J beijer

Service is goed alles word goed geregeld

Titel beoordeling:

Word zeer goed te woord gestaan

Teun Top

Ik rijd ongeveer 30 jaar in een leaseauto van mijn werkgever. Bij pech of ongeval in een auto van leaseplan ben ik altijd snel en goed geholpen. De garages en sleepdiensten zijn bekend met het... Ik rijd ongeveer 30 jaar in een leaseauto van mijn werkgever. Bij pech of ongeval in een auto van leaseplan ben ik altijd snel en goed geholpen. De garages en sleepdiensten zijn bekend met het leaseplan concept.

Onbezorgd onderweg.

Herman Wolswijk

Alles makkelijk en snel in te plannen
Prima service

Tevreden

C van Gool

Kleine schade soms grote gevolgen. Niet bij LeasePlan. Zeer snel problemen verholpen. Onderhoud van de auto? Geen omkijken. Top.

No worries.

Familie van Dongen

Zorgeloos kilometers maken in een comfortabele auto van Leaseplan is een hele fijne ervaring. Na jaren pech onderweg en steeds gedoe met een eigen auto is het gevoel van meer zekerheid toch wel... Zorgeloos kilometers maken in een comfortabele auto van Leaseplan is een hele fijne ervaring. Na jaren pech onderweg en steeds gedoe met een eigen auto is het gevoel van meer zekerheid toch wel heel prettig.

Zorgeloos en comfortabel naar Zuid-Frankrijk

Jerry

Momenteel lease ik al anderhalf jaar via private lease bij Leaseplan. Tot nu toe weinig te klagen. Het maken van een serviceafspraak ging vrij vlot en de auto werd gratis opgehaald en teruggebracht.... Momenteel lease ik al anderhalf jaar via private lease bij Leaseplan. Tot nu toe weinig te klagen. Het maken van een serviceafspraak ging vrij vlot en de auto werd gratis opgehaald en teruggebracht. Er is zelfs een weekend georganiseerd waarbij je kleine schade gratis kunt laten repareren.

Makkelijk en geen gedoe

Jan

Goed geregeld en voldoende garages in de buurt

Alles in 1 hand

Rene

Mijn huidige lease auto heb ik nu bijna 4 jaar. Zonder problemen mee gereden, services beurten kon je via de app snel regelen. Inmiddels loopt mij contract bijna af en uiteraard weer via leaseplan... Mijn huidige lease auto heb ik nu bijna 4 jaar. Zonder problemen mee gereden, services beurten kon je via de app snel regelen. Inmiddels loopt mij contract bijna af en uiteraard weer via leaseplan een nieuwe auto besteld.

Uitstekens leasen bij leaseplan

Jonathan

Heel goed geholpen

Top service

Miranda

Beurt bijzonder gemakkelijk ingepland bij een garage om de hoek, waarbij ik mijn auto gewassen en gezogen terug kreeg

Volledige ontzorging