LeaseM

Dave

Reactie LeaseM:

Dank je wel voor je reactie Dave.
Veel plezier met je nieuwe auto!

D.Slusser

Snel en duidelijk.

Reactie LeaseM:

Dat horen we graag, dank voor de reactie!
Groet, Team Lease'm

Hyundai Kona Electric doet wat ie moet doen en wat ik er van verwachtte.

Premium uitvoering genomen omdat ie indertijd beschikbaar was.
Is bij andere merken nog steeds het geval...
Hyundai Kona Electric doet wat ie moet doen en wat ik er van verwachtte.

Premium uitvoering genomen omdat ie indertijd beschikbaar was.
Is bij andere merken nog steeds het geval dat alleen de duurdere varianten aangeboden worden. Zou zelf geen lederen bekleding hebben aangevinkt, maar de hulpsystemen zijn zeker de moeite waard. Helaas zijn die ook nu niet altijd los te koppelen.

Blijft irritant dat je elke keer weer de cruise control optie moet selecteren en de Auto Hold ook iedere keer weer opnieuw aangezet moet worden. Een selectie die hem per gebruiker altijd aan/uit zet zou handiger zijn.

Geen problemen gehad waarbij de lease maatschappij moest aansluiten dus voornamelijk ervaring met de Hyundai dealers i.v.m. de 5-7 jaar garantie van fabrikant.

Problemen met leeglopende 12V accu zijn door dealer en pechdienst snel verholpen. In beide gevallen een probleem van HW/SW die niet goed samenwerkte en te hoog stroomgebruik veroorzaakte. Uiteraard altijd in het weekend en als we ergens naar toe moesten.... Maar goed dat gebeurd bij meer elektriche auto's omdat de 12V accu klein bemeten is en geen hoge piekstromen hoeft te leveren..

Reactie LeaseM:

Hartelijk bedankt voor je uitgebreide toelichting!

Tom hardeman

Vriendelijke medewerkers die flexibels zijn en duidelijk uitleg geven over het proces en uitvoering

Reactie LeaseM:

Dank voor je positiviteit rondom het contact en de flexibiliteit die we bieden. Daar doen we het voor! Geniet van je leaseauto!
Groet, Lease'm team

Hallensleben

De ervaring is over het algemeen heel goed geweest tot nog toe.

Reactie LeaseM:

Fijn om te horen. Dank je wel voor de reactie!

Tjerri

Voldoet aan de verwachting

Reactie LeaseM:

Top om dat te lezen! Vriendelijk bedankt Tjerri!

Hartelijk dank!

Mijn ervaring met Lease'm is goed. Snel en correct.

Reactie LeaseM:

Dat is hartstikke fijn! Dank je wel voor de terugkoppeling en de genomen tijd!
Groetjes, Team Lease'm

Ik heb geen klachten. Het duurde alleen ff voordat mijn aanvraag accord was.

Reactie LeaseM:

Dank voor de feedback! Soms kan het helaas wat langer duren voordat een aanvraag rond is, bijvoorbeeld wanneer er aanvullende informatie benodigd is. We doen er altijd alles aan om het proces zo... Dank voor de feedback! Soms kan het helaas wat langer duren voordat een aanvraag rond is, bijvoorbeeld wanneer er aanvullende informatie benodigd is. We doen er altijd alles aan om het proces zo snel mogelijk te laten verlopen, zodat jij snel kunt genieten van onbezorgde mobiliteit :-)
Geniet van je nieuwe auto!
Groetjes!

Liesbeth van Brink

Tot nu toe weinig met Lease'm te maken gehad, de beurten zijn naar tevredenheid uitgevoerd. En gelukkig verder nog niets nodig gehad

Reactie LeaseM:

Geen contact is goed bericht, zo redeneren we dan maar ;-) En uiteraard staan we altijd klaar als het wel nodig is. Je kunt ons op alle werkdagen bereiken van 08.00 - 17.30 uur via 033-7507777 of... Geen contact is goed bericht, zo redeneren we dan maar ;-) En uiteraard staan we altijd klaar als het wel nodig is. Je kunt ons op alle werkdagen bereiken van 08.00 - 17.30 uur via 033-7507777 of andere via info@leasem.nl.