Video Reviews

Harry Suyker

Zéér goede prijs en snelle gratis levering

Waar voor je geld

R.E.C. EMERS Emers

goed

Guus Moleman

Snelle levering robuust montuur

R.M.

Vooralsnog tevreden over het product

Duidelijke beschrijving(en)

Op dit moment geen

Nicolaas R.F. Henkelman

Zeer goed zoals het hoort.

Goede prijs/kwaliteitverhouding, snelle levering en geen problemen. (Dus betrouwbaar.)

Het enigste waar ik nog een probleem mee heb is de effect van concurrentie en snelle leveringen. Ik begrijp dat mensen hun spullen liever zo snel mogelijk hebben, maar ik vind dat mensen (klanten)... Het enigste waar ik nog een probleem mee heb is de effect van concurrentie en snelle leveringen. Ik begrijp dat mensen hun spullen liever zo snel mogelijk hebben, maar ik vind dat mensen (klanten) ook gewoon beter kunnen plannen of geduld mogen hebben, want ik ben ook voorstander dat werknemers dagdienst moeten kunnen blijven draaien. Ik weet dat het onhandig is ivm drukte op de weg (files), maar dan pleit ik toch voor schema's zoals van 7 tot 16, 8 tot 17 en 9 tot 18 uur.
Omdat ik het iedereen gewoon gun om samen gezellig thuis te zijn met eten en een fijne avond hebben. Niet alleen in deze coronatijden, maar gewoon altijd.
Dus geen 24 uurs economie.

Dirk van Dijk

Wederom snel geleverd.

Goedkoop en snel

Wim

Prima, snel reageren als er iets misgaat

Jansen

Komen beloftes niet na en geen service

Leek betrouwbaar

Beloftes nakomen

Reactie LEDlampshopXL.nl:

Beste klant,
Helaas waren wij niet telefonisch bereikbaar i.v.m. vakantie en duurde het iets langer voordat u een reactie van ons ontving, onze excuses hiervoor.
Ter compensatie heb ik u...
Beste klant,
Ter compensatie heb ik u een kortingscode gestuurd via de mail, voor als u in de toekomst nog een bestelling bij ons wilt plaatsen.
Groet, Klantenservice Specishops

Onno Van Rij

Nog onbekend. Bestelling en betaling zijn goed verlopen.

Xx

Pas om een review vragen als u heeft geleverd

Rosen bc

Top snel in huis bedankt

Snel goed spul