Lease'm

Bertie Kliebisch

Zeer tevreden! Als je mailt krijg je heel snel en duidelijk antwoord. Tot nu toe zeer tevreden over alles.

Reactie Lease'm:

Hoi Bertie, wat een aangename reactie! Dank je wel voor de genomen moeite om deze leuke toelichting te schrijven. Veel plezier en veilige kilometers gewenst in je nieuwe auto.
Groetjes,...
Groetjes,

A. Jumelet

DE eerste indruk is prima.

Reactie Lease'm:

Fijn dat jouw eerste indruk goed is over Lease'm! Bedankt voor deze reactie en veel plezier met je nieuwe auto.
Groetjes,

M J Graczyk

Zeer goed

Reactie Lease'm:

Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Veel plezier gewenst met je auto.
Vriendelijke groet,

Vico Mingers

Alles prima.

Reactie Lease'm:

Beste Vico, bedankt voor jouw uitmuntende score! Geniet van je nieuwe auto!

Munk

Het contact met lease’m is goed, kan alle vragen stellen en hebben altijd een antwoord. Zeer vriendelijk personeel

Reactie Lease'm:

Bedankt voor jouw prettige woorden over het contact met Lease'm! Erg fijn om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe auto.

Bastiaan De kloet

Goede service, uitstekend door dit proces begeleid door Maarten de Nooij!!!

Reactie Lease'm:

Dank je wel voor deze enthousiaste reactie! Dat je maar vele aangename ritten in je nieuwe auto mag maken.

Kaylie Egglij

Super service! Goede en duidelijk communicatie en ruim aanbod aan lease auto’s.

Reactie Lease'm:

Hoi Kaylie, bedankt voor jouw geweldige toelichting en dit mooie cijfer :-) Geniet van je nieuwe auto!

Dick Langkempe

Helder en nette snelle service

Reactie Lease'm:

Dank voor het prachtige cijfer en veel plezier van de nieuwe auto.
Met vriendelijke groet, Britt van Lease'm

Brenda

1e keer dat ik lease bij Lease'm. Rij nu een week in lease auto. Was even spannend of de auto er op tijd was ivm corona tijd. Dit was niet het geval maar door de goede service van Peugeot dealer is... 1e keer dat ik lease bij Lease'm. Rij nu een week in lease auto. Was even spannend of de auto er op tijd was ivm corona tijd. Dit was niet het geval maar door de goede service van Peugeot dealer is het super opgelost! Bij aanleveren vd documenten wat in het begin voor wat onduidelijkheid zorgde kreeg ik een chagrijnige vrouw aan de tel.

Reactie Lease'm:

Een 7 als eindcijfer, dat is een cijfer waar menig bedrijf trots op zou zijn. Maar wij van Lease’m niet. We hebben je verhaal gelezen en snappen de 7 wel. De chagrijnige mevrouw van het... Een 7 als eindcijfer, dat is een cijfer waar menig bedrijf trots op zou zijn. Maar wij van Lease’m niet. We hebben je verhaal gelezen en snappen de 7 wel. De chagrijnige mevrouw van het kredietbeoordeling bureau gaan we daarom zeker even bellen. Je hebt inmiddels ook een mail gehad van mijn collega Britt over de andere punten intern bij Lease’m.
Geniet van de nieuwe auto en veel veilige kilometers gewenst.
Patrick van Lease’m

F Wildschut

Goed. Ik ben vriendelijk en goed geholpen. Alles verliep voorspoedig.

Reactie Lease'm:

Dank voor het cijfer en goed om te lezen dat alles voorspoedig is verlopen. Zojuist heb ik je ook even een mail gestuurd over de gegeven tip.
Britt van Lease'm