LeaseM

Dick Korthuis

In het algemeen was het prima. Het leek op een persoonlijke benadering en geen standaard e-mailtjes.
Alleen werd tijdens de offerte periode gezegd dat de auto afgeleverd zou worden met een volle tank. Achteraf was het contract aangepast naar 10 liter benzine. Beetje jammer en erg zuinig.

Reactie LeaseM:

Beste Dick, bedankt voor je review en de positieve woorden over de benadering.
Beste Dick, bedankt voor je review en de positieve woorden over de benadering.
Dank ook voor je opmerking inzake de brandstof in de tank, Inmiddels hebben wij dit telefonisch met je besproken en toegelicht. Hopelijk is het hiermee naar tevredenheid afgehandeld.
Veel plezier gewenst met je nieuwe auto!
Vriendelijke groet,
Team Lease'm

Wendy

Prettig en makkelijk om te regelen

Reactie LeaseM:

Hartelijk dank voor je fantastische beoordeling! :-)

Karin Stiekema

Altijd een goede een fijne communicatie. Tijdens het wisselen van contract hebben zij ons altijd keurig op de hoogte gehouden, dit hebben wij als zeer prettig ervaren.

Reactie LeaseM:

Bedankt voor jouw enthousiasme Karin! Erg leuk om te lezen. Veel plezier gewenst met je nieuwe auto.

Claudia van Deurzen

Klantgericht, vriendelijk

Reactie LeaseM:

Dat horen we heel graag Claudia :-) Bedankt voor jouw reactie en je vertrouwen in Lease'm.
Veel plezier met je nieuwe auto!

Roxana

Super ervaring. Altijd bereikbaar en altijd tijd om langs te komen.

Reactie LeaseM:

Vriendelijk bedankt voor je beoordeling Roxana! Mooie woorden :-)

Agnes veen

Ik wilde een auto binnen 3 weken geleverd hebben… en dankzij Simon Ubels is dat gelukt! Super service! En alles goed geregeld!

Reactie LeaseM:

Dank je wel Agnes, voor jouw uitgebreide toelichting! :-) Ik zal de complimenten aan mijn collega Simon doorgeven!
Geniet van je nieuwe auto, veel veilige ritten gewenst!
Groet, Jorrit van...
Geniet van je nieuwe auto, veel veilige ritten gewenst!

Susan Geldof-Hork

Ik ben zeer tevreden

Reactie LeaseM:

Helemaal top Susan! Bedankt voor je reactie en veel plezier met de nieuwe auto.
Groet,
Team Lease'm

Boleij

Goede, snelle en duidelijke afspraken.

Reactie LeaseM:

Dank je wel voor jouw topreview!
Geniet van je nieuwe leaseauto.

Rene camu

Bevalt mij goed heb al meerdere auto’s gehad…

Reactie LeaseM:

Bedankt voor je reactie Rene! Wat leuk te lezen dat je al meerdere auto's van Lease'm hebt gehad en nu ook weer in een nieuwe bent gestapt. Dank voor je vertrouwen in ons en veel plezier gewenst met... Bedankt voor je reactie Rene! Wat leuk te lezen dat je al meerdere auto's van Lease'm hebt gehad en nu ook weer in een nieuwe bent gestapt. Dank voor je vertrouwen in ons en veel plezier gewenst met de auto!

M Verhoeven

Ik heb een goede ervaring met Lease'm. Ze zijn klantvriendelijk.

Reactie LeaseM:

Dat horen we graag :-) Bedankt voor je reactie en de prachtige score!
Geniet van je nieuwe auto!