Jason

Communicatie verliep soepel en ben zeer tevreden met de klantvriendelijkheid.

Goed,maar wel een lange levertijd.

Reactie Leasejemeubels.nl:

Bedankt voor je review. Nadat je gegevens telefonisch gecontroleerd zijn, zijn wij over gegaan tot bestelling. Helaas duurde het even voordat we je telefonisch spraken om je gegevens te... Bedankt voor je review. Nadat je gegevens telefonisch gecontroleerd zijn, zijn wij over gegaan tot bestelling. Helaas duurde het even voordat we je telefonisch spraken om je gegevens te controleren. Zoals netjes vermeld op onze website zijn de levertijden op onze website 8-10 weken, maar heb je na 5 weken je bank al mogen ontvangen. We wensen je veel plezier met de bank. ^Leasejemeubels

jan kroeze

Super vriendelijk en goede service

Ria Anakotta

Goede service

Ik heb de relaxing rosie 5 zitsbank hier geleased en het is een oncomfortabel onding. De zitdiepte is kort, hij geeft weinig steun en ik krijg er pijn in mijn rug van. Je kan er ook niet op liggen... Ik heb de relaxing rosie 5 zitsbank hier geleased en het is een oncomfortabel onding. De zitdiepte is kort, hij geeft weinig steun en ik krijg er pijn in mijn rug van. Je kan er ook niet op liggen want dan rol je eraf. Uit communicatie met Leasejemeubels bleek dat ze geen idee hebben wat ze aanbieden. In totaal betaal je uiteindelijk wel 1980 euro en dat is het ding zeker niet waard. Heel jammer ik wou graag een goeie bank. Afrader.

Reactie Leasejemeubels.nl:

Beste Robbert, zoals je weet zijn we met de leverancier in contact om de klacht te behandelen en ervoor te zorgen dat de bank de afmetingen heeft, zoals aangegeven op onze website. Dan kan je... Beste Robbert, zoals je weet zijn we met de leverancier in contact om de klacht te behandelen en ervoor te zorgen dat de bank de afmetingen heeft, zoals aangegeven op onze website. Dan kan je optimaal genieten van je bank. Zodra er meer informatie beschikbaar is, zullen we je natuurlijk informeren! Met vriendelijke groet, Leasejemeubels

Ria Becker

Erg pretig

Geweldige service, perfecte levering, zeer tevreden.

Brunis Van de ven

Betrouwbaar correct en vriendelijk

Houda Boukadida

Ik ben goed geholpen.Als is vanaf het bestelmoment duidelijk.Wat vooral een plus punt was dat ze snel konden leveren ipv 8 weken wachten.Ook de levering was zeer vakkundig.Heren heb het goed en... Ik ben goed geholpen.Als is vanaf het bestelmoment duidelijk.Wat vooral een plus punt was dat ze snel konden leveren ipv 8 weken wachten.Ook de levering was zeer vakkundig.Heren heb het goed en vooral netjes afgeleverd.

Ashwin

Bestellen gaat heel makkelijk en alles werd ter plekke in elkaar gezet. Na afloop werd alle verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Erg netjes. Alleen wel gebrekkige communicatie omtrent het... Bestellen gaat heel makkelijk en alles werd ter plekke in elkaar gezet. Na afloop werd alle verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Erg netjes. Alleen wel gebrekkige communicatie omtrent het leveringsmoment. In week 3 na het bestelmoment wisten ze al dat ze in week 7 zouden leveren. Hadden ze al kunnen vermelden. En toen week 7 niet ging lukken en het alsnog week 9 zou worden, kreeg ik niets te horen. Heb zelf erachteraan moeten gaan. Pas een dag voor het levermoment was de eerste communicatie vanuit het bedrijf. Communicatie kan en zou duidelijk beter moeten.