Kennisniveau docent

T

Nuttig en leuk

Nuttig en leuk

Overige opmerkingen

Had liever een tempo hoger gehad. Door het lage tempo, verloor ik mijn concentratie. Ik denk dat het ook in minder avonden zou kunnen.

Sylvia van Ommering

Mijn gereedschapskist is gevuld met groen gereedschap!!
Go with green!

Ervaringen training

Het is voor mij een intensieve training geweest waarbij ik af en toe het gevoel had "achter de groep" aan te hobbelen. Kon mij daardoor goed aan de groep optrekken en vond hierin ook weer een hoop... Het is voor mij een intensieve training geweest waarbij ik af en toe het gevoel had "achter de groep" aan te hobbelen. Kon mij daardoor goed aan de groep optrekken en vond hierin ook weer een hoop stimulans en motivatie de "achterstand" thuis in te halen :-).

Overige opmerkingen

Ik kijk met veel enthousiasme en plezier terug aan deze training. Ik ben gedreven mijn toekomst op deze training voort te borduren aangezien in vol achter dit principe sta. BB staat nu op mijn... Ik kijk met veel enthousiasme en plezier terug aan deze training. Ik ben gedreven mijn toekomst op deze training voort te borduren aangezien in vol achter dit principe sta. BB staat nu op mijn verlanglijstje.

Frank van Akkeren

Frank

Ervaringen training

Leerzaam. De structuur en samenhang/programma van de diverse avonden zou m.i. beter kunnen.
Werken met flips is wel fijn. Reader of ingevulde flips achteraf zou ook wenselijk zijn

Overige opmerkingen

Moment van de lunch wisselend, hierdoor soms onnodig haasten om op tijd te komen

Gisela Putman

Eye-openers

Ervaringen training

Ik kon vaak direct terugkoppelen naar de eigen situatie. Veel eye-openers.

Gisela Putman

Eye-openers

Ervaringen training

Ik kon vaak direct terugkoppelen naar de eigen situatie. Veel eye-openers.

Steve Tjin A Lien

Van 0 naar GB ion 3 maanden

Ervaringen training

Speels en effectief in de avonden

Aan te bevelen

Ervaringen training

pittig, goede handvaten om lean uit te voeren, leuke groep mensen, afwisselend door simulaties