Mevr Keersemaker

Goede service

Zeer goed

Karin, Gouda

Ik geniet van het rijden in een goede, veilige auto die goed onderhouden wordt. LeasePlan is makkelijk bereikbaar, per telefoon of via het internet. Het bijhouden van de gegevens van je auto zoals... Ik geniet van het rijden in een goede, veilige auto die goed onderhouden wordt. LeasePlan is makkelijk bereikbaar, per telefoon of via het internet. Het bijhouden van de gegevens van je auto zoals onderhoud ed. is heel makkelijk via de LeasePlan app.

Zorgeloos autorijden!

Vanessa

Uitstekend

Titel beoordeling:

Zeer goede en professionele maatschappij

Toyota-fan

Snelle reacties, goede service

Duidelijk en gebruiksvriendelijk

Rutger

Afspraak snel gemaakt en top service bij de garage.

Leaseplan onderhoud

Peter

Het onderhoud zelf prima. Gratis haal en breng service is mij niets van verteld. Luisteren naar de klant en daar iets mee doen is slecht.

Eerste onderhoudsbeurt

Frank

Leaseplan geeft uitstekende service (tijdig herinnering voor onderhoud, afspraak maken via internet en keuze uit garages). Ook leuk de wasbon voor een gratis wasbeurt voor de auto en handig die... Leaseplan geeft uitstekende service (tijdig herinnering voor onderhoud, afspraak maken via internet en keuze uit garages). Ook leuk de wasbon voor een gratis wasbeurt voor de auto en handig die oranje "parkeerschijf" voor als je moet opladen bij een openbare laadfaciliteit.

Zorgeloos rijden

Peter R.

Net op het moment dat ik een wat grotere trip moest maken, kreeg ik een melding, dat er iets niet in orde was met mijn bandenspanning. Lekke band? In de garage werd direct gekeken en bleek de... Net op het moment dat ik een wat grotere trip moest maken, kreeg ik een melding, dat er iets niet in orde was met mijn bandenspanning. Lekke band? In de garage werd direct gekeken en bleek de bandenspanning vaan een band veel te laag. Lucht erin en rijden maar....

Titel beoordeling:

Onverwacht een bandenspanningsprobleem. Direct geholpen.