LeaseM

Henk Arendsen

De adviseur heeft duidelijk steken laten vallen. De vorige Peugeot 208 hebben wij ook bij Nefkens geleast. Dit is volgens wens verlopen.
Bij het eerder stoppen van de lease van deze Peugeot...
Bij het eerder stoppen van de lease van deze Peugeot spiegelde de adviseur een duidelijk lager bedrag voor dan de werkelijke afkoopsom. Dit is na aandringen vanuit mijn kant enigszins opgelost met een volle tank benzine. De aflevering van de auto heeft een collega van de adviseur dit waargenomen tot volle tevredenheid van mij. Er bleek echter niet de beloofde stoelverwarming in te zitten. De adviseur heeft toegegeven dat dit een “stomme” fout van hem is.
Hij deed het voorstel om tegen betaling, waarbij Nefkens ook een bijdrage zou leveren, dit alsnog te laten inbouwen.
Mijn mening is echter dat iets wat beloofd is dit ook te leveren.

Nefkens Peugeot Hilversum

Vanaf moment 1 is er een hele goede service aangeboden en gekeken en geholpen zoals je verwacht als klant. Dit is een hele fijne ervaring, waar LeaseM trots op mag zijn!

Reactie LeaseM:

Een reactie waar we bijna verlegen van worden. Echt superleuk om te lezen! Dank je wel.
Heel veel rijplezier gewenst met de nieuwe Peugeot 208!

Danckaert

Gewoon goed

Reactie LeaseM:

Dank je wel voor het topcijfer en de twee mooie woorden.
Veel veilige kilometers gewenst met je nieuwe auto!

Nefkens Assen

Correct. Geen problemen ondervonden

Reactie LeaseM:

Zeer veel dank voor deze prachtige beoordeling.
Veel rijplezier met je nieuwe auto namens het hele Lease'm team!

Woortman - Katerberg

Vriendelijk, proffesioneel en goed geregeld!

Reactie LeaseM:

Dank voor de prachtige woorden op deze vrijdagmiddag! Geniet van je nieuwe bolide :-)
Groetjes, Team Lease'm

Pierre Straus

Heel tevreden over klantvriendelijke service

Reactie LeaseM:

Dat horen we uiteraard hartstikke graag :-) Bedankt voor je reactie Pierre en vele aangename kilometers gewenst met je nieuwe Peugeot 208!

Natasja Hallmanns - van Leeuwen

Reactie LeaseM:

Bedankt voor je review, Natasja!
Veel plezier met je nieuwe auto!

reurs

Goed bedrijf problemen worden snel opgelost

Reactie LeaseM:

Dat horen we graag! Veel dank voor de genomen tijd om deze beoordeling achter te laten.
Veel rijplezier gewenst met uw nieuwe auto!

Alfred Loman

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Reactie LeaseM:

Dank je wel voor deze geweldige review! Veel rijplezier met je nieuwe wagen.

n.v.t.

Prima bedrijf, doen wat ze beloven

Reactie LeaseM:

Hartelijk dank voor je reactie!