Video Reviews

Johannes Kuiper

Hele goede service. Besteld en volgende dag in huis. Niks op aan te merken . Top

Service

Niks

Jan Weijers

We zijn zeer tevreden over de service verlening van LEDlampshopXL. Een van de infrarood lampen van onze crown dual was binnen de garantietermijn van 2 jaar defect ( na 1,5 jaar). Dit werd direct in... We zijn zeer tevreden over de service verlening van LEDlampshopXL. Een van de infrarood lampen van onze crown dual was binnen de garantietermijn van 2 jaar defect ( na 1,5 jaar). Dit werd direct in behandeling genomen en binnen 1 week kregen we een nieuwe thuis gestuurd. Een grote pluim voor LEDlampshopXL ook voor hun klantvriendelijkheid!

Ja mijn vragen over het product werden zeer klantvriendelijk, duidelijk en snel beantwoord. Ook service is heel goed georganiseerd!

Nee

Hendrik

Met een beetje geduld alles opgelost.

Pascal Francis

Goede samenwerking

bij de minste hapering neemt men contact op

doe zo verder

Theo

Na problemen met levering van een lamp ben ik persoonlijk benadert en werd er excuses gemaakt. Binnen een week werd de lamp alsnog geleverd. Ik verwacht dat de bestellingen in het vervolg weer... Na problemen met levering van een lamp ben ik persoonlijk benadert en werd er excuses gemaakt. Binnen een week werd de lamp alsnog geleverd. Ik verwacht dat de bestellingen in het vervolg weer zonder problemen uitgeleverd worden.

Bij problemen toch excuses durven geven

Geef de klant bij problemen informatie.

René Zoetmulder, 4SCENERGY

Snelle en goede levering en communicatie

Persoonlijke reactie t.b.v. vervanging door productiefout aan product

W. Dikshoorn

Prima! Drie maanden na de aanschaf van een infrarood heater begaf een spiraal het.
Één telefoontje naar Ledlampshop en binnen een week had ik (geheel gratis) een nieuwe in huis.
Dat is nog...
Dat is nog eens service!

De service

CHL

Na een telefoontje van de eigenaar zelf is alles netjes opgelost. Wat mij betreft zeer professioneel om je klanten zelf te bellen en uitleg geven. Dikke aanrader!

Neemt zelf met klanten contact op

Vooralsnog geen

patrick m.

duidelijk , goed, en niet duur

Eric Mobouck

Klote bedrijf, leveren goederen die kapot zijn en zijn dan via mail of telefoonisch niet meer bereikbaar !

alles was vlug geleverd

praten indien mogelijk