Paul Titulaer

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

Jorgen

Prima snelle verzending

PATRICK VANGHELUWE

Is prima

Cielen Niek

Correcte levering zoals beloofd!

Beste Cielen,
Hartelijk dank voor de geweldige feedback!

Mustafa Gunduz

Prommpt and excellente service

Eddy

Zeer snelle verzending, fantastisch mteriaal!!! Aanrader A+++

Geert

Alles vlot volgens wens

Bert

De MiLight 6W tuinspot kost maar € 23,99. Goedkoop, denk je! Maar met afstandsbediening, wandhouder, verzendkosten en BTW ben je € 50,89 kwijt. Daarvoor verwacht je een perfect kerstcadeau. Helaas,... De MiLight 6W tuinspot kost maar € 23,99. Goedkoop, denk je! Maar met afstandsbediening, wandhouder, verzendkosten en BTW ben je € 50,89 kwijt. Daarvoor verwacht je een perfect kerstcadeau. Helaas, een grote teleurstelling van de ontvangster: Er zit er geen stekker aan. Nou, ja, voor € 5 bij de vriendelijke buurt kluswinkel krijg je een stekker – een beetje knutselen en klaar is Kees. Oh nee – er moeten nog 2 AAA batterijen (niet meegeleverd) in de afstandsbediening worden geplaatst – dat moet toch makkelijk zijn. Nee, het is een hele klus om de afstandsbediening open te krijgen zonder iets van het plastic af te breken. Uiteindelijk is het gelukt. MAAR voor die prijs krijg je ergens anders ook kant en klare tuinspots die je zonder problemen kan gebruiken of aan iemand voor kerst kan schenken.

Beste Bert,
Beste Bert,
Hartelijk dank voor de feedback!
Ik begrijp uw situatie, maar de informaties over batterij zoals stekker zijn in de omschrijving van het product en specificatie aangegeven.
De prijzen zijn altijd excl. btw in ons webshop. U kunt deze met de vinkje boven rechts instellen om de prijzen excl. of incl. btw te zien.
Klanten hebben altijd de mogelijkheid voor bestellen ons telefonisch of via mail te contacteren mochten er vragen zijn, zodat ze na gesprek zeker kunnen zijn wat zij ontvangen.

Luc VERGAUWEN

Verkeerd product ontvangen

Beste Luc,
Beste Luc,
Hartelijk dank voor de feedback!
Onze Sales & Support afdeling heeft de nalevering al voor u aangemaakt en via de email bevestigd. Mocht u verder nog vragen hebben, dan neem gerust contact met ons op.

Gezondheidscentrum Nylan

Zeer tevreden over de snelle levering

Beste Nylan,
Hartelijk dank voor de geweldige feedback!