Video Reviews

Monique Hermans

Erg snelle levering

Kreeg geen melding van vervoersbedrijf wanneer deze geleverd zou worden

willem bult

Niet goed zeer slecht ...

zeer slecht service ik ben al 4 dagen bezig met ze om allen retour een formulier te krijgen, telefoon wordt niet op genomen slechte service.

terug bellen of terug koppeling .

Beste Klant,
Vervelend om te horen dat je ons niet hebt kunnen bereiken. Ik zie in ons systeem dat we de order reeds als retour verwerkt hebben en het totaalbedrag teruggestort is, de bestelde producten mag je houden.
Is er verder nog wat aan de hand? We willen er graag voor zorgen dat al je zorgen en problemen opgelost worden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen of opmerkingen hebt.
LEDLampshopXL

Heimen Hageman

Snel en goede levering

Goede prijs

Voor wifi instalering naam van het product voor herkenning wifi in huis, en google home.

renata vandel

Was prima

snel geleverd en op tijd

Chris Kremer

Slecht

Afspraken nakomen

Ger Peters

Goede service

Artikel foutief besteld, een telefoontje daarna en de bestelling was keurig geregeld

Serge

Super!

Snel, duidelijk

Geen verbeterpunten

G.H. Ruumpol

Moeizaam berijkbaar zowel Telefonisch als via I-mail

nog niet kunnen vinden??

neem je klanten serieus verbeter je berijkbaarheid! zowel telefonsch als I-mail( is echt slecht (smoes we hebben het erg druk) echt slap technische ondersteuning zeer mager!!!!!

Beste Klant,
De order die je geplaatst hebt is reeds geleverd. We kunnen geen mail of telefoongesprek terug vinden op uw naam.
We hebben u een mail gestuurd met de vraag om het probleem wat...
Beste Klant,
We hebben u een mail gestuurd met de vraag om het probleem wat niet bij ons bekend is uit te leggen.
Desondanks excuses voor het ongemak.

horasco

Beloftes die ze niet waarmaken

afspraken na komen

Beste Klant,
De vervoerder heeft het pakket later afgeleverd als wij hebben beloofd, als compensatie voor het ongemak hebben we het totaalbedrag reeds teruggestort.
Wat is het probleem waar...
Beste Klant,
Wat is het probleem waar je nu tegen aan loopt?
Wederom excuses voor het ongemak en de opgelopen vertraging.

Dennis van der Put

Snel en eenvoudig te bestellen

De eerste lamp kwam in stukken aan, hier is direct op gereageerd en een nieuwe gestuurd die wel top in orde is

Melden op de omdoos of de inhoud breekbaar is