LeaseM

B. Van de weerd

Contact is goed, snelle afhandeling, wordt goed geïnformeerd

Reactie LeaseM:

Super! Hartelijk dank voor je reactie en veel plezier met je nieuwe Peugeot!

E van de Bilt

Verloop van contact was zeer goed. Snelle en directe communicatie. Duidelijke informatie en nauw contact.

Reactie LeaseM:

Kijk, dat horen we heel graag! Duidelijk, snel en persoonlijk contact staat bij ons heel hoog in het vaandel. Geniet van je nieuwe leaseauto, veel veilige ritten gewenst.
Groetjes, Team Lease'm

Leijten

Auto sinds een maand in bezit, netjes mail voor de aflevering gekregen met alle gegevens en snel geleverd

Reactie LeaseM:

Zeer prettig om te lezen dat aflevering naar tevredenheid is verlopen! Hoe bevalt de auto zo na de eerste maand?
Heel veel plezier gewenst met de Peugeot 208!
Groeten van Team Lease'm

J. Beks - Bouwmans

Heb nog niet zoveel ervaring. Het Lease is pas 2 weken ingegaan.
Maar het voelt nu al goed.

Reactie LeaseM:

Dank voor het delen van je eerste ervaring!
Groeten van het Lease'm team

P Yasar

Top service

Reactie LeaseM:

Top reactie en top beoordeling :-) Dank je wel!
Geniet van je nieuwe auto!

M. Oosterhof

Simpel en snel geregeld, heldere communicatie bij verzoek om meer informatie

Reactie LeaseM:

Erg fijn te lezen dat het proces soepel is verlopen en de communicatie prettig was! Daar doen we het voor :-)
Heel veel plezier gewenst met je nieuwe elektrische auto! We zijn benieuwd hoe het elektrische rijden je bevalt!
Groet, het Lease'm team

Warring

Top van begin tot eind

Reactie LeaseM:

Veel dank voor deze top beoordeling, maakt ons blij op deze donderdag!
Geniet van je nieuwe Peugeot 208 Allure Pack, veel veilige ritten gewenst.
Groetjes,
Team Lease'm

Stijn Moens

Prima, vriendelijk, duidelijk en reageren snel

Reactie LeaseM:

Stijn, dank voor de aangename woorden!
Veel veilige ritten gewenst in je nieuwe auto.
Groeten van het Lease'm team

Adrian Morley

Moest veel financiële informatie verlenen + een aantal keer mee bellen

Beste Adrian,
Beste Adrian,
Dank je wel voor de beoordeling en de feedback. Vanuit het Keurmerk Private Lease zijn we inderdaad verplicht om een kredietbeoordeling uit te voeren. Deze wordt verzorgd door een gespecialiseerde externe partij. Het intensieve contact met deze partij heeft ertoe geleid dat we met jou mee hebben kunnen denken, zodat je nu kunt genieten van je nieuwe Peugeot 2008. Veel plezier met de auto!
Groet, Team Lease'm

Katinka Randewijk

Al een aantal jaren leasen wij een auto via lease”m. Daar zijn we zeer tevreden over. Onlangs hebben we een nieuwe uitgezocht. Alles werd snel afgehandeld. We hadden geen enkele zorg over contracten... Al een aantal jaren leasen wij een auto via lease”m. Daar zijn we zeer tevreden over. Onlangs hebben we een nieuwe uitgezocht. Alles werd snel afgehandeld. We hadden geen enkele zorg over contracten en dergelijke. En we vinden de tarieven ook heel redelijk. We kunnen lease’n van harte aanbevelen

Reactie LeaseM:

Dag Katinka, dank je wel voor de uitgebreide reactie. Geweldig om te lezen dat je al jaren een auto van Lease'm rijdt!
Veel plezier met je nieuwe Lease'm auto en dank ook voor je jarenlange...
Veel plezier met je nieuwe Lease'm auto en dank ook voor je jarenlange vertrouwen in Lease'm!
Groeten, Team Lease'm