Video Reviews

Peter Verberkt

Goede en snelle levering

N. Van de klashorst

Snelle levering, product werkte niet helemaal naar behoren.Na telefonisch contact werd direct een nieuw product kosteloos opgestuurd. Prima service zonder gedoe

Prima snelle service geen

Ruben

Top

alles

niks

Berni

Betrouwbaar bedrijf

Mirella Provenzale

Ik ben tevreden niet duur is goedkoop solar buitenlamp met sensor kwaliteit werkt perfect zou ik ook de andere mensen aanraden dank u

Service

Johan Vanassche

Professioneel

correct

let op de toevoegsels in de straat naam, dat is bij verzending genegeerd en verkeerd terecht gekomen

T.G.S. THIJSSEN

Helemaal super

levering , prijs en product perfect

Bert Hoekzema

Fijne garantie regeling. Eerst defecte infrarood paneel ontvangen maar deze is direct vervangen voor een nieuwe. Top.

Sterke servies

Telefonie bereikbaarheid

zee

Helemaal goed!

service

geen!

Remco

Niet geleverd, slechte communicatie en traag

Website is prima, vanaf de bestelling gaat alles mis

Na 10 dagen was mijn bestelling nog niet verstuurd. Als ik bel zeggen ze steeds dat het direct verstuurd wordt, maar dat gebeurt niet. Na 10 dagen de bestelling geannuleerd. Daar geen bevestiging... Na 10 dagen was mijn bestelling nog niet verstuurd. Als ik bel zeggen ze steeds dat het direct verstuurd wordt, maar dat gebeurt niet. Na 10 dagen de bestelling geannuleerd. Daar geen bevestiging van ontvangen, terwijl ik daar wel om heb gevraagd, en nog geen geld terug ontvangen. Klantenservice kan niet zien wat de status is en wanneer het geld terugkomt. Zeer slechte ervaring, kom hier nooit meer.