Lease'm

Ruth van Kruijssen

Prima geregeld!

Reactie Lease'm:

Hartelijk dank Ruth. Veel rijplezier gewenst met je Peugeot 108!

Sabine

Goed! Alles wordt duidelijk uitgelegd en er wordt goed advies gegeven.

Reactie Lease'm:

Leuk om te lezen Sabine! Bedankt voor de beoordeling. Veel plezier met je nieuwe auto.

Erik ter heide

Er werd snel gereageerd op de vragen die ik had gesteld. Alles werd heel duidelijk uitgelegd.
Ook de levering van de auto was geweldig georganiseerd door Nefkens Utrecht.

Reactie Lease'm:

Bedankt voor de leuke review Erik! Fijn dat je zo enthousiast bent, ook over de levering door de Nefkens dealer :-) Veel plezierige kilometers gewenst in de nieuwe auto!

mandy van dam

Tevreden. nu derder auto die ik lease.
vind wel dat het erg veel papier/ mail werk is daar alle gegevens al bekend zijn. je moet bij elk nieuw contract weer alles toemailen terwijl ik zou...

Beste Mandy,

Bedankt voor de reactie. Wij begrijpen je punt omtrent het opnieuw aanleveren van documentatie en informatie. Helaas is het wel nodig om een aantal documenten opnieuw aan te leveren omdat er na een aantal jaren zaken kunnen veranderen. Dit schrijft het Keurmerk Private Lease ook voor. Toch zullen we kijken waar dit in de toekomst vereenvoudigd kan worden. Heel veel plezier in de nieuwe auto en veel veilige kilometers gewenst!

Irene

Bij contact met medewerkers snel en volledig antwoord; goede service!

Reactie Lease'm:

Hartelijk dank voor de beoordeling! Veel fijne kilometers gewenst in je nieuwe auto!

Eijmert Heijstek

Goed en mooi bedrijf. Goede en nette service en klant gericht.

Reactie Lease'm:

Bedankt voor het mooie cijfer.

Patrick van Lease'm

De aanvraag werd snel behandeld en je werd stap voor stap op de hoogte gehouden. Dat was top !

Reactie Lease'm:

Bedankt voor je reactie en prettig te lezen dat alles zo duidelijk is verlopen. Daar doen we het voor. Geniet van de nieuwe auto.

Jeanette Veenendaal

Prima verlopen allemaal. Ook dankzij de goede verkoper bij de citoengarage

Reactie Lease'm:

Dank voor de toelichting en het mooie cijfer. Ook namens de dealer! Veel plezierige kilometers in de C1.

Sedric bakizaya

Ik ben Tevreden nieuwe klant

Reactie Lease'm:

Bedankt voor de beoordeling en veel plezierige kilometers toegewenst met de nieuwe auto!

Keurig geholpen

Reactie Lease'm:

Hartelijk dank voor het mooie cijfer en het compliment.