Jos van der Lubbe

Top contract

Marc

Uitstekend

Titel beoordeling:

Top. Geen gedoe want ik haat gedoe.

C.Sluijk

Heerlijk rijden, onbezorgd achter het stuur

Fijn een nieuwe auto

Daniel

Helemaal top

Titel beoordeling:

Goede service van begin tot eind

Sam

Alles netjes en snel geregeld

Goede service

Michel de Kruijff

Over het algemeen geen problemen om te rijden met de zakelijke bus. Alleen met garage afspraken vind ik het lastig omdat alles via een app moet ipv direct met een dealer. Ruitschade via de app... Over het algemeen geen problemen om te rijden met de zakelijke bus. Alleen met garage afspraken vind ik het lastig omdat alles via een app moet ipv direct met een dealer. Ruitschade via de app gemeld en dan moet ik een half uur rijden terwijl er een bedrijf op 5 minuten afstand zit. Onderhoud bij de dealer tijdens mijn vakantie inplannen gaat niet omdat de kalender vol zit, de dealer mag mijn bus 3 weken hebben zodat zij in rustige uurtjes het onderhoud en de keuring kunnen doen maar dat gaat niet omdat ik hem via de app moet aanmelden.

Titel beoordeling:

Weinig gedoe met leasen van de bus.

Andre

Leaseplan onderscheid zich in het klantgericht denken, transparante communicatie. Duidelijke en klantvriendelijke informatieverstrekking. Geen onverwachte bijkomende kosten. Een aanrader om... Leaseplan onderscheid zich in het klantgericht denken, transparante communicatie. Duidelijke en klantvriendelijke informatieverstrekking. Geen onverwachte bijkomende kosten. Een aanrader om zorgeloos de weg op te gaan.

Klantgericht!

Nas

Zeer goed

lekker thuis onderhoud uitgevoerd

J.K.

Prima service en onderhoudsmogelijkheden altijd snel en correct te maken via de app.

Titel beoordeling:

Leasen zonder problemen !

Ethel Hendrix

Auto uitzoeken is makkelijk. Op de hoogte gehouden over de levertijd. Onderhoud plannen is zeer makkelijk.

Alles altijd geregeld.