Herma Schellingerhout

100% tevreden. Een handige app waarmee je alles op een duidelijke en gemakkelijke manier kunt regelen voor je auto.

Perfecte leasemaatschappij

Remco J.

Zeer professioneel, vriendelijk personeel, staan altijd voor je klaar. Fijne en overzichtelijke app. Een aanrader om hier te leasen.

Geweldige lease maatschappij

Thera de Jager

Altijd snel en vakkundig geholpen

Goede service

van der Hulst

Het is super . snel geholpen en alles via een app heel handig alles is zo geregeld. Wij zijn heel te vreden met Leasplan .

Top

Gerrita

Medewerkers zijn vriendelijk en telefonisch is lease plan snel te bereiken.
Garage dicht in de buurt met evt. haal en breng service.
Genoeg mogelijkheden om de afspraak in te plannen...
Medewerkers zijn vriendelijk en telefonisch is lease plan snel te bereiken.
Garage dicht in de buurt met evt. haal en breng service.
Genoeg mogelijkheden om de afspraak in te plannen wanneer het jouw uitkomt.
Je krijgt een seintje als het tijd is voor onderhoud.

Onbezorgd rijden

Jetta Bijl.

De auto rijdt prima. Betaalbaar. Goede service. Klantvriendelijk personeel. Geen zorg voor extra kosten door onverwachte reparaties.

Titel beoordeling:

Goede service. Goede auto. Prijs kwaliteit in goede verhouding.

Chantalle

Leaseplan mag iets duidelijker zijn wanneer de auto een beurt dient te krijgen. Zou fijn zijn wanneer dit bijvoorbeeld al bij een aantal km of het aantal maanden moet, dan kan ik daar rekening mee... Leaseplan mag iets duidelijker zijn wanneer de auto een beurt dient te krijgen. Zou fijn zijn wanneer dit bijvoorbeeld al bij een aantal km of het aantal maanden moet, dan kan ik daar rekening mee houden. Nu gaf de auto het opeens aan en moest ik snel een afspraak maken. Wanneer de auto dan naar de garage gaat, zou het fijn zijn dat er niet extra in de auto wordt gereden. Elke rit wordt namelijk geregistreerd. Maar verder prima 👍

Goed, maar kan beter

Murk Hoekstra

De dienstverlening van Leaseplan is heel compleet, komt treffend tegemoet aan mijn behoeftes en wensen, en mijn eigen aandeel in de overeenkomst stuur ik heel soepel online aan met de prima app.

Sprankelend aangenaam

Fred

Beurten makkelijk te plannen via de app. Haal en breng service voor een beurt is perfect geregeld

Titel beoordeling:

Leaseplan neemt alle zorgen weg