Kennisniveau docent
Organisatie & Lunch
Toepasbaarheid
Training-methodiek

Paul Link / Abbott

Lean six sigma: een stap vooruit

Logische opbouw.
Enthousiaste en kundige trainer.

Abbott

A good implemented VOC

Ervaringen training

Learned a lot and the GB philisophy is more applicalbe then I expected.

No.

Gijs Hillmann

LSS Green Belt - Toepasbaar en zeer interesant

Ervaringen training

Zeer interessant, praktisch en met veel toepassing in het dagelijks praktijk.

Erik-Jan Davids / TomTom

De kracht zit in de eenvoud

Ervaringen training

Ik wist van te voren niet helemaal wat ik moest verwachten, maar ben gedurende de training steeds enthousiaster geworden. Soms heb je het idee dat het te eenvoudig voor woorden maar de kracht zit m... Ik wist van te voren niet helemaal wat ik moest verwachten, maar ben gedurende de training steeds enthousiaster geworden. Soms heb je het idee dat het te eenvoudig voor woorden maar de kracht zit m juist in die eenvoud. Je wordt geforceerd na te denken over de basis, wie zijn nou mijn klanten, wat is nou de de waarde, etc. etc. Ook qua tempo soms het idee dat het wel wat sneller kan maar dan aan het einde van de dag zit je hoofd echt wel vol. De tijd tussen de trainingsdagen was een goede manier om e.e.a. in de praktijk toe te passen en in de volgende sessie vragen te stellen. Kortom erg tevreden.

Overige opmerkingen

Een van de dagen was op een andere locatie, die was niet geweldig. Alle dagen laptop mee was niet nodig. Materiaal uit vorige sessies (bijv. brown paper) was niet altijd meer beschikbaar tijdens... Een van de dagen was op een andere locatie, die was niet geweldig. Alle dagen laptop mee was niet nodig. Materiaal uit vorige sessies (bijv. brown paper) was niet altijd meer beschikbaar tijdens vervolg opdrachten.

ADC Performance Improvement

Goede inhoud, sfeer en methode

Ervaringen training

Zeer positief. Goede groepsdynamiek en aanpak. Vooral cases (lampenkap) maakt dat de boodschap beter doordringt

Overige opmerkingen

Ik ben overgestapt naar een andere groep. Toen ik in de nieuwe groep kwam, bleek de dag ervoor ook een tainingsdag te zijn geweest (six sigma) en er was wat verwarring over mijn aansluiten. Is... Ik ben overgestapt naar een andere groep. Toen ik in de nieuwe groep kwam, bleek de dag ervoor ook een tainingsdag te zijn geweest (six sigma) en er was wat verwarring over mijn aansluiten. Is allemaal goed gekomen maar communicatie hierover had beter gekund.

Ronald Koole

Jammer maar helaas

Ervaringen training

Ik heb een prima training achter de rug, maar ben finaal gezakt. Waar dat aan ligt zou ik graag bespreken. Ook wat ik moet doen voor de herkansing van de training. Ik heb de persoonlijke aandacht... Ik heb een prima training achter de rug, maar ben finaal gezakt. Waar dat aan ligt zou ik graag bespreken. Ook wat ik moet doen voor de herkansing van de training. Ik heb de persoonlijke aandacht met matig beoordeeld omdat er voor de individu niet zoveel aandacht is geweest, wel voor de groep.

Fudura

Orange B- Training JP Doomernik Fudura

Lekker ontdekkend/struinen :)

Wilm avan Unen/ Fudura

Toepasbaar

Ervaringen training

De uitleg is duidelijk en te begrijpen.
De interesse is gewekt om door te gaan naar green belt.

Fudura

Orange belt training fudura

Ervaringen training

Training heeft voldaan aan mijn verwachting om meer te leren over de achtergrond en de toepasbaarheid van LSS.