8.5/10

Product is perfect. Levensduur moet zich uiteraard nog bewijzen.
De informatie over levering is niet zoals je verwacht. Bestellen voor 21.00 uur, levering volgende dag. Dat klopte niet. Dat...

Beste,

Zoals u overal heeft kunnen zien en lezen, ook op de website van Post.nl is er de laatste weken i.v.m. de december drukte en sneeuw wat vertraging opgelopen bij Post.nl. De track en trace en het verloop van de bestelling word altijd aan u gemaild. Dat u de bestelling een dagje te laat heeft ontvangen spijt ons maar van onze kant is hier naar Post.nl alle begrip voor, de mensen doen in weer en wind hun uiterste best om alle bestellingen op tijd te bezorgen. Helaas lukt dit niet altijd.

U mag altijd eerder dan binnen de 2 dagen contact met ons opnemen maar onze ervaring heeft ons geleerd dan 99,9% van de bestellingen binnen 2 dagen worden bezorgd. Mocht dit een keertje niet zo zijn dan neemt Led Inbouwspots Leds direct zijn verantwoordelijkheid en verstuurd de bestelling nogmaals.

Bovenal zijn we blij dat u de spots heeft ontvangen en wensen u hiermee in het bijzonder veel plezier!

Vriendelijke groet
Martin Engbers

fernand

Prima servici,in de vroege avond besteld,dag erna al geleverd.

Ik was op zoek naar inbouwspots die een minimale hoogte hadden bij een wat groter boorgat voor in een verlaagd plafond met weinig tussenruimte, helaas kon ik dit in de bouwmarkt niet vinden.

Beste Violet,

We zijn blij dat u de spots heeft gevonden die u zocht, namens ons hele team veel plezier ermee.

Vriendelijke groet
Team Ledinbouwspotsleds.nl

Uiterst snelle service, zeer klantgericht!

Beste,

Hartelijk dank voor uw reactie, we hopen u snel nog eens terug te zien in onze webshop.

Team Ledinbouwspotsleds.nl

Ik heb inmiddels in totaal 32 spots besteld.
Altijd netjes verpakt. Soms duurt de verzending flink wat langer of komt er geen verzendbevestiging, dit kan ook liggen aan PostNL. Even een mail...

Beste,

Hartelijk voor uw aankoop en uw review! De verzending duurt zo af en toe wat langer rondom de Black Friday & Sinterklaar, echter doen ze bij Post.nl altijd hun uiterste best om de achterstanden z.s.m. te verwerken.

Martin Engbers

Team Ledinbouwspotsleds.nl

Prima ervaring. Ook na telefonisch contact omtrent levering

Robin Harbering

Ik heb in totaal 20 witte spots besteld en ben er heel blij mee. Mooi warm licht en uiteraard goed dimbaar. Service en verzending is perfect!

Martijn

Goede ervaring en snelle afhandeling van de bestelling.