LeaseM

Bijenhof -van Putten

Goeie en snelle service

Reactie LeaseM:

Dank je wel voor deze reactie en het topcijfer!
Veel plezier met je nieuwe auto.

Foekens

Prima geregeld

Reactie LeaseM:

Hartelijk dank voor deze beoordeling! Veel plezier met je nieuwe auto gewenst.

Shannon Viet

Omslachtig en onhandige manier van werken. Schade moet je zelf oplossen met een schade bedrijf. Lease maatschappij doet niets. Ik heb eerder een lease auto gehad bij JustLease privé en zakelijk bij... Omslachtig en onhandige manier van werken. Schade moet je zelf oplossen met een schade bedrijf. Lease maatschappij doet niets. Ik heb eerder een lease auto gehad bij JustLease privé en zakelijk bij Van Mossel. Als je auto dan stuk is word ie opgehaald en wordt alles voor je geregeld. Hier nu een week bezig geweest om een schade hersteller te vinden die de auto kon repareren, deze weet van niks waardoor je alle info nog een keer moet versturen. Belachelijk! Daarnaast zeer onbeschoft behandeld door een medewerker. Heel incapable bedrijf, dit doen we nooit meer.

Reactie LeaseM:

Hartelijk dank voor je uitgebreide reactie en feedback.
Hartelijk dank voor je uitgebreide reactie en feedback.
Wij betreuren jouw negatieve ervaring. Excuses voor het ontstane ongemak. Inmiddels hebben wij uitgebreid telefonisch contact met je gehad om e.e.a. te bespreken. De gang van zaken rondom het herstel van de schade nemen wij mee ter verbetering voor in de toekomst.

xx

Ik waardeer vooral de betrokkenheid en emphatie van Simon Ubbels.

Reactie LeaseM:

Hartelijk dank voor je reactie. Ik zal je reactie met collega Simon delen :-)
Veel plezierige ritten gewenst met je nieuwe Honda!

van loosbroek

Duidelijk

Reactie LeaseM:

Dank je wel voor deze geweldige score! :-)
Geniet van de nieuwe auto en veel veilige ritten toegewenst!
Groet,

Van der Wijngaart

Bijzonder positief en heel klantvriendelijk.

Reactie LeaseM:

Dank je wel voor deze prettige reactie! Geniet van je nieuwe Peugeot 108.

Isa Jansen

Wat een super ervaring voor een eerste lease auto! Ik ben zelf nog best jong en was bang dat ik niet helemaal serieus werd genomen. Maar het tegenovergestelde! Ik werd goed geholpen en er werd... Wat een super ervaring voor een eerste lease auto! Ik ben zelf nog best jong en was bang dat ik niet helemaal serieus werd genomen. Maar het tegenovergestelde! Ik werd goed geholpen en er werd altijd contact met mij opgenomen wanneer er vragen waren. En kreeg zelfs een extra bij m’n lease contract omdat het model niet op voorraad was. Echt super!

Reactie LeaseM:

Ontzettend bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om dit geweldige verhaal te delen! Erg leuk Isa, super dat je zo enthousiast bent.
Heel veel veilige ritten en rijplezier gewenst...
Heel veel veilige ritten en rijplezier gewenst met je nieuwe auto.
Groetjes, Jorrit van Lease'm

Marja Hendriks

Zeer tevreden! Snelle en vriendelijke communicatie en alles goed geregeld!. Wat een positief verschil met de vorige leasemaatschappij!

Reactie LeaseM:

Hallo Marja, op deze zonnige woensdagmorgen worden we extra blij van jouw reactie! Dank je wel voor deze fijne woorden en het positieve verschil dat je ervaart ten opzichte van de vorige... Hallo Marja, op deze zonnige woensdagmorgen worden we extra blij van jouw reactie! Dank je wel voor deze fijne woorden en het positieve verschil dat je ervaart ten opzichte van de vorige leasemaatschappij.
Wij wensen je veel rijplezier in je nieuwe auto!
Vriendelijke groet,

Kees Vierhout

Hele fijne samenwerking, denken met je mee.

Reactie LeaseM:

Hartelijk dank Kees, voor deze prachtige woorden!
Geniet van je nieuwe auto!

Ellen Leever

Snel, goed en vriendelijk contact. Alle stappen werden helder besproken. Erg blij met onze auto!

Reactie LeaseM:

Dank voor jouw reactie Ellen! Veel plezier met je nieuwe Peugeot 108.
Groetjes,