Amata thaise massage

Het bord werk prima.

Inleveren nog beter

Yannick, Cebo Holland

Goed product en duidelijke communicatie

Goed assortiment, service en levering

Stichting SETUP

Hallo Mike,

Een aantal weken terug hebben wij ontvangen nu hangt hij aan onze gevel maar had nog wel wat vragen voor jullie.

Ten eerste bleek dat de stekker die aan de ledkrant...
Hallo Mike,

Ten eerste bleek dat de stekker die aan de ledkrant was gezet niet heel solide was. Op de foto’s onder de mail kan je het misschien zien maar een van de kabels zat uiteindelijk maar met twee koper vezels aan vast. Ook was de rubberen slot die moest zorgen dat het gat dat geboord is om de stekkers naar buiten te brengen niet vastgemaakt waardoor uiteindelijk condens in de led krant zal komen te staan nu hij buiten hangt. Dit hebben wij opgelost maar dat brengt mij tot de tweede meer fundamentele vraag.

Jullie geven aan dat de LEDkant gemaakt is om buiten te hangen maar als ik en de mensen die hem hebben opgehangen kijken naar de kast en componenten die in de kast hangen vragen wij ons heel erg af of dit het geval is. De voedingen, de UTP kabels die in de kast zijn gemonteerd staan de koper en aansluiting allemaal blood aan de elementen. Dit kan als hij binnen hangt maar vind ik zelf wel spannend wanneer hij buiten hangt.

Dit zou geen probleem zijn als de kast iig 100% water dicht is maar naar mijn idee kan door de ventilatie roosters en kieren die in de kast zitten water naar binnen lopen. Ofwel mijn verwachting is dat in deze kast condens en water zal komen te staan waardoor deze aanslutiingen uiteindelijk gaan roesten, kortsluiting geven of er voor zorgen dat de verschillende aansluitingen niet meer 100% en delen van de led krant uitvallen.

Is er werkelijk aan ons een outdoor kast geleverd ? Of is daarin iets mis gegaan ? Kunnen jullie ons hierin gerust stellen ? En welke garantie mogen wij van jullie verwachten mocht er kortsluiting of roest ontstaan in de kast in de komende tijd ?

Hoor graag van je

Jelle vd Ster

signal-2023-12-13-20-56-51-615-1.jpegsignal-2023-12-13-20-56-51-615-2.jpegsignal-2023-12-13-20-56-51-615.jpeg

Jelle vd Ster

Prima snel een aquraat

eenvoudig en praktisch meedenken

Napoleon

The Neon Company, super!

Prachtige Neon borden ontvangen voor ons restaurant. Een echte aanvulling, sfeervol en krachtig voor onze branding.

Pay.nl

Super service

Goede prijs/kwaliteit verhouding en ontzettend vriendelijk personeel

Eddy

Product is zoals beschreven en ziet er degelijk uit.

Mooi afgewerkt en snelle levering (in België).

Wouter

Slechte service. Productiefout gemaakt bij het maken van het bord. Sign was voor ons daardoor niet bruikbaar. Vanuit Neon Company werd niet actief meegedacht over oplossingen. Vaak achteraan moeten... Slechte service. Productiefout gemaakt bij het maken van het bord. Sign was voor ons daardoor niet bruikbaar. Vanuit Neon Company werd niet actief meegedacht over oplossingen. Vaak achteraan moeten bellen. Uiteindelijk overeengekomen dat we een nieuw bord zouden ontvangen, maar deze afspraak is tot op heden niet nagekomen. Producten komen rechtstreeks uit China, je betaald de hoofdprijs voor een kwalitatief matig product.

Goede communicatie en bereikbaarheid tot betaling.

Van Osnabrugge bvba

Aankoop schrijf bord