Reviews

8.2 / 10
448 beoordelingen
Schrijf beoordeling

89% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

448 Reviews

lawine

10/10

Snelle service . was iets niet geleverd maitje gestuurd en 2 dagen geleverd in belgie .

Sterke punten

goede vriendelijke service. goed produkt kwaliteit


Henk

8/10

De prijs van led neon is ongeveer een derde van neon. Product ziet er goed uit en wordt tijdig en netjes geleverd.

Sterke punten

Prijs. Betrouwbaar.


Pieter Steylaerts

2/10

2x besteld bij dit bedrijf en 2x met een slecht gevoel achtergebleven.
Ze maken een prijs voor je ontwerp en sturen na goedkeuring zonder verdere info of verdere technische tekening het product...
2x besteld bij dit bedrijf en 2x met een slecht gevoel achtergebleven.
Ze maken een prijs voor je ontwerp en sturen na goedkeuring zonder verdere info of verdere technische tekening het product op.
Op zich niet zo erg, maar ze houden zich totaal niet aan de gevraagde afmetingen of wensen.
Bij elke opmerking nadien proberen ze er snel van af te komen door te liegen over dat iets niet technisch mogelijk zou zijn, etc...

Bij de laatste bestelling waren er echt meerdere zaken mis, (letter 's' leek op de 'y', plexi achterkant bestond plots uit 2 delen en totale afmeting was 35cm langer dan gevraagd).
Het eerste wat ik zag toen ik het pakket toekreeg was de rare letter 's'. Ik heb het pak niet verder uitgepakt maar meteen retour gestuurd.
Dit hebben ze dan aangepast en toen ik het pakket terugkreeg viel me pas tijdens het inpassen op dat de volledige sign 35cm groter was dan besteld en ook bevestigd door hun.
De retourtermijn was door de hele 's' situatie al verstreken en mijn klacht aanvaarde ze gewoon niet meer.
Ik kreeg eerst de uitleg dat het met dit soort lettertype niet kleiner kon, en dan een paar dagen later bleek dat ze al te veel kosten hadden gedaan en ik juridisch geen poot had om op te staan... dus dat ze het in geen geval niet nog eens zouden aanpassen.

Wees dus gewaarschuwd, Controleer elk detail meteen!
Ik bestel intussen bij een merkelijk betrouwbaardere partner.

Sterke punten

geen

Reactie LED reclamebords:

Beste Pieter,
Bedankt voor uw feedback. Wij proberen ten alle tijdens onze klanten tevreden te stellen.
Nadat u heeft aangegeven dat de letter S aangepast moest worden, hebben wij dit...
Beste Pieter,
Bedankt voor uw feedback. Wij proberen ten alle tijdens onze klanten tevreden te stellen.
Nadat u heeft aangegeven dat de letter S aangepast moest worden, hebben wij dit direct netjes voor u opgelost. Ook naar uw tevredenheid.
Wij hebben helaas weken hierna van u te horen gekregen dat het formaat niet juist was. Omdat er weken overheen zijn gegaan, en u ons in de tussentijds kosten en werkzaamheden hebt laten verrichten aan het geleverd product, was het niet meer mogelijk om een nieuwe productie voor u in gang te zetten. Ook hiervoor had u begrip.
Vervolgens hebben we nog een voorstel gedaan om tegen productiekosten een nieuw product te maken, maar daar heeft u geen gebruik van gemaakt.
Vanuit onze kant hebben wij het maximale gedaan wat we konden.
Graag wil ik voorstellen om telefonisch contact met ons op te nemen om alsnog samen tot een oplossing te komen.
Met vriendelijke groet,
Bart Orsel
LEDreclamebords.nl


sjef

10/10

N.vt

Sterke punten

snelle levering


Café Libro

8/10

Prima

Sterke punten

Snelle levering


Thiptop Thai Food

8/10

Product is geleverd zoals beschreven op de website.

Sterke punten

Snelle levering.


Catering-hoogeveen

7/10

Goed

Sterke punten

Alles wel


Bert de Ruiter

1/10

Slecht, bestelde product was niet leverbaar

Sterke punten

--


SMUK

6/10
(Bewerkt)

Geen probleem met een leveringstermijn van 3 weken, maar vraag ons dan ook niet wekelijks wat wij ervan vinden als we de goederen nog niet ontvangen hebben

Sterke punten

-+


I. Bogaards

6/10
(Bewerkt)

Product was helaas niet meer leverbaar.

Sterke punten

N.v.t.