Video Reviews

J.S. Prins

Duurt erg lang met levering van het product. Ik snap best dat het rond kerst een drukke periode is. Maar je wordt als klant niet op de hoogte gehouden dat er vertraging is. Na een mail met de vraag... Duurt erg lang met levering van het product. Ik snap best dat het rond kerst een drukke periode is. Maar je wordt als klant niet op de hoogte gehouden dat er vertraging is. Na een mail met de vraag of mijn pakketje al onderweg is, werd er pas actie ondernomen door het pakket alsnog snel aan te bieden bij de vervoerder.

Men reageert snel op een klacht of vraag

Klanten op de hoogte houden van vertraging

Julien Spitaels

Spitaels Julien

Vlugger leveren aan de klent

dirk jonniau

Zeer goed bedank hoor nog van mij

zeer goed

rtyuijokpl

peter de meyer

Slechte levertijden , 1 week na de bestelling nog niks ontvangen

goede producten

neem "voor 21h besteld , morgen bezorgd" weg op de website. Dit is dus niet correct

Patrick Lievens

Dit is volgens mij niet de lamp die ik besteld heb. Zit een kabel aan (waar ik niks mee ben) ipv een ip65 connector. verbinding is dus niet waterdicht als ikzelf geen connector gebruik. Heb lampen... Dit is volgens mij niet de lamp die ik besteld heb. Zit een kabel aan (waar ik niks mee ben) ipv een ip65 connector. verbinding is dus niet waterdicht als ikzelf geen connector gebruik. Heb lampen op dezelfde dag besteld en werden niet samen geleverd???

lamp is redelijk in prijs

snellere levering. op de site staat binnen 24 hr. was pas na5 dagen !!

Jack van Dongen

Eerste keer iets besteld

Geen hou dit vast

Bram

Goede kwaliteit

Meer tips voor gebruik en montage

Robert gibbs

Bedriegelijk

Vandaag bestellen, morgen in huis waarmaken

Ondertussen 10 dagen na bestellen nog niets gezien.

Hobbyshop Lindelauf

Lampen aangekocht en betaald op 10/11/2021 en nog niets ontvangen.ze zeggen dat een pallet verloren is gegaan bij DHL. Ze zouden nieuwe opsturen maar hebben ze niet op voorraad. ze staan toch op de... Lampen aangekocht en betaald op 10/11/2021 en nog niets ontvangen.ze zeggen dat een pallet verloren is gegaan bij DHL. Ze zouden nieuwe opsturen maar hebben ze niet op voorraad. ze staan toch op de side te koop.

Men reageert op mails, buiten op de laatste mail geen antwoord meer gekregen

Als u niet levert wat verkocht is betaal dan gewoon ons geld terug

Jack the Knife

Prima shop, doet wat het belooft.

Goede informatie product