Lease'm

Peter van der Heijden

Prima, geen opmerkingen.

Dank je wel Peter :-)

Jeroen Luijkx

Tot op heden (3 weken) zeer tevreden.

Reactie Lease'm:

Jeroen, bedankt voor jouw reactie. Fijn dat de eerste weken naar jouw volledige tevredenheid zijn. We doen er alles aan om dat zo te houden gedurende de gehele looptijd van jouw private lease :-)... Jeroen, bedankt voor jouw reactie. Fijn dat de eerste weken naar jouw volledige tevredenheid zijn. We doen er alles aan om dat zo te houden gedurende de gehele looptijd van jouw private lease :-) Veel plezier en veilige kilometers met je nieuwe auto!

Joyce

Super fijn en snel geholpen. Service is uitstekend en snelle oplevering van de auto.

Reactie Lease'm:

Dank je wel Joyce, voor jouw leuke reactie! Geniet van je nieuwe Peugeot 108. Veel veilige kilometers gewenst.
Jorrit van Lease'm

Voor de eerste keer een nieuwe auto. Ben bij Jeroen geweest en fantastisch geholpen. Binnen 2 week kon ik rijden. De communicatie is van alle 3 de partijen super snel en perfect geregeld. Ben super... Voor de eerste keer een nieuwe auto. Ben bij Jeroen geweest en fantastisch geholpen. Binnen 2 week kon ik rijden. De communicatie is van alle 3 de partijen super snel en perfect geregeld. Ben super tevreden kan niet beter zo. Geef daarom jullie en zowel Jeroen bindervoet van terwolde Veendam daarom ook een dikke 10+

Reactie Lease'm:

Echt heel leuk om te lezen hoe enthousiast je bent :-) Bedankt voor de lovende woorden en veel plezier in je nieuwe auto. Dat je maar veel veilige kilometers mag maken.
Jorrit...
Jorrit van Lease'm

Prettig contact wat zorgde voor een vertrouwd gevoel. Daarnaast was de verstrekte informatie helder en werden vragen snel en duidelijk beantwoord. Dit alles was doorslaggevend voor het overgaan... Prettig contact wat zorgde voor een vertrouwd gevoel. Daarnaast was de verstrekte informatie helder en werden vragen snel en duidelijk beantwoord. Dit alles was doorslaggevend voor het overgaan tot het sluiten van een lease-contract. Het leasen van een auto werd zo van een spannende, onbekende onderneming een plezierige zaak.
En met het onthullen' van de auto in de showroom van, zoals de verkoper zei "uw auto" en het overhandigen van een fles wijn, werd het ook nog feestelijk!
Nadat het gebruik van de auto rustig werd uitgelegd, mijn vragen werden beantwoord en mijn mobiel voor mij werd gekoppeld, werd de auto voor mij uit de showroom gereden.
Als trotse 'eigenaar' nam ik de autosleutels in ontvangst en geniet ik nu dagelijks van mijn auto en de veilig kilometers.

Reactie Lease'm:

Waauw! Wat een prachtig en uitgebreid verhaal. Bedankt dat je hier de moeite voor hebt genomen. Hier worden we heel erg blij van.
Graag tot ziens en veel plezierige kilometers gewenst in je...
Graag tot ziens en veel plezierige kilometers gewenst in je nieuwe Peugeot 108.

Van der Berg

Mijn ervaring is top goede uitleg super bahandelt

Reactie Lease'm:

Dank je wel voor de leuke review! Veel plezier met je nieuwe auto.
Jorrit van Lease'm

Heel Snel, service, klantvriendelijk, aantrekkelijk prijs. Echt alleen maar plussen.

Reactie Lease'm:

Een dikke PLUS voor jouw reactie! Daar krijgen we een grote glimlach van. Bedankt voor het vertrouwen en veel plezier in je nieuwe auto.
Bedankt namens het hele team,
Jorrit van...
Bedankt namens het hele team,

J vd Veen

Duidelijke uitleg over het lease contract . Contact voor vragen is snel en rechtstreeks.

Reactie Lease'm:

Bedankt voor de positieve tekst over de uitleg van het leasecontract en de beantwoording van vragen! Veel fijne en veilige kilometers gewenst in je nieuwe Peugeot 108.
Jorrit van...

Ruth van Kruijssen

Prima geregeld!

Reactie Lease'm:

Hartelijk dank Ruth. Veel rijplezier gewenst met je Peugeot 108!

Sabine

Goed! Alles wordt duidelijk uitgelegd en er wordt goed advies gegeven.

Reactie Lease'm:

Leuk om te lezen Sabine! Bedankt voor de beoordeling. Veel plezier met je nieuwe auto.