LeaseM

Josephine Roos-Bekkers

Alles is tot nu alleen maar perfect gegaan. Dit is mijn eerste lease-auto, dus best eel spannend!!! Maar ik voel me nu echt ontzorgd, zoals mijn schoonzoon dat zo mooi zei, een paar maanden... Alles is tot nu alleen maar perfect gegaan. Dit is mijn eerste lease-auto, dus best eel spannend!!! Maar ik voel me nu echt ontzorgd, zoals mijn schoonzoon dat zo mooi zei, een paar maanden geleden.
Op het sterfbed van mijn man (21 jaar geleden) heb ik hem beloofd om de 2 à 3 jaar een nieuwe auto te kopen. Hij zei toen: " Ik wil dat je nooit met pech onderweg staat." Aan die belofte heb ik me gehouden, tot de laatste eigen auto die ik 7 jaar geleden had aangeschaft......

Maar nu voel ik me echt ontzorgd!!!

Beste Josephine,
Oprechte dank voor het delen van dit mooie verhaal en je recente ervaring! Dat geeft ons op deze woensdagochtend een oprechte glimlach!
Wij wensen je heel veel onbezorgde...
Beste Josephine,
Wij wensen je heel veel onbezorgde en veilige kilometers toe met je nieuwe auto. En als we je ergens mee kunnen helpen, laat het ons weten via 033-7507777 of info@leasem.nl.
Fijne dag!

Anneke Maring - van der Steege

Prettig, wekt vertrouwen

Hoi Anneke,
Dank je wel! Wat een fantastische beoordeling en woorden. Veel rijplezier gewenst met je nieuwe Dacia.

Tom juffermans

Goede vriendelijk personeel

Reactie LeaseM:

Bedankt voor je positieve bericht! Veel veilige kilometers gewenst met je nieuwe auto.

Dick Steenbergen

Prettig telefonisch contact. Vragen werden deskundig beantwoord. Verrekening borg vorige lease auto ging wat moeilijker, maar nadat de benodigde papieren waren opgestuurd, geen probleem verder

Beste Dick,
Dank voor de genomen tijd en moeite om deze uitgebreide beoordeling te schrijven. Wij wensen je heel veel rijplezier met je nieuwe auto! Geniet ervan.

J.S. Heida

Hmmm, lastig niet echt positief... niet flexibel

Reactie LeaseM:

Vervelend dat je niet geheel tevreden was n.a.v. het recente contact. Excuses hiervoor!
Inmiddels heb je over het e.e.a. contact gehad met een private lease specialist en onze financiële administratie. Hopelijk is het hiermee naar tevredenheid afgewikkeld. Mocht je alsnog vragen hebben, dan staan we altijd klaar via info@leasem.nl of 033-7507777.
Veel rijplezier gewenst met je nieuwe auto!
Groet, team Lease'm

I. Koppen

We zijn perfect geïnformeerd en geholpen.

Reactie LeaseM:

Dat is superfijn om te horen, daar doen we het uiteraard voor :-)
Geniet van je nieuwe auto!
Groet van het Lease'm team

Frans

Beroerd

Beste Frans,
Beste Frans,
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Jammer dat je recente ervaring met betrekking tot de overzetting van het leasecontract niet geheel naar verwachting was. Inmiddels heb je hier ook over gesproken met 1 van onze specialisten.
Toch wensen we je nog veel veilige en aangename kilometers toe met je auto!

Mengelers

Mijn eerste indruk was goed en dat tot nu toe goed gebleven

Reactie LeaseM:

Veel dank voor deze mooie toelichting over je eerste indruk van Lease'm. Wij wensen je veel veilige ritten toe met je nieuwe Private Lease auto!

Anna Schaeps

Vriendelijke & duidelijke informatie. Snelle service. Alles heel snel geregeld.

Reactie LeaseM:

Dank je wel Anna, voor deze geweldige beoordeling! Veel rijplezier met je nieuwe auto namens het hele Lease'm team

Bouwens

Alles is duidelijk goede uitleg en afspraken kloppen.

Reactie LeaseM:

Hartelijk bedankt voor je beoordeling!
Dank ook voor de gegeven feedback, die nemen we mee ter verbetering.
Groetjes, Team Lease'm