duidelijk was bleek ik ook meer dan nodig te hebben besteld,

Beste Klant,
Hartelijk dank voor de feedback!
Door ziektes uitval hebben wij een iets langzamer reactietijd via de mail, waarvoor onze excuses!
Om snellere antwoord te mogen ontvangen,...
Beste Klant,
Hartelijk dank voor de feedback!
Om snellere antwoord te mogen ontvangen, kunt u onze sales & support afdeling altijd bellen, zodat een oplossing aangeboden kan worden en open vragen beantwoord.

Immoestate Invest GmbH

Alles Perfekt

Sehr geehrtes Team Immoestate Invest GmbH,
herzlichen Dank für das tolle Feedback!

Karel de Vries

Top heb hier vaker besteld altijd goed en snel.

Beste Karel,
Hartelijk dank voor de geweldige feedback!