LeaseM

Van Schip

Het enige minpuntje dat ik heb is dat er gezegd werd dat ik een mild hybrid zou krijgen maar dat bleek niet het geval. Voor de rest heel tevreden.

Reactie LeaseM:

Dank je wel voor de review! En voor de opmerking die je maakt. Dat is qua informatievoorziening dan niet helemaal goed gegaan, excuses hiervoor nog. Ondanks dat wensen we je veel veilige ritten in... Dank je wel voor de review! En voor de opmerking die je maakt. Dat is qua informatievoorziening dan niet helemaal goed gegaan, excuses hiervoor nog. Ondanks dat wensen we je veel veilige ritten in je nieuwe auto. Geniet ervan!

Nelleke de Haan

Tevreden, duidelijke uitleg en netjes geholpen

Beste Nelleke,
Bedankt voor je uitmuntende reactie :-) Dat maakt ons superblij op deze zonnige woensdag!
Geniet van je nieuwe auto!

S.keizer

Zeer slecht, onbeschoft, houden zich niet aan contract en niet eens een fatsoenlijk ecvuses. Medewerkers zeer incapabel weten alleen hoe ze rekening moeten sturen..

Reactie LeaseM:

Bedankt voor de beoordeling rondom de inlevering van de auto.
Wij vinden het vervelend dat jouw ervaring niet aan de verwachtingen voldeed.
Als wij naar jouw opmerkingen rondom de...
Bedankt voor de beoordeling rondom de inlevering van de auto.
Wij vinden het vervelend dat jouw ervaring niet aan de verwachtingen voldeed.
Als wij naar jouw opmerkingen rondom de dienstverlening kijken, dan zijn wij echter van mening dat wij je volledig, vriendelijk en conform de leasecontract voorwaarden hebben geholpen. Helaas hebben wij hier een verschil van inzicht over.
Wij wensen je alle goeds voor de toekomst!
Team Lease'm

Annika Corver

Heel goed, alles is vlot verlopen en ik kreeg het leasecontract eerder dan verwacht.

Reactie LeaseM:

Dank je wel voor deze mooie feedback, Annika!
Veel veilige kilometer gewenst met je nieuwe auto.

Wijnen

Mijn eerste kennismaking met LeaseM. De samenwerking verloopt prima. In de aanloop wordt je nog gewoon gebeld wat ik als prettig ervaar. De afwerking van het contract was daarna ook prima verzorgt.

Reactie LeaseM:

Vriendelijk bedankt voor je uitgebreide reactie, meneer Wijnen!
Vriendelijk bedankt voor je uitgebreide reactie, meneer Wijnen!
We zijn verheugd dat het persoonlijke contact gewaardeerd wordt. Daar worden we oprecht blij van! Dank voor het delen van de ervaring.

Josephine Roos-Bekkers

Alles is tot nu alleen maar perfect gegaan. Dit is mijn eerste lease-auto, dus best eel spannend!!! Maar ik voel me nu echt ontzorgd, zoals mijn schoonzoon dat zo mooi zei, een paar maanden... Alles is tot nu alleen maar perfect gegaan. Dit is mijn eerste lease-auto, dus best eel spannend!!! Maar ik voel me nu echt ontzorgd, zoals mijn schoonzoon dat zo mooi zei, een paar maanden geleden.
Op het sterfbed van mijn man (21 jaar geleden) heb ik hem beloofd om de 2 à 3 jaar een nieuwe auto te kopen. Hij zei toen: " Ik wil dat je nooit met pech onderweg staat." Aan die belofte heb ik me gehouden, tot de laatste eigen auto die ik 7 jaar geleden had aangeschaft......

Maar nu voel ik me echt ontzorgd!!!

Beste Josephine,
Oprechte dank voor het delen van dit mooie verhaal en je recente ervaring! Dat geeft ons op deze woensdagochtend een oprechte glimlach!
Wij wensen je heel veel onbezorgde...
Beste Josephine,
Wij wensen je heel veel onbezorgde en veilige kilometers toe met je nieuwe auto. En als we je ergens mee kunnen helpen, laat het ons weten via 033-7507777 of info@leasem.nl.
Fijne dag!

Anneke Maring - van der Steege

Prettig, wekt vertrouwen

Hoi Anneke,
Dank je wel! Wat een fantastische beoordeling en woorden. Veel rijplezier gewenst met je nieuwe Dacia.

Tom juffermans

Goede vriendelijk personeel

Reactie LeaseM:

Bedankt voor je positieve bericht! Veel veilige kilometers gewenst met je nieuwe auto.

Dick Steenbergen

Prettig telefonisch contact. Vragen werden deskundig beantwoord. Verrekening borg vorige lease auto ging wat moeilijker, maar nadat de benodigde papieren waren opgestuurd, geen probleem verder

Beste Dick,
Dank voor de genomen tijd en moeite om deze uitgebreide beoordeling te schrijven. Wij wensen je heel veel rijplezier met je nieuwe auto! Geniet ervan.

J.S. Heida

Hmmm, lastig niet echt positief... niet flexibel

Reactie LeaseM:

Vervelend dat je niet geheel tevreden was n.a.v. het recente contact. Excuses hiervoor!
Inmiddels heb je over het e.e.a. contact gehad met een private lease specialist en onze financiële administratie. Hopelijk is het hiermee naar tevredenheid afgewikkeld. Mocht je alsnog vragen hebben, dan staan we altijd klaar via info@leasem.nl of 033-7507777.
Veel rijplezier gewenst met je nieuwe auto!
Groet, team Lease'm