LeaseM

Biemans

Duidelijk, makkelijk.

Reactie LeaseM:

Wat een prachtige beoordeling, hartelijk dank voor je tijd en moeite om dit te delen!
Veel veilige kilometers gewenst met je nieuwe auto!
Groet, team Lease'm

Rietveldt

Contacten verlopen prima en de serviceverlening is ook prima. Over het geheel is alles in orde

Reactie LeaseM:

Bedankt voor je uitgebreide toelichting op je ervaring met Lease'm.
Geniet van je nieuwe auto en veel veilige kilometers gewenst!

Johan Veldhuijsen

Duurde 2 weken voor de afronding en 1 en een halve week vertraging door email die verdwenen was bij hun, de dealer en LeaseM zaten veel te pingpongen met de korting waardoor er meer vertraging door... Duurde 2 weken voor de afronding en 1 en een halve week vertraging door email die verdwenen was bij hun, de dealer en LeaseM zaten veel te pingpongen met de korting waardoor er meer vertraging door opliep. de levering was ook niet erg soepel van de auto. deze werd niet op afspraken geleverd.

Beste Johan,
Beste Johan,
Bedankt voor je uitgebreide reactie over jouw ervaring. Onze excuses dat de ervaring iets minder vlekkeloos is verlopen dan hoe het normaal gaat. We zijn sinds kort gestart met het aanbieden van Carver en daarom waren er nog wat 'opstartproblemen'. Deze zijn inmiddels verholpen.
Wij wensen u veel veilige en duurzame ritten toe met de Carver!

Miktat

Dank voor je review!

Véronique Zeeman

Heel prettig en duidelijk

Reactie LeaseM:

Dank je wel voor je reactie Veronique!
Veel rijplezier gewenst met je nieuwe auto.

Deinum

Prima voor zover we contact hebben gehad

Reactie LeaseM:

Bedankt voor je review en je feedback!
Veel rijplezier gewenst in je nieuwe auto.
Team Lease'm

de Mooij

Prima!

Reactie LeaseM:

Bedankt voor de prachtige beoordeling! :-)
Veel veilige kilometers gewenst met je nieuwe auto!

Fred van Alphen

Nu voor de eerste keer van leaseM een auto tot nu service goed ook op de datum die ik wilde de auto gekregen

Reactie LeaseM:

Van harte welkom bij Lease'm, Fred. Super dat je voor de eerste keer een auto bij ons leaset. En dat je eerste ervaringen positief zijn.
Geniet van onbezorgde Private Lease mobiliteit en veel...
Geniet van onbezorgde Private Lease mobiliteit en veel veilige ritten gewenst!
Groeten namens het Lease'm team

Akkermans

Zeer tevreden,heb zelf 5 jaar een leaseauto van hun gehad. Goede service ,geen problemen met onderhoud en reparatie.Na leasetermijn alles keurig afgehandeld.

Reactie LeaseM:

Hartelijk dank voor je fantastische woorden en het gegeven cijfer. Blij dat je onze service zo waardeert.
Geniet van je nieuwe auto, veel veilige ritten gewenst!
Groeten, Team Lease'm

stolk