Lease'm

Nynke

Prima!

Reactie Lease'm:

Bedankt voor deze beoordeling! Veel plezier met je nieuwe auto.

Maud van Dalen

Al een tijdje was op aan het kijken naar een nieuwe auto, toen kwam mijn moeder met het idee om naar Peugeot te gaan. Toen ik een afspraak had gemaakt met heer G van Heesch om te kijken wat het... Al een tijdje was op aan het kijken naar een nieuwe auto, toen kwam mijn moeder met het idee om naar Peugeot te gaan. Toen ik een afspraak had gemaakt met heer G van Heesch om te kijken wat het beste bij mij zou passen kwamen we bij een 108 top uit. Hij ging kijken wat voor mij het meest gunstige zou zijn, toen kwamen we uit bij Lease'm.
Mij werd verteld dat ik eind maart de auto zou kunnen verwachten, dat is toen nog eerder geweest. Super fijn!
In de tussentijd veel duidelijk mailtjes van jullie met uitleg hoe alles gaat verlopen. Samen met mijn moeder ging ik de auto ophalen, ik ben er super tevreden over!! Over de service van jullie, van de heer van Heesch en over de auto.

Dankjewel!

Reactie Lease'm:

Beste Maud, wat heb jij veel tijd en aandacht besteed om deze beoordeling te schrijven. En dan ook nog eens zo'n prachtig verhaal. Hier worden we erg blij van en doen we het allemaal voor. En wat is... Beste Maud, wat heb jij veel tijd en aandacht besteed om deze beoordeling te schrijven. En dan ook nog eens zo'n prachtig verhaal. Hier worden we erg blij van en doen we het allemaal voor. En wat is de Peugeot 108 Top een goede keuze! Daar ga je ongetwijfeld veel prettige kilometers mee maken. Geniet ervan. En oprecht bedankt voor deze woorden.

Marije

Positief! Prettig in het contact, behulpzaam.

Reactie Lease'm:

Bedankt voor jouw fijne reactie Marije! Leuk om te lezen. Wij wensen je veel rijplezier en veilige kilometers in je nieuwe Peugeot 108.
Groetjes,

Van kooten

Prettig contact en snelle service

Reactie Lease'm:

Super om te lezen! Dank je wel voor de beoordeling en veel plezier in je nieuwe Citroen C1.
Groetjes,
Jorrit van Lease'm

Super afhandeling!! Hele snelle beoordeling en ook zeer aangenaam alles inleveren via internet. Ook de aflevering van de auto ging erg goed. Pluim voor de Renault garage en leasemaatschappij.

Reactie Lease'm:

Wat een prettige woorden! Hartelijk dank. Veel onbezorgde en plezierige kilometers gewenst in je nieuwe Renault Twingo.

Dennis Hensums

Zeer goed, ik voel me enorm goed geholpen.

Reactie Lease'm:

Hartelijk bedankt voor deze fantastische beoordeling! Hier doen we het voor :-) Veel plezier gewenst in je nieuwe Peugeot 5008.

Sabrina

Reactie Lease'm:

Bedankt voor de beoordeling! Veel prettige ritten gewenst in je nieuwe 108.

Cor Nagtegaal

Reactie Lease'm:

Bedankt voor de reactie Cor! Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst in je nieuwe auto.
Jorrit van Lease'm

Na 5 jaar gebruik van de auto zijn er normale gebruikspoten te zien (lichte steenslag, kleine niet opvallende deukjes). Volgens MKB lease dient de auto hetzelfde te zijn als toen die nog in de... Na 5 jaar gebruik van de auto zijn er normale gebruikspoten te zien (lichte steenslag, kleine niet opvallende deukjes). Volgens MKB lease dient de auto hetzelfde te zijn als toen die nog in de showroom stond. De zgn onafhankelijke keuring is totaal niet onafhankelijk. Heb vooraf de auto laten beoordelen door een eigen keurmeester. Die kwam tot een totaal andere conclusie.
Plus de rekening die gestuurd is, is belachelijk hoog.

Beste Anoniem,
Beste Anoniem,
Vervelend dat je deze ervaring met ons hebt. Inmiddels hebben we uitvoerig contact met je gehad over de eindinspectie van de auto én het dossier nogmaals bekeken. De schade aan de ingeleverde auto is meer dan lichte steenslag en kleine deukjes (Het rapport met de foto’s hiervan hebben we je ook nogmaals getoond/toegestuurd). De eindinspectie is verder geheel volgens het inleverprotocol verlopen. Uiteraard heb je altijd nog de optie om de schades zelf te laten repareren, als jij van mening bent dat dit voordeliger kan. Hier heb je echter geen gebruik van gemaakt. De doorbelastingen die zijn gedaan per schade, zoals het Keurmerk Private Lease dit ook voorschrijft in haar voorwaarden, zijn terecht en volgens het inleverprotocol zoals omschreven onderaan de Lease’m site.
Patrick van Lease’m

Super geregeld

Reactie Lease'm:

Heel erg bedankt voor het schrijven van de review! Fijne en veilige kilometers gewenst in je nieuwe leaseauto.