LeaseM

Jan Klomp

Geachte heer / mevrouw ,

Als u een positieve beoordeling van mij verwacht kunt u nu beter stoppen met verder lezen.
Na een positief gesprek met de verkoper bij Nefkens gingen we...
Geachte heer / mevrouw ,

Na een positief gesprek met de verkoper bij Nefkens gingen we voldaan naar huis .
We waren akkoord gegaan met de overeenkomst van een Citroën C1.
Na ons eerste telefonisch kontakt was ons verteld dat we voor een Peugeot 108 Toyota Aygo al vanaf 199 euro konden leasen.
Bij aankomst bleek dit niet meer mogelijk alle modellen waren inmiddels verkocht.
Wel was er nog een Citroen C 1 in de aanbieding die stond al op kenteken.
Omdat onze eigen auto totaal los was konden we er direct over beschikken.
Echter de prijs was geen 199 € maar zou tussen de 210 € en maximaal 220 € uit komen p/m.
Omdat we de auto zo snel mogelijk nodig hadden zijn we daar mee akkoord gegaan .
Papieren getekend afspraken gemaakt zodat we hem binnen een week konden ophalen.
Binnen een uur werden we gebeld door de lease maatschappij die hadden inmiddels vernomen dat we dringend een auto nodig hadden .
Die meneer vertelde dat we de auto niet zouden krijgen voor 220 € maar dat die 237€ p/m zou gaan kosten .
Als kind heb ik al geleerd dat als je iets verkoopt je nooit meer de prijs kunt gaan verhogen maar wel verlagen .
Deze uitbuiter had daar geen boodschap aan uiteindelijk werd het 234 € p/m.
Drie euro minder daar bij gaf die man gedeeltelijk toe dat het niet klopte waar die mee bezig was .
We zijn er toen mee akkoord gegaan alles was geregeld we hadden geen tijd meer om verder te zoeken .
Ook niet om uit te zoeken via onze rechtsbijstand verzekering hoe ver we in ons recht stonden om de afgesproken prijs van 220 € te handhaven.
Ik vind het een heel kinderachtig en onvolwassen gedrag om op deze manier er extra geld uit te slepen.
De verkoper van Nefkens heeft kan hier niets aan doen die heeft naar eer en geweten gehandeld .
Hij zal de lease maatschappij ingelicht hebben dat we de auto dringend nodig hadden .
Van deze brief verwacht ik ook geen reactie .
Die wordt snel verwijderd ik hoop dat die nog gelezen wordt .
Maar op deze manier doe je geen zaken dat zegt wat over de persoon die na een deal de prijs omhoog schroeft omdat die weet hoe dringend de klant de auto wil hebben .
Dit is mijn beoordeling die 50 € mag u houden misschien als kleine op start vergoeding voor een positiviteits cursus .
Eerlijk duurt het langst en mond op mond reclame is nog altijd de beste reclame.

Met vriendelijke groet .

Jan Klomp.

ps.de auto bevalt ons prima de verkoper van Nefkens treft wat mij betreft geen blaam .

Reactie LeaseM:

Beste Jan, bedankt voor de gegeven feedback. Zoals persoonlijk, telefonisch besproken vinden wij het vervelend dat de showroomverkoper andere modellen, prijzen en leveranciers heeft getoond. Ook van... Beste Jan, bedankt voor de gegeven feedback. Zoals persoonlijk, telefonisch besproken vinden wij het vervelend dat de showroomverkoper andere modellen, prijzen en leveranciers heeft getoond. Ook van auto’s die wij niet leveren zoals een Toyota. Onze website is juist transparant opgezet en afspraak is afspraak staat bij ons hoog in het vaandel. De website prijs voor een nieuwe auto is een vaste prijs, geen euro meer of minder. In jouw specifieke geval is er 'handmatig' een offerte gemaakt voor een voorraadauto, waar helaas een fout in geslopen is. Ondanks dat een fout menselijk is, is dat voor jou vervelend. Omdat wij niet in het offerte proces betrokken zijn, wisten wij ook niet van de eerder aangegeven (onjuiste) prijs af. Anders hadden we dit uiteraard eerder al vermeld. Na de opdracht van de dealer en ons eerdere telefoontje over het prijsverschil, is de bal gaan rollen en hebben we water bij de wijn gedaan om jou de beste deal te geven. Uiteraard heb je altijd nog 14 dagen bedenktijd, om de auto eventueel kosteloos in te leveren. Gelukkig bleek dit niet nodig omdat de auto goed bevalt. We vertrouwen het hiermee naar tevredenheid te hebben afgehandeld. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Patrick van Lease'm

Peter Noijons

Super service echt afspraken komen ze na.

Reactie LeaseM:

Wauw Peter, wat een prettige reactie! Zo begint de kerst extra vrolijk voor ons :-) Dank je wel voor jouw review en veel plezier gewenst met je nieuwe auto!
Groet,
Team Lease'm

Willy Koperberg

Goede service,
Prettig contact

Reactie LeaseM:

Dank voor jouw reactie en de topscore :-) Daar zijn we erg blij mee.
Heel veel veilige ritten gewenst in je nieuwe auto!
Groeten, Jorrit van Lease'm

APG

Vriendelijk personeel, heldere communicatie

Reactie LeaseM:

Vriendelijk bedankt voor je beoordeling.
Veel plezier met de nieuwe auto!

N. van den Bosch

Zeer fijn geholpen vanuit Nefkens Hilversum en snel persoonlijk in contact gebracht met Simon van LeaseM. Persoonlijk contact als zeer fijn ervaren een heel verschil met het afstandelijke kille... Zeer fijn geholpen vanuit Nefkens Hilversum en snel persoonlijk in contact gebracht met Simon van LeaseM. Persoonlijk contact als zeer fijn ervaren een heel verschil met het afstandelijke kille contact van PSA een verademing! Ik kon altijd terecht met al mijn vragen en alles werd snel geregeld, heel blij! Simon stond met altijd goed te woord en heeft mij goed geholpen.

Reactie LeaseM:

Wauw! Dit is echt leuk om te lezen. Heel erg bedankt voor je uitgebreide verhaal over jouw ervaring met Lease'm. Ik zal je complimenten met Simon delen :-)
Heel veel plezierige ritten gewenst in...
Heel veel plezierige ritten gewenst in je nieuwe auto.

Dick Korthuis

In het algemeen was het prima. Het leek op een persoonlijke benadering en geen standaard e-mailtjes.
Alleen werd tijdens de offerte periode gezegd dat de auto afgeleverd zou worden met een volle tank. Achteraf was het contract aangepast naar 10 liter benzine. Beetje jammer en erg zuinig.

Reactie LeaseM:

Beste Dick, bedankt voor je review en de positieve woorden over de benadering.
Beste Dick, bedankt voor je review en de positieve woorden over de benadering.
Dank ook voor je opmerking inzake de brandstof in de tank, Inmiddels hebben wij dit telefonisch met je besproken en toegelicht. Hopelijk is het hiermee naar tevredenheid afgehandeld.
Veel plezier gewenst met je nieuwe auto!
Vriendelijke groet,
Team Lease'm

Wendy

Prettig en makkelijk om te regelen

Reactie LeaseM:

Hartelijk dank voor je fantastische beoordeling! :-)

Karin Stiekema

Altijd een goede een fijne communicatie. Tijdens het wisselen van contract hebben zij ons altijd keurig op de hoogte gehouden, dit hebben wij als zeer prettig ervaren.

Reactie LeaseM:

Bedankt voor jouw enthousiasme Karin! Erg leuk om te lezen. Veel plezier gewenst met je nieuwe auto.

Claudia van Deurzen

Klantgericht, vriendelijk

Reactie LeaseM:

Dat horen we heel graag Claudia :-) Bedankt voor jouw reactie en je vertrouwen in Lease'm.
Veel plezier met je nieuwe auto!

Roxana

Super ervaring. Altijd bereikbaar en altijd tijd om langs te komen.

Reactie LeaseM:

Vriendelijk bedankt voor je beoordeling Roxana! Mooie woorden :-)