LeaseM

Tjerri

Voldoet aan de verwachting

Reactie LeaseM:

Top om dat te lezen! Vriendelijk bedankt Tjerri!

Hartelijk dank!

Mijn ervaring met Lease'm is goed. Snel en correct.

Reactie LeaseM:

Dat is hartstikke fijn! Dank je wel voor de terugkoppeling en de genomen tijd!
Groetjes, Team Lease'm

Ik heb geen klachten. Het duurde alleen ff voordat mijn aanvraag accord was.

Reactie LeaseM:

Dank voor de feedback! Soms kan het helaas wat langer duren voordat een aanvraag rond is, bijvoorbeeld wanneer er aanvullende informatie benodigd is. We doen er altijd alles aan om het proces zo... Dank voor de feedback! Soms kan het helaas wat langer duren voordat een aanvraag rond is, bijvoorbeeld wanneer er aanvullende informatie benodigd is. We doen er altijd alles aan om het proces zo snel mogelijk te laten verlopen, zodat jij snel kunt genieten van onbezorgde mobiliteit :-)
Geniet van je nieuwe auto!
Groetjes!

Liesbeth van Brink

Tot nu toe weinig met Lease'm te maken gehad, de beurten zijn naar tevredenheid uitgevoerd. En gelukkig verder nog niets nodig gehad

Reactie LeaseM:

Geen contact is goed bericht, zo redeneren we dan maar ;-) En uiteraard staan we altijd klaar als het wel nodig is. Je kunt ons op alle werkdagen bereiken van 08.00 - 17.30 uur via 033-7507777 of... Geen contact is goed bericht, zo redeneren we dan maar ;-) En uiteraard staan we altijd klaar als het wel nodig is. Je kunt ons op alle werkdagen bereiken van 08.00 - 17.30 uur via 033-7507777 of andere via info@leasem.nl.

Jan

Reactie LeaseM:

Veel dank voor de reactie!

Andy

Vrij weinig contact. Het contact wat er wel is, is duidelijk en beantwoord mijn vragen.

Bob Boomgaard

Zeer goed en klantgerichte aanpak!