Henk Oosterhuis

Fijn om mee te werken!

Yggdrasil BV

Fijn contact...!

Lize Slijfer

Duidelijke uitleg met vraag over gewenst product

Serge Bomius

Website is uitnodigend. Op de website staat dat bellen tussen 09.00 en 20.00 uur mogelijk is. Dit blijkt niet zo te zijn.
Toen ik een medewerker aan de lijn kreeg kon hij me niet helpen. Een...
Toen ik een medewerker aan de lijn kreeg kon hij me niet helpen. Een collega zou me meteen terugbellen. Dit duurde even. Dat kan beter.
Toen ik de medewerker eenmaal aan de lijn had was hij zeer kundig en behulpzaam. Hij heeft nutttige tips gegeven en heeft zelfs alle onderdelen voor mij op de mail gezet, als een soort offerte, inclusief werkbeschrijving.
Deze onderdelen heb ik besteld. De volgende dag kwam alles binnen en nog dezelfde dag heb ik alles geïnstalleerd.
Uiteindelijk gaat het mij om de juiste informatie, hulp en goede producten. Daarvoor een zeer ruime voldoende, zeker als het gaat om de prijs/kwaliteit verhouding.

Reactie Ledinbouwspotsleds.nl B.V.:

Beste Serge,
Bedankt voor jouw review en bestelling!
Beste Serge,
Bedankt voor jouw review en bestelling!
Omdat we goed advies geven koste dit soms wat tijd en op drukke momenten willen we onze klanten niet te lang in de wacht laten staan. Onze receptie neemt dan de telefoon op en vervolgens bellen we z.s.m. terug dit duurt echter nooit langer dan een half uurtje. We zijn dus wel bereikbaar maar willen voorkomen dat onze klanten te lang in de wacht staan.
Vriendelijke groet
Martin Engbers
Team Ledinbouwspotsleds.nl

Ruud Ramaekers

Deskundig advies en een prettig contact

S.B.

Vriendelijk personeel en goed advies ontvangen, bestelling is ook goed afgeleverd.