LeaseM

A. P. Kalff

Vriendelijke en behulpzame adviseurs. Ze maken tijd voor de klant en je kan voor alle (onduidelijke) vragen, ten alle tijden terecht bij LeaseM.

Reactie LeaseM:

Wauw, een reactie waar we een grote glimlach van op ons gezicht krijgen. Superblij dat het gevoel dat we elke dag willen overbrengen aan onze klanten, ook echt zo overkomt naar jou! Super bedankt... Wauw, een reactie waar we een grote glimlach van op ons gezicht krijgen. Superblij dat het gevoel dat we elke dag willen overbrengen aan onze klanten, ook echt zo overkomt naar jou! Super bedankt voor je review.

Ursem Schagen

Geen onderhoud zelf. Je krijgt automatisch bericht van de Garage.

Reactie LeaseM:

Bedankt voor je mooie beoordeling! :-)

R. Karremans

Fijne ervaring! Duidelijke communicatie over inleveren oude lease auto en in ingebruikneming nieuw exemplaar. Prima geregeld

Reactie LeaseM:

Superfijn om dit te lezen, mooie worden. Hartelijk dank voor je enthousiasme maar ook het vertrouwen in Lease'm.
Veel veilige kilometers gewenst!

van Uden

Reactie LeaseM:

Bedankt voor je fantastische score en beoordeling. Ook dank voor de gegeven tip ter verbetering, nemen we mee!

Fam. Timmer

Absoluut GEWELDIG!

Reactie LeaseM:

Bedankt voor je geweldige review :-) Dat maakt deze dinsdag extra zonnig!
Veel plezier gewenst met je nieuwe auto!

particulier

Toppie! Goede ervaringen.

Reactie LeaseM:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! :-)

Liesbeth van Brink

Wij hebben de afgelopen 4 jaar geleased en net een nieuw contract agesloten voor 5 jaar

Beste Liesbeth,
Beste Liesbeth,
Bedankt voor je beoordeling en ook voor het jarenlange vertrouwen in Lease'm. Leuk dat je weer een nieuwe auto gaat rijden van ons. Je feedback nemen we uiteraard mee ter verbetering.
Veel rijplezier gewenst met je nieuwe Peugeot!

Sabine Hartevelt

Snelle en vriendelijke services

Reactie LeaseM:

Dank je wel Sabine, voor deze toffe reactie! Veel rijplezier met je nieuwe elektrische 208. We zijn benieuwd hoe dit je bevalt.

Kitty M

Klantvriendelijk en kundig

Reactie LeaseM:

Dank je wel Kitty, voor je positieve beoordeling over Lease'm. Zo begint onze week extra goed! :-)
Veel plezier met je nieuwe auto!

Linders

Goed, snel, duidelijk

Reactie LeaseM:

Goed om te horen, bedankt voor de mooie woorden en deze review!
Veel prettige kilometers gewenst in je nieuwe auto!