Goede prijs, correcte en snelle levering

Lucas Buikema

Snel geholpen, 2 armatuurtjes met ledlampjes besteld, in 1 van de doosjes bleek (waarschijnlijk) bij de fabriek een wit armatuurtje in een doosje van een rvs armatuurtje beland te zijn. Na melding...

Zaagmaat klopt niet, Heb gelukkig proefstukje gedaan. Aangegeven 72mm moet 75mm zijn. De klemmen moeten er ook nog in passen.
Een dag na aankoop van 2 dimmers wordt het assortiment gewijzigd...

Reactie Ledinbouwspots.nl:

Beste Peter,

Bedankt voor uw reactie!

We hebben hier e.e.a. nagekeken maar de zaagmaat klopt exact. De uitsparing van de klemveertjes rekenen we niet mee en dat is ook niet nodig als u de spots eerst kantelt en daarna horizontaal in het plafond klikt. Deze 3 mm minder kan soms van groot belang zijn voor klanten met een gat van b.v. precies 72 mm.

De dimmer zijn tijdelijk niet leverbaar en daarom hebben een uitstekende vervanger op de website gezet. Spoedig zal de Opus dimmer ook weer verkrijgbaar zijn.

Liever toch een Eco dimmer? Geen enkel probleem neem dan contact met ons op en we ruilen deze gratis voor u om! Oude dingen of "oudjes" verkopen wij namelijk niet.

Mark Krijgsheld

Goed advies voor de juiste dimmer. In deze drukke tijd ook zeer snel geleverd gekregen.

Kapsalon Personality by Antonio

Top vriendelijk en snel.

Hans

Goed info op de site; levering conform afspraak.

Marc D.

Goede bereikbaarheid en heldere ondersteuning toen het aansluiten niet soepel verliep.