E. Groenendijk

Het Leasen bij LeasePlan gaat gemakkelijk en zorgvrij. LeasePlan is goed bereikbaar en antwoord snel. Ik zou mijn volgende auto ook hier leasen.

Zorgvrij

Cees de Jong

Afspraken worden goed nagekomen

Toppie

Ad van Duijnhoven

Reparatie verzoek wordt doorgegeven aan leaseplan die verder niets laat weten of horen

Titel beoordeling:

Repareren moet ook echt gebeuren heb zo geen zekerheid bij gebruik

R van der Kogel

Eigenlijk is leaseplan gedurende het contract onzichtbaar. Is dat goed of een valkuil?

Titel beoordeling:

Prima, inleveren en controleren is een andere ervaring.

Elise Beishuizen

Netjes op tijd in onderhoud, geen omkijken aan, echter jammer dat ik niet mijn eigen garage kan kiezen

Leasen bij lease plan

Jos van Bommel

Weinig te klagen als berijder van LeasePlan auto. Prima APP en website.
Onderhoud, schade... snel en vakkundig.

LeasePlan

Renate

LeasePlan heeft een overzichtelijke website en de autobedrijven waar zij mee samen werken en waar ik tot nu toe contact mee heb gehad hebben een goede service.

makkelijk en goed

Haik

Ervaring onderhoud

Onderhoud auto

Frank

Het fijne aan een groot bedrijf zijn de middelen, het nadeel is echter het starre beleid dat wordt gehanteerd. Blijkbaar is contract leidend, terwijl na een aantal telefoontjes je zelf prima tot... Het fijne aan een groot bedrijf zijn de middelen, het nadeel is echter het starre beleid dat wordt gehanteerd. Blijkbaar is contract leidend, terwijl na een aantal telefoontjes je zelf prima tot oplossingen komt met leveranciers van LeasePlan..die service, kennis en kunde verwacht ik van LeasePlan.

Groot en star bedrijf…

Willem L

Alle zaken worden uitstekend geregeld via app/internet. Bij telefonisch contact altijd zeer korte wachttijden en goede service

Uitstekende service