LeaseM

D. BRYAN

Duidelijk, behulpzaam en ondersteunende service!

Reactie LeaseM:

Wooow! Dank voor deze lovende woorden. Heel veel plezier gewenst met je nieuwe Peugeot e-208. We zijn benieuwd hoe deze elektrische auto je bevalt! Laat het ons gerust nog eens horen.
Groetjes,...
Groetjes, Team Lease'm

Lilian scholten

Prima ervaring. Mooie lease prijs voor deze auto

Dag Lilian,
Dag Lilian,
Dank je wel voor deze top beoordeling! Super te lezen dat je tevreden bent over de ervaring en het aanbod. Geniet van de nieuwe Peugeot 2008, dat je maar veel prettige kilometers mag gaan rijden in de auto!
Groet, team Lease'm

Sylvia Houtzager

Slecht! en dat echt alleen door de laatste ervaring!

Bram

Goed, persoonlijk.

Vriendelijk bedankt, Bram!

A. van Logten

Probleemloos

Reactie LeaseM:

Dank je wel voor de reactie!
Groet, Team Lease'm

M. Kluijtmans

Snel en overzichtelijk

Reactie LeaseM:

Dank voor deze terugkoppeling, Monique. Geniet van je nieuwe Peugeot e-208!
Groet, Jorrit van Lease'm

Nicole Hagen

Goede communicatie, meedenken, fijn contact

Reactie LeaseM:

Dank je wel voor je fijne reactie! Geniet van je nieuwe auto!

Suurmeijer

Lease'm zelf prima, aflevering not so much met dank aan Oekraine

J.A.Lobeek

Jullie willen wel heel veel van me weten.

Reactie LeaseM:

Bedankt voor je reactie en het schrijven van de beoordeling!
Bedankt voor je reactie en het schrijven van de beoordeling!
Voor het leasen van een auto (en dus het aangaan van een leaseovereenkomst) hebben we altijd wat persoonlijke informatie nodig, zoals NAW-gegevens en contactgegevens. Verder doen we ook een kredietbeoordeling om te controleren of jij de maandelijkse autolease kosten kunt dragen. Dergelijke gegevens deel je via een beveiligde omgeving en worden dus zeer vertrouwelijk behandeld.
Hopelijk is het hiermee opgehelderd. Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe auto! Mocht je toch nog vragen hebben, stuur dan een bericht naar info@leasem.nl of bel 033-7507777.
Groet, Team Lease'm

Theo

Duidelijkheid

Reactie LeaseM:

Hartelijk dank voor jouw reactie en het delen van je tevredenheid, Theo.
Veel veilige ritten gewenst in je nieuwe wagen!