Lease'm

Eric Dijkstra

Klantvriendelijk, snelle levering (zowel auto als contract documtenten)

Reactie Lease'm:

Wat leuk dat we ook je tweede auto hebben mogen leveren. Dank voor het mooie cijfer en veel veilige kilometers gewenst.
Vriendelijke groet,
Simon van Lease'm

David Schaap

Matig - na 3 jaar een auto geleased te hebben doen ze een poging om mij voor hetzelfde bedrag nog eens een jaar door te gaan. Ik ga toch geen nieuwprijs betalen voor het leasen van een inmiddels 3... Matig - na 3 jaar een auto geleased te hebben doen ze een poging om mij voor hetzelfde bedrag nog eens een jaar door te gaan. Ik ga toch geen nieuwprijs betalen voor het leasen van een inmiddels 3 jaar oude auto? "Een nieuwe is nu wel lastig leverbaar meneer, daar gaat mogelijk wel even overheen" - na vermelding dat ik het dan kennelijk ergens anders moet gaan zoeken kan er plots veel meer, en blijkt onder de streep een hele lading nieuwe 108jes direct uit voorraad leverbaar indien gewenst.

Reactie Lease'm:

Dank voor uw review. Lease'm koopt maandelijks voorraadauto's uit het land (van dealers) op. Hierdoor wisselt onze voorraad wekelijks. Gelukkig was zo ook uw nieuwe 108 Allure toch snel leverbaar.... Dank voor uw review. Lease'm koopt maandelijks voorraadauto's uit het land (van dealers) op. Hierdoor wisselt onze voorraad wekelijks. Gelukkig was zo ook uw nieuwe 108 Allure toch snel leverbaar. Veel plezier van de auto.
Mvg, Patrick van Lease'm

Aty Bos-Boersma

Dit is de eerste keer dat ik bij jullue lease.

Reactie Lease'm:

Leuk dat je voor jouw eerste keer Private Lease voor ons hebt gekozen :-) Dank je wel dat je ook direct de moeite neemt om deze beoordeling te schrijven. Geniet van het gemak van private lease, veel... Leuk dat je voor jouw eerste keer Private Lease voor ons hebt gekozen :-) Dank je wel dat je ook direct de moeite neemt om deze beoordeling te schrijven. Geniet van het gemak van private lease, veel veilige kilometers gewenst!

L Razenberg

Goed geholpen bij keuze van lease

Reactie Lease'm:

Hartelijk dank voor jouw beoordeling! Fijn dat je de hulp als goed hebt ervaren. Veel aangename ritten gewenst met je nieuwe auto.

Nadia Derix

Top service!

Reactie Lease'm:

Hallo Nadia, top reactie ook :-) Dank je wel. Geniet van je nieuwe wagen, veel veilige kilometers gewenst.

Romy

Heel fijn, duidelijk & snel geholpen!
Ik ben blij met mijn auto!

Reactie Lease'm:

Hallo Romy, dank je wel voor de prettige tekst bij je beoordeling. Echt top! Op naar vele aangename ritten in je nieuwe auto. Veel plezier ermee!

Privé lease

Prettige omgang en vriendelijk naar de klant toe, meermaals op de hoogte gehouden van de status rondom mijn lease auto. Daarnaast makkelijk te bereiken, zeer laagdrempelig en vragen worden snel... Prettige omgang en vriendelijk naar de klant toe, meermaals op de hoogte gehouden van de status rondom mijn lease auto. Daarnaast makkelijk te bereiken, zeer laagdrempelig en vragen worden snel beantwoord. Zeker een aanrader!

Reactie Lease'm:

Wat een mooie en uitgebreide toelichting, top! Bedankt hiervoor.
Geniet van je nieuwe bolide, vele veilige ritten gewenst!

Edith Kuipers

Fijn bedrijf om auto bij te leasen.
Auto was snel leverbaar en het contact met lease’m is prettig.
Vragen worden netjes en snel beantwoord.

Reactie Lease'm:

Hoi Edith, wat fijn om jouw enthousiasme te lezen! Dank je wel voor deze geweldige woorden. Veel plezier met je nieuwe auto.

P. van den Brink

Fijn contact, heldere uitleg

Reactie Lease'm:

Bedankt voor jouw fijne beoordeling! Leuk om te lezen dat je het contact en de uitleg zo waardeert. Geniet van de nieuwe auto, veel veilige kilometers gewenst!

Pieter Peen

Prima!!

Reactie Lease'm:

Bedankt voor de beoordeling en de topscore :-) Veel plezier en aangename ritten gewenst met je nieuwe aanwinst!