8.5/10

Simpel en snel?

Beste,

Hartelijk dank voor uw aankoop en complimenten, we zien u graag nog eens terug in onze web winkel.

Team Ledinbouwspotsleds.nl

Ik had een kaartje gekregen van iemand met jullie site erop, daar kon ik helemaal niets mee. Pas toen hij het doosje van de spotjes meebracht ben ik van alles gaan proberen en kwam ik uiteindelijk...

Beste,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Als u een artikel niet kunt vinden kunt u gemakkelijk gebruik maken van de zoek-box functie bovenaan de pagina, deze is ontwikkeld zodat u elk artikel snel en eenvoudig kunt vinden.

Mocht u het artikel dan nog niet kunt vinden dan kunt u altijd contact met ons opnemen, het telefoon nummer staat bovenaan de website naast de zoek-box, onze medewerkers staan altijd klaar om u te helpen en verwijzen u graag door naar het juiste product.

We zijn blij dat u het artikel uiteindelijk toch nog heeft kunnen vinden en bij ons heeft aangeschaft. Heeft u verder nog vragen over het product of over het vinden van onze producten dan staan we altijd voor u klaar!

herman plijter

Toppertje

Beste Herman,

Pascal

Na installatie bleek er een klein probleempje te zijn met 1 van de spots. Probleem werd direct zeer goed opgelost. Super service! Een echte aanrader.

Beste Pascal,

Bedankt voor uw reactie!

Goed om te horen dat alles naar wens is opgelost. Zijn er verder nog vragen dan horen we het graag van u.

Led spots besteld.

Sjaak Wennekes

Beste Sjaak,

F. Heeren

De info op de site komt niet helemaal overeen met die die op de verpakking staat.
Had spots besteld en zeer snel gekregen ( niks mis mee). Maar op de verpakking staat ook een andere waarde...

Beste F. Heeren,

De informatie op de verpakkingen van onze spots is 100% juist zoals we u eerder al hebben medegedeeld. We hebben e.e.a. hier diverse keren nagekeken, getest en geprobeerd om u uit te leggen hoe kelvin waarden werken. Op al onze verpakkingen staat 2700 kelvin, dit staat gelijk aan extra warm wit licht. Bovendien is dit tevens de meest warme kleur led die op de markt is.

"Al onze led inbouwspots worden standaard in de meest warme kleur "extra warm wit" geleverd, een klevin waarde van 3000 leveren we alleen op aanvraag. De waarde van 2700 kelvin staat ongeveer gelijk aan de kleur van uw halogeen verlichting.

Vriendelijke groet

visser

Snelle levering na bestelling

Prima. Snel en betrouwbaar

Nancy

Door een misverstand, hebben wij verkeerde spots ontvangen. In een mum van tijd werd dit rechtgezet. Zeer vlotte opvolging én zeer correct.