LeaseM

F. Hallensleben.

Tot nog toe heel weinig contact gehad met de Leasemaatschappij. Wel keurig maandelijks
de mail met de nota ontvangen.

Ontzorgde bestuurder

Tot op de dag van vandaag geen problemen ervaren. Mails zijn helder, facturen duidelijk.
Bij vragen wordt ik prima geholpen.
Het enige wat ik wel een beetje opmerkelijk vind in het...
Bij vragen wordt ik prima geholpen.
Het enige wat ik wel een beetje opmerkelijk vind in het leasecontract is dat aan het eind van de leaseperiode wel een verrekening plaats vindt per teveel gereden kilometer, maar niet met minder verreden kilometers.
Mijn vorige leasecontract bij volkswagen leasing werd dat laatste wel gedaan. De minder gereden kilometers leverden mij daar nog een verrekening van enige honderden euro's op.
En ik begrijp heel goed dat meer verreden kilometers verrekend moeten worden, maar niet dat het dan omgekeerd helemaal niet geldt (of eventueel tegen een lager bedrag per minder gereden kilometer dan bij teveel kilometres gehanteerd wordt).

Romano

Ja, wel goed denk ik...

Je wordt snel geholpen en de antwoorden zijn duidelijk. Alleen je wordt overvallen door bijvoorbeeld de datum van aflevering, zonder overleg. En e rekening was onvoldoende gespecificeerd. Maar de... Je wordt snel geholpen en de antwoorden zijn duidelijk. Alleen je wordt overvallen door bijvoorbeeld de datum van aflevering, zonder overleg. En e rekening was onvoldoende gespecificeerd. Maar de antwoorden zijn dus duidelijk en snel..

Van Montfoort

Gaat goed met de leaseauto nog geen probleem gehad.

Ervaringen met zowel afronden lopend contract als weer afsluiten nieuw contract prima. Goed bereikbaar en ook goede overdracht als nodig.