LeaseM

Alfred Loman

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Reactie LeaseM:

Dank je wel voor deze geweldige review! Veel rijplezier met je nieuwe wagen.

n.v.t.

Prima bedrijf, doen wat ze beloven

Reactie LeaseM:

Hartelijk dank voor je reactie!

P. Oomen

Fijne maatschappij, snelle en vriendelijke afwerking van de aanvraag! Binnen no-time kon ik gaan genieten van mijn mooie en fijne auto!

Reactie LeaseM:

Hartstikke leuk om te lezen, dank voor de reactie!
Veel plezier met je nieuwe auto.
Groeten van het Lease'm team

Francis

Prima ervaring gehad bij zowel Lease’m (Simon) en de dealer bij wie ik de auto heb opgehaald. Bij de dealer de volledige ‘uitpak-ervaring’ gekregen. Voelde me net een influencer 😂. Jeroen van... Prima ervaring gehad bij zowel Lease’m (Simon) en de dealer bij wie ik de auto heb opgehaald. Bij de dealer de volledige ‘uitpak-ervaring’ gekregen. Voelde me net een influencer 😂. Jeroen van Peugeot heeft mij ontzettend goed geholpen en de nazorg was ook goed.

Hallo Francis,
Bedankt voor je toffe bericht! Echt leuk om te lezen en mochten we in de toekomst een Influencer nodig hebben, dan weten we je te vinden ;-)
Veel plezier gewenst met je...
Hallo Francis,
Veel plezier gewenst met je nieuwe auto!
Groetjes, Team Lease'm

Hans Janssen

Goed tot zeer goed

Reactie LeaseM:

Heel erg bedankt voor je reactie Hans!
Veel veilige kilometers gewenst met je nieuwe auto.

Nefkens

Heel tevreden. Wordt direct geholpen bij bijv problemen/ pech

Reactie LeaseM:

Top om te lezen! Vanzelfsprekend dat je snel geholpen wordt bij een pechgeval of andere uitdagingen, daar staan we voor.
Veel onbezorgde kilometers gewenst!

Magda van Bussel

Als er een probleem is dan is er altijd communicatie, os via de mail of via de telefoon.

Reactie LeaseM:

We houden de lijntjes met onze klanten graag kort, wel zo prettig en duidelijk :-) Top dat je dit zo beleefd hebt ook.
Wij wensen je veel veilige kilometers toe, Magda!
Groetjes, Team...
Wij wensen je veel veilige kilometers toe, Magda!
Groetjes, Team Lease'm

Rianne Scholtalbers

De aanvraag is heel netjes behandeld, ondanks er nog wat formulieren aangevuld moesten worden. Werd er meegedacht over oplossingen. Dit als erg prettig ervaren.

Reactie LeaseM:

Mooi dat de geboden oplossingen als goed zijn ervaren. Blij dat we hierin van toegevoegde waarde zijn voor jou. Nu is het tijd om te genieten van je nieuwe auto Rianne, heel veel plezier... Mooi dat de geboden oplossingen als goed zijn ervaren. Blij dat we hierin van toegevoegde waarde zijn voor jou. Nu is het tijd om te genieten van je nieuwe auto Rianne, heel veel plezier ermee!
Groetjes van het Lease'm team

Tamara Verhoef

Zeer prettig geholpen. Vriendelijk, snelle opvolging en duidelijke communicatie.

Reactie LeaseM:

Superleuke reactie Tamara! Hartelijk dank voor je review.
Veel plezier met je nieuwe auto!

Hans Piëst

Prettige contacten, snelle reacties en duidelijke voorwaarden.

Reactie LeaseM:

Veel dank voor je enthousiasme, Hans!
Wij wensen je vele plezierige kilometers toe in je nieuwe auto.