Lease'm

Prima service en je wordt goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en wanneer ik de auto kon ophalen.

Reactie Lease'm:

Hartelijk dank voor de positieve woorden. Veel fijne en veilige kilometers in de nieuwe auto.
Hartelijke groet,
Patrick van Lease'm

Lars Brouwers

Super goed en op maat geholpen. Mijn vorige auto was plots stuk gegaan en reed binnen 2 weken een nieuwe! Compliment voor het speurwerk vd medewerker en snelle afhandeling!

Reactie Lease'm:

Hoi Lars, dank voor je spontane en enthousiaste review! We denken altijd graag met onze klanten mee. Vervelend genoeg als je auto stuk gaat en je snel mobiliteit nodig hebt. Geniet van je nieuwe... Hoi Lars, dank voor je spontane en enthousiaste review! We denken altijd graag met onze klanten mee. Vervelend genoeg als je auto stuk gaat en je snel mobiliteit nodig hebt. Geniet van je nieuwe auto, vele veilige kilometers gewenst.

Julia Offinga

Ik had mijn leaseauto al binnen 2 weken binnen. Er werd fijn meegedacht en Rogier is een professionele en prettige verkoper.

Reactie Lease'm:

Beste Julia, bedankt voor de beoordeling en jouw reactie. Prettig te lezen dat je tevreden bent. Wij wensen je veel veilige kilometers in je nieuwe Citroen C1!

A. T Hartelust

Ik denk wel goed. Alleen had niet verwacht met mijn vorige auto dat een krasje op de bumper zo duur zou zijn !

Reactie Lease'm:

Oeps, de kosten van de eindafrekening van je vorige auto zorgen dat je (even) niet lachend achter het stuur zit. Onze welgemeende SORRY hiervoor. Het is veroorzaakt door een systeemfout. Deze... Oeps, de kosten van de eindafrekening van je vorige auto zorgen dat je (even) niet lachend achter het stuur zit. Onze welgemeende SORRY hiervoor. Het is veroorzaakt door een systeemfout. Deze herstelklus viel nog onder garantie van eerder gereden schade, echter de factuur is per ongeluk bij jou terecht gekomen. Inmiddels is alles aangepast en rechtgezet, je creditfactuur is onderweg! Dit hebben we zojuist ook telefonisch besproken. Bedankt voor de tip! Voor je volgende review, over 4 jaar als je huidige auto retour komt, gaan we voor een hoger cijfer :-)
Veel veilige kilometers in je nieuwe auto (en weer lachend achter het stuur :-) )!
Patrick van Lease'm

wendy

Zeer klantvriendelijk.

Reactie Lease'm:

Wat leuk dat je zo enthousiast bent Wendy, bedankt! Heel veel veilige kilometers gewenst in je nieuwe Hyundai i10 :-)

Jasmien Ghaderi

Bedankt Jasmien!

Sebastiaan Hummelink

Prima service,

Alles goed geregeld en de inruil van de auto was ook iets om zeker aan te raden.

Reactie Lease'm:

Sebastiaan, dank je wel voor de prachtige score :-) Ook leuk om te lezen dat het inruilen van je 'oude' auto zo goed is bevallen.
Veel rijplezier in je nieuwe bolide!
Jorrit van...
Veel rijplezier in je nieuwe bolide!

Wendy Hendriks

Zeer tevreden

Reactie Lease'm:

Bedankt voor de review Wendy! Ik wens je veel aangename en veilige kilometers in je nieuwe Peugeot 108.

Hans de Vreeze

In een woord samen gevat. Geweldig. Cijfer 10.

Reactie Lease'm:

Wij zijn in 1 woord samengevat, SUPERBLIJ, met jouw ervaring en het delen ervan. Dank je wel Hans en maak er vele plezierige kilometers van in je nieuwe auto!

Prima!

Bedankt voor je reactie!