Haik

Ervaring onderhoud

Onderhoud auto

Frank

Het fijne aan een groot bedrijf zijn de middelen, het nadeel is echter het starre beleid dat wordt gehanteerd. Blijkbaar is contract leidend, terwijl na een aantal telefoontjes je zelf prima tot... Het fijne aan een groot bedrijf zijn de middelen, het nadeel is echter het starre beleid dat wordt gehanteerd. Blijkbaar is contract leidend, terwijl na een aantal telefoontjes je zelf prima tot oplossingen komt met leveranciers van LeasePlan..die service, kennis en kunde verwacht ik van LeasePlan.

Groot en star bedrijf…

Willem L

Alle zaken worden uitstekend geregeld via app/internet. Bij telefonisch contact altijd zeer korte wachttijden en goede service

Uitstekende service

Ton

Dit is onze tweede auto die we via Anwb/Leaseplan private leasen. En tot nu toe tot volle tevredenheid.
Het grootste voordeel: Je komt nooit voor verassingen te staan.

Titel beoordeling:

Zeer tevreden over Leaseplan.

Heldens

Heel goede ervaringen mee

Zeer goed

Hubert

Goede service en duidelijke informatie. Alles makkelijk zelf te regelen met de App

Service

Cor van der Lugt

Het aanvragen van een lease auto bij Leaseplan verliep buitengewoon soepel en in goede harmonie!

Titel beoordeling:

no-nonse organisatie met een uitstekende service

Hans en Jacqueline

Alle kosten, naast het afgesproken vaste maandelijkse bedrag en de benzine, zijn voor de leasemaatschappij en alles wordt geregeld zonder dat het ons enige moeite of problemen kost.

Privé leasen is ideaal.

Richard