A Lubbers

vitens

Redelijk tot goed

redelijk tot goed

Dirk Broekema

Ik betaal ervoor dat er geen omkijken naar is en tot nu toe gaat dat heel goed.

Het loopt gewoon soepel

Roald Wallage

Via internet afspraak voor onderhoud gemaakt, hetgeen na wegbrengen van de auto op efficiente wijze is verricht, zodat ik hem dezelfde dag weer heb kunnen ophalen.

Titel beoordeling:

Goede service Leaseplan bij reparatie/onderhoud van de auto.

Familie Heemskerk

Ruime keuze lease auto's en aan te passen naar wensen. Voor een mooie prijs leasen wij voor de 2e keer een auto via leaseplan. Eenvoudig in de buurt te brengen voor (gratis) onderhoud, makkelijk... Ruime keuze lease auto's en aan te passen naar wensen. Voor een mooie prijs leasen wij voor de 2e keer een auto via leaseplan. Eenvoudig in de buurt te brengen voor (gratis) onderhoud, makkelijk via de website in te plannen. Medewerkers leaseplan zijn vriendelijk en behulpzaam.

Titel beoordeling:

Ruim assortiment mooie betaalbare lease auto's

Rob

Al 2 jaar klant bij leaseplan. Alles werkt prima en app zeker zeer fijn. sinds kort haal en breng service bij onderhoud. dat is echt prettig. waar ik wel moeite mee heb is dat niet al het onderhoud... Al 2 jaar klant bij leaseplan. Alles werkt prima en app zeker zeer fijn. sinds kort haal en breng service bij onderhoud. dat is echt prettig. waar ik wel moeite mee heb is dat niet al het onderhoud bij 1 dealer kan. voor bandenwissel moet ik een nieuwe afspraak maken bij andere garage. fijn voor het budget van leaseplan, maar het kost mij een halve dag extra werk..

Titel beoordeling:

lease gaat soepel, maar geef meer keuze in dealers

Ferry

Alles moet via Leaseplan lopen, niks mag rechtstreeks met de dealer en dit zorgt voor ergernis en onduidelijkheid.
Ook wacht ik al van maart tot nu (augustus) op een aangepast contract met...
Ook wacht ik al van maart tot nu (augustus) op een aangepast contract met bijbehorend tarief en verrekening. Dit lukt blijkbaar ook niet, hier voor ook al meerdere keren contact gehad, zonder resultaat. “Te druk” is het antwoord.

Onpersoonlijk en log.

max verstappen

Dramatisch

dramatisch

Anne Marie

Alles is goed geregeld bij Leaseplan. Na jaren met eigen auto's rijden die allerlei problemen hadden, is leaseplan een verademing. Geen zorgen meer over extra kosten, zorgen om extra reparaties... Alles is goed geregeld bij Leaseplan. Na jaren met eigen auto's rijden die allerlei problemen hadden, is leaseplan een verademing. Geen zorgen meer over extra kosten, zorgen om extra reparaties tussendoor.

Rijden zonder zorgen