Ton de Kort

Reactie Lease’m | Private lease:

Hartelijk bedankt voor je review en heel veel rijplezier met je nieuwe auto!

Lorraine

Hele goede en fijne manier van communiceren. Geen vraag is te veel voor het team van Lease’m. Het proces wordt goed uitgelegd van A tot Z en dit altijd op een vriendelijke manier. Ga zo door want... Hele goede en fijne manier van communiceren. Geen vraag is te veel voor het team van Lease’m. Het proces wordt goed uitgelegd van A tot Z en dit altijd op een vriendelijke manier. Ga zo door want hier mogen veel bedrijven nog een voorbeeld aan nemen. Overal wordt je als nummer gezien maar dat is bij Lease’m absoluut niet zo. Top!

Reactie Lease’m | Private lease:

Je kunt het niet zien, maar we worden bijna verlegen en beginnen te blozen van jouw prachtige beoordeling. Veel dank voor de geweldige woorden en dank ook voor het vertrouwen in Lease'm.
Heel...
Heel veel rijplezier met je nieuwe Peugeot 2008!
Groetjes, het Lease'm team

Moor

Op zich was het een goede prettige ervaring. Echter doordat wij geen laptop hebben en alles via een I pad liep, gaf dit toch wel enige stagnatie met het juist overbrengen van de gevraagde kopieën... Op zich was het een goede prettige ervaring. Echter doordat wij geen laptop hebben en alles via een I pad liep, gaf dit toch wel enige stagnatie met het juist overbrengen van de gevraagde kopieën van rijbewijzen enz. Dat vond ik wel jammer.

Reactie Lease’m | Private lease:

Bedankt voor je feedback!
Bedankt voor je feedback!
We begrijpen dat dit een beetje vervelend was. Onze excuses voor het ongemak. Gelukkig is alles nu geregeld en kun je genieten van je nieuwe auto! Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst!

Wilma Bruggeman

Een betrouwbare leasemaatschappij en goede service.

Dag Wilma,
Bedankt voor je zeer leuke bericht en prettige woorden! :-) Dat maakt ons erg blij op deze dinsdag!
Veel veilige ritten gewenst met je nieuwe auto!

Linda kuijten

Heel goed behandeld, betrokken, goede uitleg,meedenkend

Reactie Lease’m | Private lease:

Hi Linda, dank voor je mooie woorden. Dat maakt ons blij op deze donderdag!
Geniet van je nieuwe auto, veel veilige ritten gewenst!
Groetjes, Lease'm team

Wildeman

Snelle duidelijke reacties bij vragen

Reactie Lease’m | Private lease:

Dank je wel voor je reactie! Fijn dat je zo tevreden bent over de reacties en het contact. We wensen je veel veilige kilometers toe!
Groeten, Team Lease'm

Bloemendal

Geen oog voor de klant, niet mee willen denken. Eigen regels creëren. Enkel een financieel belang.

Sabri

Fijn en goed geholpen

Reactie Lease’m | Private lease:

Veel dank voor jouw beoordeling! Leuk om jouw tevredenheid te lezen.
Geniet van de nieuwe auto, veilige kilometers toegewenst.

Reinoud van Snaten

Goed, ging allemaal heel soepel

Reactie Lease’m | Private lease:

Veel dank Reinoud, voor jouw prettige woorden en mooie review!
We wensen je veel rijplezier met je nieuwe Peugeot 208.

Henry

Duidelijk en makkelijk

Hallo Henry,
Dank voor je prachtige beoordeling over Lease'm. Dat maakt ons hartstikke blij! Veel rijplezier gewenst met je nieuwe auto.