8.1/10
8.1/10
8.5/10
8.3/10

Ronald

Supersnel en goede prijs kwaliteitverhouding

Prima product. Er is geleverd wat is gevraagd.

Bezorging kan stukken beter. Zondag middag besteld, levering vond pas donderdag na 18:00 plaats. Kan stukken vlotter tegewoordig. Verder netjes bezorgd en prima product.

Ondanks dat dit bedrijf met sterke punten afkomt ( Vandaag voor 21:00 uur besteld, direct met PostNL verzonden)
slagen ze er in om mij een product te doen kopen en betalen terwijl het niet...

Makkelijk bestellen snel geleverd

rud.lemmens

duidelijk

E. Post

Mijn ervaring is minder positief!
In juni 2016 16 led-bouwlampen gekocht, waarvan er nu al 1 defect is. Blijkt deze niet meer te leveren.

Nee!

Bij verkoop van producten met garantie en zgn 30.000 branduren dta ook waarmaken.

Beste Everard,

Bedankt voor de review!

Wij vinden het erg vervelend dat er één lamp kapot is gegaan. Omdat er uiteraard gewoon garantie op deze lampen zit, hebben wij aangegeven dat deze teruggestuurd kon worden en wij deze dan laten repareren / vervangen. Dit was voor u geen optie en daarom hebben wij voorgesteld om dan alvast een nieuw exemplaar naar u op te sturen (met het vernieuwde uiterlijk), zodat u de defecte lamp later naar ons terug kon sturen. Dit was voor u ook geen optie.

Omdat wij het oude type lamp niet meer in voorraad hebben, kunnen wij geen nieuw exemplaar van het oude type naar u opsturen.

Hoe hadden wij dit volgens u beter op kunnen lossen?

Hoor het graag!

m.oversluizen

Goed aanspreekbaar

vriendelijk en beleefd

producten iets snelle leveren

Frank

Heb product niet gekregen..wel rekening

Product leveren

Beste Frank,

Het artikel is hier direct verzonden middels PostNL. Volgens PostNL is deze de volgende dag afgeleverd. Dit is de tracking link: https://jouw.postnl.nl/?D=NL&T=C#!/track-en-trace/3SDKZU031823026/NL/5021AR

Wij gaan contact opnemen met PostNL om te vragen wat er verkeerd is gegaan. Mocht je vragen hebben, neem dan even contact op met ons via e-mail of telefoon. We kunnen het dan direct voor je oplossen.

Nander

Ontzettend slecht ik wacht al 4 weken op een plafond sensor

Beste Nander,

Wat ontzettend vervelend dat je al zo lang wacht.

Zou jij het bestelnummer door willen? Ik ga dan direct nakijken wat hier verkeerd gaat en ga het zsm oplossen.

Alvast bedankt.

Uitstekend

prima

Beste,

Bedankt voor uw positieve feedback.
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service.

Sanne van Specishops