Training-
Organisatie & Lunch
Toepasbaarheid

Marcel Veldhuizen

Stephan Petersd

LSS zet je aan het denken

Ervaringen training

leuke training, gaat me zetten tot nadenken.

Overige opmerkingen

Er zou wat meer variatie in de broodjes mogen zittten. Verder is de faceliteit goed

E. Dijkstra

Ontspannen

Overige opmerkingen

Kwaliteit onderliggend cursusmateriaal in relatie tot prijsniveau cursus -/-

Erik Weller /Itesso

Variation is evil

Variation is evil

Rob van Abeelen / iTesso

Met die 12 minuten lachen per dag zat het op woensdag wel snor ;-)

Ervaringen training

zeer prettig, wijze/opzet van training zeer prettig, zeker voor de avond-uren

complimenten voor de trainer, behoudt leuke vlotte open sfeer in de training

leuke groep, je leert veel van elkaars ervaringen / projecten

Overige opmerkingen

zeer waardevol en toepasbaar in de praktijk

beter/waardevoller dan ik vooraf gedacht had, vooral door combinatie met praktijk project

Nanet Hak / I.C.Y. B.V.

Stop starting, start finishing!

Ervaringen training

Zeer veel tools en methodes aangereikt gekregen.
Ik vond het stuk weerstand, hoe om te gaan met diverse persoonstypes etc. wat onderbelicht, maar wellicht had ik hierbij een verkeerde verwachting.
Een training compleet qua verandermanagement zou in mijn ogen weerstand een groot onderdeel moeten zijn. Maar dit was een training Lean Six Sigma dus weer niet of dit reele verwachting was.

Overige opmerkingen

Marcus en mijn 'denklogica' sloot regelmatig niet bij elkaar aan. We bedoelden vaak hetzelfde maar begrepen elkaar toch niet.
Overall genomen hebben we elkaar voldoende begrepen en is het een leerzame training geweest. Dit vond ik alleen opvallend.

Nanet Hak / I.C.Y. B.V.

Stop starting, start finishing!

Ervaringen training

Zeer veel tools en methodes aangereikt gekregen.

Portaal

Een nieuwe wereld ontdekt

Ervaringen training

Heel veel handvatten om in mijn werk toe te passen. Vertaling naar jip en janneke af en toe lastig

Apotheek Voorzorg

In god we trust, all others bring data!!!

Ervaringen training

Goede afwisseling van theorie en praktijk. Goede interactie trainer. Humor, pauze of interventie wanneer nodig.
Erg prettig

Houssam Ahrazem

Kill Joke (Tim Woods)

Ervaringen training

Een mooie training waar praktijk en theorie in balans voorkomen. Het mooie is dat je het direct in de praktijk kunt toepassen en vele raakvlakken ziet in de eigen organisatie!! Een toegevoegde waarde voor mij en het bedrijf helemaal TOP!!