Video Reviews

Martin

Top Website,snelle levering..Goed product.

Goede communicatie...Snelle levering...

Vooral zo doorgaan

gustaaf Van Herreweghe loonwerken Van Herreweghe

Artikel komt niet overeen met wat er op de foto staat

in orde

het is in orde

Sybren Bies

Geen reactie en pakket nooit geleverd. Oplichting.

xxx

Geld teruggeven

Beste Sybren,
Het pakket is niet geleverd vanwege een sorteerfout bij de vervoerder. Het totaalbedrag is op verzoek teruggestort, dit heb je inmiddels al binnen.
Zou je in het vervolg eerst...
Beste Sybren,
Zou je in het vervolg eerst contact met ons op kunnen nemen? Dan kunnen we het direct oplossen.
Excuses voor het ongemak.

Tonnie Hollink

Zeer slecht moest er 4 maand op wachten voor ik het had

geenbij

bij zeggen dat levering heel lang kan duren

Beste Tonnie,
Beste Tonnie,
Zoals we in eerder mails hebben aangegeven heeft de aanlevering van het bestelde product vanwege omstandigheden veel langer op zich laten wachten. De levertijd heeft duidelijk op de productpagina gestaan.
Mocht je nog met vragen zitten, neem dan even contact met ons op.
Excuses voor het ongemak en de lange levertijd.

Julie Sagon

Goed!

J. Munsterman

Beloofd de volgende werkdag te leveren bij tijdig bestellen, maar maakt dit niet waar. Wacht al 3 dagen

Makkelijk te bestellen

Ronald

Na korte tijd ging de geleverde led lamp raar doen. (Maandagmorgen model). Ledlampshopxl heeft keurig direct een vervangend exemplaar opgestuurd.

Goede garantie afhandeling

van Delft

Mijn ervaring is dat het volgens mij oplichters zijn , je word constant aan het lijntje gehouden met beloftes dat ze je klacht oplossen, in mij geval een lamp teruggestuurd en nooit meer iets van... Mijn ervaring is dat het volgens mij oplichters zijn , je word constant aan het lijntje gehouden met beloftes dat ze je klacht oplossen, in mij geval een lamp teruggestuurd en nooit meer iets van zich laten horen. nooit iets bestellen bij dit bedrijf

alles

Beste Klant,
Vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt met onze klantenservice.
Beste Klant,
Ik zie dat het retour al verwerkt en terugbetaald is. Terugbetalingen verlopen via onze betaalprovider en worden dus teruggestort op het rekeningnummer waarmee betaald is, dit hebben we reeds bevestigd per mail.
Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dat graag.
Excuses voor het ongemak.

Joop

Zeer goede service top

Klant vriendelijk

Richard

Prima producten en een hele goede service!

Ik had de verkeerde lamp besteld, maar LedlampshopXL heeft me uitstekend geholpen, waarna ik de juiste lamp snel in huis had.

Op de facturen kan ik niet terugzien welke 'lichtkleur' ik heb besteld, er staat "3000K/4000K/6000K" op de factuur. Als je dus geruime tijd later eenzelfde lamp bij wil bestellen, is het een gok... Op de facturen kan ik niet terugzien welke 'lichtkleur' ik heb besteld, er staat "3000K/4000K/6000K" op de factuur. Als je dus geruime tijd later eenzelfde lamp bij wil bestellen, is het een gok welke je de vorige keer precies gekozen hebt. Het zou fijn zijn als dit wel gespecificeerd op de factuur stond.