Lease'm

Romy

Heel fijn, duidelijk & snel geholpen!
Ik ben blij met mijn auto!

Reactie Lease'm:

Hallo Romy, dank je wel voor de prettige tekst bij je beoordeling. Echt top! Op naar vele aangename ritten in je nieuwe auto. Veel plezier ermee!
Groetjes,

Privé lease

Prettige omgang en vriendelijk naar de klant toe, meermaals op de hoogte gehouden van de status rondom mijn lease auto. Daarnaast makkelijk te bereiken, zeer laagdrempelig en vragen worden snel... Prettige omgang en vriendelijk naar de klant toe, meermaals op de hoogte gehouden van de status rondom mijn lease auto. Daarnaast makkelijk te bereiken, zeer laagdrempelig en vragen worden snel beantwoord. Zeker een aanrader!

Reactie Lease'm:

Wat een mooie en uitgebreide toelichting, top! Bedankt hiervoor.
Geniet van je nieuwe bolide, vele veilige ritten gewenst!

Edith Kuipers

Fijn bedrijf om auto bij te leasen.
Auto was snel leverbaar en het contact met lease’m is prettig.
Vragen worden netjes en snel beantwoord.

Reactie Lease'm:

Hoi Edith, wat fijn om jouw enthousiasme te lezen! Dank je wel voor deze geweldige woorden. Veel plezier met je nieuwe auto.

P. van den Brink

Fijn contact, heldere uitleg

Reactie Lease'm:

Bedankt voor jouw fijne beoordeling! Leuk om te lezen dat je het contact en de uitleg zo waardeert. Geniet van de nieuwe auto, veel veilige kilometers gewenst!
Groetjes,

Pieter Peen

Prima!!

Reactie Lease'm:

Bedankt voor de beoordeling en de topscore :-) Veel plezier en aangename ritten gewenst met je nieuwe aanwinst!

Orsan Yalman

Perfect

Reactie Lease'm:

Hartelijk dank voor jouw reactie Orsan. Veel aangename ritten met je nieuwe auto!

Wim Weening

Eerlijk betrouwbaar transparant en vriendelijk

Reactie Lease'm:

Bedankt voor deze 4 aangename woorden Wim! Daar worden we extra vrolijk van :-) Veel plezier gewenst met je nieuwe auto.

Gerda Lambeek

Correct behulpzaam meedenkend

Reactie Lease'm:

Bedankt Gerda, voor jouw positieve toelichting! Geniet van je nieuwe auto.

S v Ditmarsch

Prima duidelijk

Reactie Lease'm:

Hartelijk dank voor deze reactie en de prachtige beoordeling. Veel aangename en veilige kilometers gewenst in jouw auto.

Ron Jansen

Was zeer goed

Reactie Lease'm:

Ron, bedankt voor jouw enthousiasme en de prachtige score! Geniet van je nieuwe auto.
Vriendelijke groet,