Cees

Snelle service en snelle reactie op mail

Snelle levering er wordt goed gereageerd op reacties van de klant

Luka Kostic

Slecht

optijd leveren

Reactie LEDlampshopXL.nl:

Indien wij voorraad van een product hebben dan kunnen wij binnen één dag leveren. Indien wij geen voorraad hebben kan het helaas wat langer duren (afhankelijk van het product). Excuses voor het... Indien wij voorraad van een product hebben dan kunnen wij binnen één dag leveren. Indien wij geen voorraad hebben kan het helaas wat langer duren (afhankelijk van het product). Excuses voor het ongemak.

EBS b.v.

Helaas enigszins teleurstellend dit keer

goede prijzen

levertijd en informatieverstrekking over levertijd

Reactie LEDlampshopXL.nl:

Bedankt voor je review. Indien wij iets niet op voorraad hebben kan het inderdaad wat langer duren. Excuses voor het ongemak

Ferdi Vd Pluym

Slechte kwaliteit led strips, geen goede tegemoetkoming

Geld terug gekregen

Goede kwaliteit verkopen voor de gevraagde prijs

Goedemiddag,
Vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over de kwaliteit van de led strips. Wat was hier het probleem als ik vragen mag?

Gabrielle van Liemt

16 juli bestelling gedaan. Mijn aankoop prikkabel 10 mtr met solarpaneel werkte niet. Retour moeten sturen op 21 juli . Daar ook dag later aangekomen . Vandaag 5 augustus nog steeds geen nieuwe... 16 juli bestelling gedaan. Mijn aankoop prikkabel 10 mtr met solarpaneel werkte niet. Retour moeten sturen op 21 juli . Daar ook dag later aangekomen . Vandaag 5 augustus nog steeds geen nieuwe exemplaar ontvangen. Echt een slechter service.

Heb ik niet

Meer contact met klant, goed op de hoogte houden van t proces. Ik heb afgelopen maandag zelf moeten bellen, hoorde toen dat mijn retour was aangekomen. Vanuit jullie bedrijf is niets gezegd over hoe... Meer contact met klant, goed op de hoogte houden van t proces. Ik heb afgelopen maandag zelf moeten bellen, hoorde toen dat mijn retour was aangekomen. Vanuit jullie bedrijf is niets gezegd over hoe vervelend dit is dat het artikel het niet deed, geen excuses, niets. Ook geen duidelijk antwoord wanneer het artikel alsnog wordt geleverd. Als het voor 10 aug niet is geleverd wil ik graag mijn aankoopbedrag teruggestort hebben.

Hi Gabrielle,
Hi Gabrielle,
Vervelend om te lezen dat je ontevreden bent met onze dienstverlening. Na het verwerken van het retour krijg je het aankoopbedrag binnen enkele dagen automatisch teruggestort op je rekening. Mocht je een nieuw exemplaar willen, dan kun je deze het beste opnieuw bestellen in de webshop.
Excuses voor het ongemak.
Mocht je verder nog vragen/opmerkingen hebben neem dan gerust contact met ons op.

Jan

Goed bereikbaar, netjes te woord gestaan, denkt mee, geen gedoe bij reclame

niet duur, vriendelijk personeel, geeft goede garantie. Snelle afhandeling bij garantie.

Hi Jan,
Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze dienstverlening!

Tim

Netjes op tijd geleverd

Netjes op tijd verzonden

Een optie als lamp toevoegen

Hi Tim,
Bedankt voor je feedback! Goed om te zien dat je tevreden bent.

Wim Koch

Eerste en zeker positieve ervaring.

Geen blablablabla, doen wat ze beloven

Hi Wim,
Bedankt voor je review! Goed om te zien dat je positief bent over onze dienstverlening

phjw vos

Perfect

firma voldoet aan alle verwachtingen, kan niet beter

helemaal niets, voldoet aan alle verwachtingen,

Reactie LEDlampshopXL.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review! Goed om te lezen dat wij hebben voldaan aan je verwachtingen.

Janine

Supersnelle levering

Je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering.

Reactie LEDlampshopXL.nl:

Hartstikke bedankt voor je review! Goed om te lezen dat je tevreden bent :)