Video Reviews

Peter

Buitenlamp besteld met zonnepaneel. Werkte niet, nieuwe batterij ontvangen, geen oplossing. Vervolgens gevraagd om een nieuwe andere lamp. Vervolgens ontvingen we als garantie gewoon dezelfde lamp... Buitenlamp besteld met zonnepaneel. Werkte niet, nieuwe batterij ontvangen, geen oplossing. Vervolgens gevraagd om een nieuwe andere lamp. Vervolgens ontvingen we als garantie gewoon dezelfde lamp die we niet meer wilden. En sindsdien, GEEN REACTIE MEER OP MAILS!! Zeer slechte klantenservice.

in eerste instantie goed geholpen

in 2e instantie klanten ook helpen als het wat moeilijker is of gewoon hun geld terug geven!!

Job

Ruime keuzemogelijkheden.

Super snelle levering.

R Rachenberger

Slecht

Is er nog niet

Op tijd versturen en niet schrijven vandaag bestellen morgen in huis dat klopt niet ik zit al vijf dagen te wachten

Rutger Voordewind

Snelle levering!

nvt

nvt

Henk Rutjes

Uitstekende service. defect product werd de volgende dag opnieuw geleverd

service

Bert Penninkhof

Duidelijke site en snelle levering

Goede producten

Dris Hfairi

Niet goed

Na 4 dagen nog niks ontvangen!

Nvt

Zeer slecht!

De afstandsbediening was kapot. Ondanks 4x (!) de uitdrukkelijke toezegging heb ik nooit een nieuwe afstandsbediening ontvangen. Inmiddels wordt niet meer gereageerd. Ik koop hier niets meer!

Onbekend

Slecht bedrijf; onbereikbaar, ellenlange wachttijd aan telefoon en niet te spreken krijgen en na herhaaldeijk inspreken niet eenmaal gebeld… bij 2 van de 30 pogingen medewerker aan de lijn en dan... Slecht bedrijf; onbereikbaar, ellenlange wachttijd aan telefoon en niet te spreken krijgen en na herhaaldeijk inspreken niet eenmaal gebeld… bij 2 van de 30 pogingen medewerker aan de lijn en dan wordt je aan het lijntje gehouden!! Ik koop hier nooit meer iets!

Leugenachtig bedrijf

Familie Ooms

Heel slecht tot nu toe

Mooie aanbieding

Reageren niet snel op mail, bij telefoon krijg je na 10 minuten wachten een bandje dat je in kunt spreken.