Training-
Organisatie & Lunch
Toepasbaarheid

Zeer leerzaam

Ervaringen training

Ik heb in de training geleerd hoe ik diverse verstoringen in een proces kan analyseren.

Praktisch en leuk!

Ervaringen training

Kennisoverdracht wordt met veel humor gebracht. Leuk en leerzaam!

Geen verdere opmerkingen.

Fudura Orange Belt

Voldaan aan de doelstellingen
Leuk om te doen

Fudura

Voordenken is beter dan nadenken

Ervaringen training

goed tempo, humor, interactie.
Helaas ook hier weer veel afkortingen.

Overige opmerkingen

Het is in deze branche de gewoonte om vaak met nieuwe afkortingen te komen. Voor ingewijden heel normaal, voor deelnemers die niet met de materie bekend zijn soms verwarrend.

Djoera Eerland

Prima basistraining!

Ervaringen training

Prettige training met vlotte, ervaren trainers. Mooie balans tussen theorie en zelf doen (Simulatie)

Inspirerend en praktisch

Arjan van Zaltbommel / ADC Performance Improvement

Prima training, die leidt tot een gedegen basiskennis van Lean Six Sigma. Aantrekkelijke trainingsmethodiek en een goede mix van theorie en praktijk.

Ervaringen training

Leuk en leerzaam. Ondanks dat ik al veel ervaring op dit gebied had, heb ik toch nog veel van de training opgestoken. Voor mij zat veel toegevoegde waarde in het in perspectief kunnen plaatsen van (deels bekende) methoden en technieken en uitbreiding van mijn eigen 'toolkit'.

Overige opmerkingen

Volgens de e-mail vooraf en cursusinformatie op de website behoren een intake en vier coachingsuren tot het trainingsprogramma. Beiden zijn mij niet actief aangeboden en hebben ook niet plaatsgevonden.

Stephan Lee

Zeker aan te raden!

Ervaringen training

De training was goed opgezet. De combinatie tussen theorie en simulatie was nuttig. De sheets waren heel duidelijk en waren goed bruikbaar bij het leren en de examen. De docenten hadden veel praktijkervaring en konden daardoor beter de lesstof relateren aan de praktijk.

Zaken die beter konden:

Het boek Lean Six Sigma voor Dummies was niet zo nuttig. Persoonlijk vond ik het vrij moeilijk lezen en volgde niet dezelfde volgorde als de lessen. Structuur was daardoor lastiger te achterhalen.

Het deel van Six Sigma kon denk ik iets beter als iedereen Minitab tot zijn/haar beschikking had.

ADC

Pragmatische aanpak

Ervaringen training

Vooral de praktische voorbeelden en de simulatie game gedurende de training heb ik als zeer positief ervaren

BAM Wegen

Als je geen doel hebt, kun je niet scoren.

Ervaringen training

Alle woensdag avonden ben ik met buitengewoon veel plezier naar de cursus gegaan. Ik vond de cursus leerzaam en eenvoudig toepasbaar. En ik heb genoten van de humor en energie van Marcus.