Robin Brouwer

Helaas een slechte ervaring gehad met Leaseplan bij het inleveren van de private lease auto (via de ANWB). Bij het inleveren zijn mini krasjes en deukjes geconstateerd die na 5-6 jaar rijden erbij... Helaas een slechte ervaring gehad met Leaseplan bij het inleveren van de private lease auto (via de ANWB). Bij het inleveren zijn mini krasjes en deukjes geconstateerd die na 5-6 jaar rijden erbij horen bij een auto. 'Schades' die je met het blote oog nauwelijks ziet. Alsnog kregen we een schadeberekening van een paar duizend euro. Hier hebben ze dan meerdere malen het eigen risico voor gerekend, waardoor ik €600 moest betalen.

Ik was het niet eens met de bedragen die worden genoemd om de schade te herstellen en ben langs meerdere bedrijven gegaan om dit na te gaan. Allemaal zeggen ze: de schadebedragen zijn buiten proportie. Dus ik heb contact opgenomen met Leaseplan, maar er was geen enkele coulance of begrip te vinden bij de medewerkers van het bedrijf. Er is veel mailcontact geweest met meerdere afdelingen, maar niemand kon (of beter gezegd: wilde) iets doen. Ik moest het maar gewoon betalen, want anders komen er aanmaningen en krijg je een BKR registratie.

Het grappige is dat deze schades überhaupt niet worden gerepareerd. Ze worden gezien als 'winstverlies' voor de leasemaatschappij, omdat naar hun zeggen het bod van degene die de auto opkoopt lager is door de schades (dit is tegen mij gezegd via e-mail). De grootste onzin voor dit soort mini-gebruikssporen, maar wel makkelijk verdiend zo. Let dus op als je bij Leaseplan een auto neemt: je krijgt zowat geheid een 'vertrekboete' als je de auto inlevert.

Naast dit gebeuren heb ik ook meerdere keren gehad dat een schade niet gerepareerd mocht worden door een dealer, omdat dit nog niet goed in het systeem van Leaseplan stond (terwijl ik dit wel had opgestuurd of over had gebeld). Bijna elke keer als ik contact moest opzoeken ging het dus moeizaam. De klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Ik raad het dus af om ooit een auto te leasen bij Leaseplan. Dus ook niet bij de ANWB, want zij werken samen met dit bedrijf. ;)

Titel beoordeling:

Kijk uit voor 'vertrekboete' bij inleveren auto!

Myron

Schandalig hoe er met flink betalende klanten om wordt gegaan!
Schandalig hoe er met flink betalende klanten om wordt gegaan!
Door vorm fouten vanaf hun kant. Heb ik tijdens een schade periode noodgedwongen 2 maanden in 4 verschillende leen autos moeten rijden. De gemaakte KMters belasten ze, zonder headsup of eind afrekening, aan het eind van de rit door. Waardoor ik net over mijn KM bundel ben gekomen. Hierdoor heb ik al die tijd in een verkeerde KM bundel geleased. Wat neer komt op 4 jaar lang te weinig betaald. En zo facturen ze mij aan het eind van de rit €1203. Na verschillende mails en uren aan de telefoon. Niet in mijn gelijk gesteld. Al met al hele vieze spelletjes. Voor verdere uitleg, neem gerust contact met mij op.

Titel beoordeling:

PAS OP!! ZWENDEL PRAKTIJKEN!!

Vanderhallen

Ik heb in België advies gevraagd. Ik heb uiteindelijk niet voor hen gekozen, maar was wel onder de positieve indruk van het advies en hulpvaardigheid van hun medewerker Brent Waegeneers.

Snelle en sluitende adviezen

A. Klaas

Plannen van onderhoud via de my leaseplan pagina is een drama, afspraken worden gepland op momenten dat garages helemaal geen tijd hebben, je kunt geen voorkeursgarage aangeven, afspraken plannen... Plannen van onderhoud via de my leaseplan pagina is een drama, afspraken worden gepland op momenten dat garages helemaal geen tijd hebben, je kunt geen voorkeursgarage aangeven, afspraken plannen kan max. 2 maanden van te voren, de klantenservice is ronduit onbeschoft. Alles moet via die akelige website. Waar is service gericht werken en klantvriendelijkheid gebleven?

waardeloze klantenservice

Jan

Via ANWB privatelease auto besteld begin april 2023. Levering 3x uitgesteld en zou "mogelijk" ergens in november 2023 plaatsvinden. Leasecontract in september opgezegd, wat mij €1.500 kost, hetgeen... Via ANWB privatelease auto besteld begin april 2023. Levering 3x uitgesteld en zou "mogelijk" ergens in november 2023 plaatsvinden. Leasecontract in september opgezegd, wat mij €1.500 kost, hetgeen zonder fatsoenlijke kennisgeving of factuur eind oktober is afgeschreven. Wat een stelletje amateurs en van behoorlijke communicatie hebben ze dus ook nog nooit gehoord. Ga nooit met deze club in zee...

Leaseplan, niet doen!

Van Laere-Solar Constructs

Slechte ervaring bij inleveren wagen

Titel beoordeling:

slechte ervaring bij inleveren wagen

Frank

Auto aangemeld voor onderhoud volgens boekje. Afspraak gemaakt en gebracht. Eind van de dag gebeld, auto niet klaar. Dealer kreeg te horen dat er niets aan de auto gedaan mocht worden. Na aandringen... Auto aangemeld voor onderhoud volgens boekje. Afspraak gemaakt en gebracht. Eind van de dag gebeld, auto niet klaar. Dealer kreeg te horen dat er niets aan de auto gedaan mocht worden. Na aandringen dealer wordt het morgen uitgevoerd. Hoezo geen toestemming voor onderhoud? Wel een bak geld per maand vangen, maar er nietsmvoor willen doen ! Echt slecht !!!

Belachelijk beleid Leaseplan

Daan Vijverberg

Auto besteld medio december, krijg in april een bevestiging dat de auto ook daadwerkelijk besteld gaat worden.

Veruit de slechtste leasemaatschappij

Toon

Verschrikkelijke service

Verschrikkelijke service

Hadre glasservice

Oplichters

Titel beoordeling:

Lease nooit een auto bij leaseplan . Want al je niet meer kunt betalen kleden ze je helemaal uit . En ik kan het weten want ik betaal al 15 jaar aan deze schoften. Ga dus niet met dit bedrijf in zee .