Lease'm

Orsan Yalman

Perfect

Reactie Lease'm:

Hartelijk dank voor jouw reactie Orsan. Veel aangename ritten met je nieuwe auto!

Wim Weening

Eerlijk betrouwbaar transparant en vriendelijk

Reactie Lease'm:

Bedankt voor deze 4 aangename woorden Wim! Daar worden we extra vrolijk van :-) Veel plezier gewenst met je nieuwe auto.

Gerda Lambeek

Correct behulpzaam meedenkend

Reactie Lease'm:

Bedankt Gerda, voor jouw positieve toelichting! Geniet van je nieuwe auto.

S v Ditmarsch

Prima duidelijk

Reactie Lease'm:

Hartelijk dank voor deze reactie en de prachtige beoordeling. Veel aangename en veilige kilometers gewenst in jouw auto.

Ron Jansen

Was zeer goed

Reactie Lease'm:

Ron, bedankt voor jouw enthousiasme en de prachtige score! Geniet van je nieuwe auto.
Vriendelijke groet,

jeroen ten Dam

Helemaal top , alles werd flot afgehandeld

Reactie Lease'm:

Bedankt voor de beoordeling Jeroen! Veel plezier met je nieuwe auto.

Pascale Backus

Even stress met de nummer platen maar daarna super snel geleverd

Reactie Lease'm:

Gelukkig dat de nummerplaten er alsnog snel waren! Bedankt voor deze review Pascale. Veel plezier gewenst in je nieuwe leaseauto, dat je maar veel veilige kilometers mag maken.
Groet,...

Lea Luijten

De medewerker is erg klantvriendelijk, denkt mee met de stappen die nodig zijn om een besluit te kunnen nemen en komt direct met nieuwe informatie om als klant tot een besluit te komen. Echt goed... De medewerker is erg klantvriendelijk, denkt mee met de stappen die nodig zijn om een besluit te kunnen nemen en komt direct met nieuwe informatie om als klant tot een besluit te komen. Echt goed contact en meedenken. Dat had ik nodig en is mij ook geboden.

Reactie Lease'm:

Beste Lea, wat ontzettend fijn om je uitgebreide verhaal te lezen. Daar worden we in deze tijd extra vrolijk van. Dank je wel voor de moeite en het prachtige cijfer. Veel plezier gewenst met je... Beste Lea, wat ontzettend fijn om je uitgebreide verhaal te lezen. Daar worden we in deze tijd extra vrolijk van. Dank je wel voor de moeite en het prachtige cijfer. Veel plezier gewenst met je nieuwe auto.

Eddy van der Poel

So far, so good

Reactie Lease'm:

Bedankt voor je beoordeling Eddy!

Babette van Tiel

Redelijk correct

Reactie Lease'm:

Bedankt voor je feedback Babette. En veel plezier gewenst met je nieuwe auto.