8.1/10
8.5/10
8.1/10

Gerrie Derksen

Problemen met mijn bestelling waar de fout bij mij lag, werd ik perfect geholpen

telefonisch zeer goed bereikbaar en geweldig geholpen met een andere keuze artikel

zou het niet weten

snel leveren

nee

Beste,

Bedankt voor je review en order!

Fijn dat alles lekker vlot is verlopen.

Tot de volgende keer! :)

Led-lampen voor toilet gekocht

Goede prijs,

Website mag een duidelijker zoekfunctie wanneer je een losse lamp zoekt. Ik had deze lamp bijna bij een ander gekocht, omdat ik de lamp niet goed kon vinden. Het is niet duidelijk dat op de pagina meerdere keuzes van sterktes zijn.

Bedankt voor je review!

Wij vinden het vervelend om te lezen dat je niet direct gevonden hebt waar je naar zocht. Weet je nog precies om welke lampen het gaat?

In ieder geval kunnen wij je garanderen dat wij wel degelijk bezig zijn met de verbetering van onze website. Wij kijken altijd naar mogelijkheden en zullen daarom jouw bevindingen meenemen in ons aankomende teamoverleg.

Tim van Specishops

Het was heel verrassend om met LedlampshopXL.nl aankopen te doen.
De service di gegeven is in mijn geval was perfect.

Garantie ervaring tot in de top

Beste,

Fijn om te lezen dat je ervaring als ware een verwassing was! Dit vinden wij nou leuk om te lezen.

Bedankt voor je positieve feedback en tot snel!

Tim van Specishops

Weinig informatie op de site over hoe je aanspraak maakt op garantie. Per mail werd niet beantwoord dus moest het per telefoon. Na versturing defecte product wekenlang niets meer gehoord, ook geen...

Prettig te woord gestaan aan de telefoon

Maak een pagina met de garantie procedure, (op basis van bestaande bestelinformatie of factuur), printen etiket en begeleidende tekst over probleem. A4 doorknippen, ene helft op de doos, andere erin.
Verstuur ontvangst bevestiging per mail.
Verstuur mail met wijze van afhandeling na onderzoek.

Beste,

Wat vervelend om te lezen dat u de informatie over de garantietermijn niet terug kon vinden. Uiteraard begrijpen wij dat u hiervoor eerst contact met ons op hebt genomen. Helaas is dat, tot onze spijt, niet helemaal vlekkeloos verlopen.

Van mijn collega heb ik inmiddels begrepen dat het incident is opgepakt en dat u hiervan op de hoogte bent gesteld.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak, wij zullen deze punten meenemen in ons aankomende teamoverleg!

Tim van Specishops

Ik zocht naar een ledlamp in flame die dimbaar was, gevonden bij LEDlampshop, gelijk een nieuwe buitenlamp besteld, ook snel gevonden. Het was de eerste keer dat ik hier wat bestelde.

Snelle levering en prima verpakt

Bedankt voor uw review!

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat het artikel voldoet aan uw verwachtingen!

Snel en goede kwaliteiet

Omschrijving van het product op de website komt niet overeen met het gekochte en afgeleverde product

Beste Jan,

Bedankt voor uw review!

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! Zou jij ons een mailtje willen sturen met de informatie, die voor jou ontbrak op de pagina? Dan zullen wij de informatie nogmaals beoordelen en bekijken of een vernieuwingsslag is gewenst.

Het mailtje kan worden gestuurd naar: info@specishops.nl!

Jan

Snelle levering.

Bij reclames geen gezeur.

Beste Jan,

In het kort gewoon goed