LeaseM

Super, dank je wel!

Kliphuis

Prima, ook goed bereikbaar

Reactie LeaseM:

Zo horen we het graag! Bedankt voor je reactie.
Groet, Team Lease'm

Bert Timmer

Heldere communicatie, prima service. Klantgericht.

Reactie LeaseM:

Leuke woorden Bert, vriendelijk bedankt hiervoor. Veel veilige ritten in je nieuwe auto gewenst!

S.Last

Prima ervaringen. Alleen moest ik lang wachten op mijn borgsom

Reactie LeaseM:

Dank voor deze beoordeling en het delen van jouw ervaring. Excuses voor de vertraging met betrekking tot de borgsom. Dat nemen we mee ter verbetering van onze service!

K. Bobeldijk

Goed. Geen gezeur en vriendelijke kontakten.

Reactie LeaseM:

Dank je wel voor de mooie toelichting! Veel plezierige kilometers gewenst met je nieuwe auto.
Groeten, Team Lease'm

Maud Vranckx

Een fijne open soort communicatie!

Hoi Maud,
Bedankt voor je fijne review en toelichting. Leuk om te lezen dat je de communicatie waardeert. Wij wensen je veel rijplezier met je nieuwe Peugeot 208!
Groeten, Team Lease'm

E.H.

Super vriendelijk geholpen!

Reactie LeaseM:

Dank je wel voor deze topreview! Heel veel plezier met je nieuwe auto, namens het Lease'm team :-)

J.P.Prins

Alles was perfect geregeld en de service was heel goed en duidelijk.

Reactie LeaseM:

Helemaal top! Bedankt voor je prachtige reactie en score.
Veel rijplezier met je nieuwe auto.

Jacky van der Ent

Uitsluitend positief, het contact verliep soepel, de check werd snel gedaan en er werd proactief meegedacht.

Reactie LeaseM:

Dank je wel Jacky, voor je fantastische reactie maar ook het kleine verbeterpuntje dat je geeft. Dat nemen we mee ter verbetering!
Groet, Team Lease'm

Schooneveld-Martina

Zeer tevreden!!!! Denken goed mee en ook waar nodig komen ze met oplossingen. Klantvriendelijk en behulpzaam. Voor de derde keer weer een auto geleast.

Reactie LeaseM:

Grote dank voor jouw fantastische beoordeling en woorden! En nog grotere dank voor jouw loyaliteit, wat mooi dat je al voor de derde keer een Lease'm auto rijdt.
We vertrouwen erop dat het nu...
We vertrouwen erop dat het nu ook weer goed gaat bevallen. En mocht er iets zijn, dan weet je ons altijd te vinden ;-)
Fijne dag! Groet, Team Lease'm